paarden en carnaval!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

paarden en carnaval!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:35

Ik vroeg me af of jullie iets leuks gingen doen met carnaval? wat paarden betreft.

Ik rijd op een manege, en daar gaan we ons met de hele les verkleden, end an maar hopen op een rondje door het dorp Tong uitsteken

Ik ga eerst mijn haren in 6 stukken verdelen, met elk stuk een andere kleur, en dan ga ik met 2 keer 3 stukken vlechten, zodat ik 2 vlechten krijg met in elke vlecht 3 verschillende kleuren...

Dan doe ik allemaal serpetines in mijn cap, zodat mijn haar niet af gaat geven in mijn cap, en ik ga de manen van de pony waar ik op rijd in een hengstenvlecht doen, waarbij ik dan cadeaulint bijin vlecht... verder trek ik nog iets vreemds aan,

Zijn jullie ook wat van plan? kei leuk joh.... foto's gana uiteraard gemaakt worden!!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:38

volgend jaar gaan yentl en ik met Passion en Expensive verkleed te paard als Tijgers.
zouden we 2 jaar terug eigenlijk al doen maar het lukte me maar niet met een pony vinden en toen ik hem had gevonden was hij te jong Haha!
dus volgend jaar dan maar.
dan gaan we gewoon wat door de wijken rijden enzo Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:46

Nee eigenlijk niet. Nou kan ik me natuurlijk wel verkleden en Magic ook. Maar dan zal ik op stal de enige zijn.

Hier in NH leeft carnaval niet zo. Maar ik wil toch ooit het een keer op de echte manier doen (het vieren).

Veel plezier iig!!
Party!!


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:46

hey
bij ons op de manege rijdt de meerderheid dan verkleed. Ik heb net in mijn moeder haar kleerkast iets leuks gevonden. Zo'n hoed met veel uiteinden, en in de kleuren geel, groen, rood en blauw, en aan elke uiteinde zo'n belletje Lachen Daar dan nog een bijpassend jasje bij zonder mouwen, in dezelfde kleur.
Ik had gedacht om dan mijn okergele dekje op te leggen en aan elk been een andere kleur bandage aan te doen Haha!
Natuurlijk worden er foto's gemaakt Haha!
xxx

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:52

Zoals boogiegirl al zei gaan wij volgend jaar als tijger te paard Lachen dit jaar ben ik misschien duivel Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:52

tja, was ik een bericht aan het typen, sloot internet af en was het bericht weg!

Maar ik wilde zeggen dat het echt leuk gaat worden en mijn vader de digi heeft gereserveerd!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 23:09

jaha fleury ik heb er zin in... en anoinette volgend jaar, moet je maar met magic naar tilburg komen, dan gaan we gezellie carnaval vieren zoals het echt hoort!!!

nog meer carnavalspaarden op bokt?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Charaz

Berichten: 24279
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:12

Moet nog even navragen of het niet schadelijk is voor paarden, maar anders ga ik haar manen en staart in een kleurtje spuiten. En mijn eigen haren natuurlijk ook!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:55

IS volges mij niet schadelijk. heb het vaker gezien namelijk.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:00

loulou mag het wat rustiger aan doen met de carnaval (ik ga 5 dagen carnaval vieren). denk nie dat ik dan zin en energie heb om te gaan rijden Haha!
dus het zal wel longeren en buiten stappen worden. en 1 of 2 x serieus rijden, want dat weekend erop heb ik weer wedstrijd en dan MOET ik een winstpunt halen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 10:40

Ik heb er echt zooooooooooooooooon zin in... Vanmorgen ruzie gehad met mijn moeder, nu mag ik van ma niet gaan.
Ik ga nu gewoon overdreven lief doen, misschien dat ik toch mag, en anders ga ik gewoon.... k*t ouders.... Boos!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:37

paar jaar geleden hebben wij dat ook in de les gedaan.
ik had hele grote rokken liggen, die deden we over onze rijkleren aan en helemaal over de kont van de paarden, zag er wel stoer uit.
sdaarbij had ik ook nog allemaal staartjes oin de manen van nico gemaakt, rasta bandages om (groen, geel, rood, blauw in een bandage Haha!) en een portugees hoofdstel.
we leken net zigeuners

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:31

bij ons er een verkleedfeest op de manege, dat is dit jaar voor het eerst en het is alleen voor 13 jaar en ouder, dus niet voor de kleinere kinderen, dus ik denk dat dat ook wel gezellie word

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:33

Bij onze manege is er zondag een onderlinge wedstrijd verkleed springen. Dan moeten paard en ruiter verkleed. IK doe alleen niet mee.........

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:49

Ik heb vroeger met carnaval ook altijd verkleed gereden. Ik reed toen een haflinger en die heb ik toe wel eens een hengstenvlecht gemaakt en om de centimeter een belletje erin gevlochten. Ik heb toen ook regelmatig met tule (schrijf je dat zo) gewerkt. In zijn manen, in zijn staart en aan het zadel.
En vier verschillende kleuren bandages doen het ook altijd goed.

Die verfspuitbusjes zijn niet schadelijk voor je paar. Maar realiseer je wel dat het eruit moet wassen. Een meisje dat vroeger ook bij ons op de manege stond had ooit een goed idee. Ze had haar haflinger verkleed als een bij. Nou je kunt het al raden. Ze had met die spuitbuisje strepen op de pony gespoten en dat heeft ze geweten. Het was super orgineel, alleen heeft ze heel lang, heel goed moeten borstelen. Tong uitsteken
Dus: bezint eer ge begint


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Anoukjuuuhh, Bonny_dream, Gambler99, pretty, xRivaldo en 85 bezoekers