Pony Express 15 juli

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 12:21

Wie van jullie heeft wel eens voltige gedaan? In deze aflevering ga ik dat doen. Ik moet zeggen dat ik heel wat respect heb voor die meiden, ik vond het echt moeilijk! Het is doodvermoeiend en ik was dan ook helemaal stuk. Het is echt top sport! Staan op een paard, ik dacht dat doe ik even, maar als een paard niet een tempo houd, kukel je zo voorover! Ik heb er ongelofelijke spierpijn aan over gehouden, en zat onder de blauwe plekken Huilen ! De droomwens van Fenny was om tussen de lipizaners te staan, en ik heb in het openlucht theater van Amsterdam, een shakespear gespeeld met Victor Reinier *LOL*.

Groetjes Marieke

[img]../upload/268/victor.jpg[/img]


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 12:23

Jaaaaa, ik ga hem opnemen, zodra ik respons heb van Sarah van de Triple X, laat ik het weten....'of de make-up bij Jack wel goed zit' *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 13:49

nou lees ik het te laat Schijnheilig Frusty Schijnheilig Frusty Schijnheilig Frusty Schijnheilig Frusty waarneer is er een herhaling???

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 14:13

deze heb ik pas al gezien.zijn jullie aan het herhalen?

soms is het beter om te zwijgen

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 15:02

Ja dit is een herhaling. In September komen we weer met een nieuwe serie van Pony Express!!

Marfiek, waarom lees je het te laat? Het is vanmiddag (zondag) om 17.30 uur!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 16:04

Over dat voltigeren, ik heb een keer een poging gedaan, maar ik kom zonder zadel niet eens normaal op een paard, dus dat voltigeren werd al helemaal niets, Maar er werd bij ons op de manege altijd les in gegeven, van de kindjes van 4 die al op zo'n groot galopperend paard springen !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 17:01

Leuke aflevering, vooral dat stukje van de Lipizzaners. Francis Turkensteen, die op Krabbe reed, ken ik nog wel uit de tijd van de manege (waar ook allemaal Lipizzaners stonden). Mijn zus heeft ook een Lipizzaner maar die heeft deze aflevering dus gemist. Komt er een herhaling van vandaag?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 17:07

Ik vond 't een leuke aflevering!! Ik wil zelf super graag onder voltige.. maar mag niet van m'n ouders Verdrietig ze vinden het gevaarlijk.. omdat ik eens op Robin ben gaan staan en toen galopeerde hij aan en ja.. toen lag ik op de grond Verdrietig

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 17:32

Hahaha Nathalie, ik zie het al helemaal voor me!! Tja, dan lig je op de grond.

Ik vond het echt wel leuk om te doen, goed voor je conditie ook zoals je hebt kunnen zien! Tegenwoordig doe ik aan Tae Bo dus mijn conditie is wel vooruit gegaan gelukkig, want dat kon echt niet! Voltigeren is wel goed voor je zit en je balans, dus toch nog maar een keertje aan je ouders vragen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 17:41

Hehe ik zal het ze vertellen.. en dan nog goed zeuren.. maar waar ergens kan je dat doen!? ik ken geen 1 manege waar ze voltige lessen geven.. Scheve mond\

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 18:54

Hoi, hoi,

Ik heb heeeeeeeeeel vroeger (wat is vroeger bij mij eigenlijk Haha! ) voltige gedaan.
Nou jah, dat was nog meer de vlag enzo en erop springen, nog niet echt staan.
Ik ben er toen vanaf gegaan omdat ik het niet zo leuk vond,het was gewoon niks voor mij. Dat team is later trouwens nog wel heel goed geweest.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 19:11

ik heb niet gekeken
was ik nog niet wakker want is tog smorgens en smiddags was ik weg

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 19:27

Marieke is dat paard waar je opzat ook van jou. Ik heb maar half gekeken maar dat paard was om van te Kwijl .

Vertel eens meeeeeeer. Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 20:46

Nee die palomino waar ik op zat is niet van mij, maar van de Triple X. Hij heet Jack en Hope vond hem geweldig! Jack was absoluut een leuk paard!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:47

Haha! hahahahaha we reageerden te gelijk...wat een luxe Prisca Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

DubbelFun

Berichten: 88472
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 12:30

Ik heb heel vroeger (toen ik nog jong Haha! was) een beetje aan voltigeren gedaan. Niet op westrijdnivo ofzo, maar gewoon bij de manege waar ik heb leren rijden op fjorden. Het is heel goed voor je balans en je zit en je leert hoe je moet vallen Verward . Ik zou het nu niet meer in mijn hoofd halen om er zo op te springen met mijn stramme botten Frusty

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 14:07

Ik voltigeer nu nog steeds...

Op de Zilfia's Hoeve. Met het team zijn we 1x NK geworden en 2x tweede. Nu ben ik aan het trainen om solo te starten op wedstrijden. Het gaat errug lekker de laatste tijd. Heb vrijdag training gehad voor de demonstratie van woensdag. Leuk weer even met het team meegedaan. Hele leuke kür in elkaar gezet. Hoop dat het goed gaat in Duindigt.

Groetjes Caro

P.s. De aflevering heb ik helaas gemist. Was op western weekend in Drente. Ook errug leuk om te doen!
Oh ja ik ben trouwens in een paar aflevering van "hemel op paarden" geweest. en bij "als je van paarden houdt" en bij "de ponyclub"(?) op Kindernet. Ook nog bij "over de balk", maar dat was met mijn pony en niet met voltige.
_________________
Breek de dag, tik een eitje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caro op 2001-07-16 15:08 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caro op 2001-07-16 15:10 ]</font>


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 22:42

HIhi

Ik heb gekeken hoor, en ik vond dat je het helemaal niet slecht deed Haha! Vooral op die ene hoe heet ie nou ook al weer Verward Dat nep beest Haha!

En op dat echte paard was ook wel goed hoor Haha! Ik doe het je niet na.

Wel lachen met die victor hoor, jullie passen best wel bij mekaar Haha!
En dat met die lip, was sjiek joh Kwijl Kwijl Stond er gewoon bij te Kwijl

Ben namelijk gek op lip.

ik heb ook wel een gevoligeerd uhm poging tot
op die haf van mij, Hij blijft echt super staan, maar wanneer hij gaat stappen ja, dat weet ik niet meer waar ik moet staan Haha! lig ik [] op me gezicht

Groetjes lara

_________________
vliegeniers die vliegen.
maar ik kan er ook wat van!! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-07-16 23:43 ]</font>

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 23:42

Hey hallo,
ik heb de aflevering niet gezien Verdrietig jammer,
maar ik wilde ook ff zeggen dat ik wel is aan voltige heb gedaan *LOL* en ik vind het erugh leuk Pling , want ik heb het namelijk pas nog gedaan op Ponykamp. En dat deed ik op een fjord>>> en ik ga begin Augustus weer.
Het is in Kootwijk en het is daar heel leuk Cool
nou als je nog vraagjes over voltige hebt..
stuur mij dan ff een berichtje Lachen
Groetjessss -xx- Bi@nc@


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wiifke en 34 bezoekers