ninja's nieuwe verzorgertjes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 18:13

ja ik zag laatst kinderen bij ninja, ik werd een tikkie jaloers... vandaag dacht ik heey ninja is weg waren ze met em aaan het wandelen, en hetty en jessica (eigenaren van ninja) waren in de keuken en zagen mij op het paard en een eindje verderop ninja, HUN ninja! toen werd jessica heeel erg kwaad omdat ninja nogal ondeugend is en soms had zij er nog moeite mee om hem te houden en dan zo'n kleine kinderen van ongeveer 8 jaar...
als ie ontsnapt ligt ie onder een auto en als ie hun meesleurd..
en vandaag was ik met ninja gaan wandelen (jaa ik ook) toen kwamen ze weer *zucht* en ze vroegen of het mijn pony was en ik zei nee van een kennis
enne allerlei dingen enzo verteld en hun vertelden dat de boer (waar ninja bij in het weitje mag staan) aan die kinderen had gevraagd om ninja te verzorgen maar hun gingen er ook meteen mee wandelen! en hij bedoelde eigenlijk aaien en poetsen in de wei dus laten.. maar nou moet ik er morgen ofzo heen om te zeggen dat ze niet meer mogen wandelen, nogal logisch met die ondeugende rakker. nee jessica was er niet blij mee en ik in het begin ook niet maar ninja wel.. die word me toch verwend (voor degene die niet weten wie ninja is, ninja is de falabella van vrienden van mijn ouders, die ik eerst verzorgde voor dat ik expensive had, het is een bijterdje en hij is bont en 80 cm hoog klein he voor foto kijk maar in me profiel)
ik wou even laten weten dat dit is gebeurd en eventuele reacties wat jullie er nou van vinden en wat jullie zouden doen enz

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 21:01

ik vind dat het aan de EIGENAAR is om die kinderen te vertellen wat ze wel mogen en wat niet.
Is niet jou pakkie aan in principe, het is tenslotte ZIJN pony


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 21:02

nee maar ik ben wel zijn verzorger..
en ik wil het wel doen daar niet van hoor
maar oke das jouw mening is prima

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 21:03

oh ja maar die boer had ook gevraagd of ze nin wilden verzorgen ZONDER dat te overleggen met de eigenaar ze zijn niet helemaal zo moeilijk maar het is een beetje link, kleine kinderen en ninja daarom

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 21:11

die boer is dus niet de eigenaar als ik je goed begrijp???
In dat geval moet die man zich er niet mee bemoeien.
Voorbeeldje: Er is er maar 1 die bepaald wie Honey verzorgt, en wat wel en niet mag. Dat ben ik! EN niet de achterneef van een zus van een tante van mijn schoonmoeder Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 08:03

ja maar hij bedoelde alleen poetsen en niet wandelen maar mijn moeder heeft het hun dus gezegd... want ze stonden te wachten bij de poort omdat ik met die "lieve kleine babygeit" aan het wandelen was Frusty maarja
ik vond het oook eigenlijk niet kunnen en de eigenaresse was helemaal over de rooie, kwaad en pissig erover.
nu springen die kinderen de hele tijd met ninja in de wei arm beest heeft rust nodig dan 4 uur per dag 4 kinderen aan hem

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 12:31

dan moet die eigenaar die kids de laan uit sturen als hij/zij het er ook niet mee eens is.
Het is toch zijn/haar pony???

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 08:36

de eigenaren gaan de namen van de kinderen vragen en dan aan de huisdeur klagen want me moeder zei het dat ze dat niet meer mochten doen en vandaag liepen ze er weer mee en nogwel langs de grote snelweg!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:41

JHa inderdaad, de eigenaar moet beslissen of hij/zij dit wel wil voor Ninja.Al zie ik met een beetje in de wei spelen niet zoveel kwaads in. Vind dat kleintje vast leuk, en die kinderen hebben er plezier in. Maar nogmaals, dat beslist de eigenaar

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 20:25

dat snap ik dat vind ie wel leuk maar wat als je nou gaan wandelen want dat mag niet de rest wel volgens mij maar als ze gaan wandelen en dan gebeurd er iets, b.v. een aanrijding met een auto en die auto heeft schade dan is de eigenaar verantwoordelijk terwijl hun het toch nog de kinderen hebben verboden om te wandelen, vandaag ginge ze weer en 1tje ging erop zitten ik werd zo pissig Boos! ben er heen gefietst en er meteen wat van gezegd. nu blijven ze hopelijk maar in de wei en blijft het daarbij!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 16:59

O,ja ik ken dat soort kinderen wel!
Ik heb verhalen gehoord dat een paar kotertjes van een jaar of zeven zo
op een paard gingen zitten dat zwaar
bevangen was en eigelijk stond te
genezen...De noodslager moest gebeld worden.
Tja,dit verhaal heeft bijna nix weg van die kotertjes maar goed,moest et effe kwijt want je hebt van die kinderen Misselijk Boos! Extreme duivel

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 19:25

jaaa erg he.. op een falabella van 80 cm en op dunne pootjes en dan dat verhaal van mirte grr sommige kinderen zal ik wel EOU#(*&@*!^@*!(&+)!#_ BDI!T#!*&!!!!!!!!!!
Misselijk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Berdien, lina1998, SentiBot, wend2009 en 39 bezoekers