Welke kleur nieuw dekje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 00:23

Ik wil een nieuw dekje kopen voor een haflinger, maar weet nie zo goed welke kleur ik nou eens zal nemen Verward
Heeft iemand tips. het is voor een redelijk donkere, beetje roodachtige haflinger(plaatje bij profiel)
Ik heb al een rode, bordeaux en donkerblauwe oja en een fantastiese paarse (die staat zoooo cool!! *LOL* *LOL* Cool


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 00:24

Oja, zie het nu, had er niet aan gedacht, maar ze staat ook op mijn icon!! Dromen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 00:30

Een witte, erg mooi voor in de zomer.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 06:48

donkergroen lijkt me erg mooi!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 08:41

Een zwartwit geruite, of ander ruitje.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 08:53

Ik koop altijd witte dekjes, lekker feestelijk. En wit is toch best erg praktisch hoor. Het verkleurt niet in de was dus ze gaan echt net zo lang mee totdat ze helemaal doorgesleten zijn. Je kunt ze ook net zo heet wassen al jezelf wilt. Verder gebruik ik een dekje hooguit 4 dagen en dan zijn ze heel goed schoon te houden.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:32

Bij mijn schimmel staat cobalt blauw heel mooi, van dat hele felle blauw. Ik denk dat dat bij een Haflinger ook geweldig staat! Of anders een leuk ruitje voor in de zomer! Haha!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:49

okergeel is super bij een haffie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:54

geel of donkergroen

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:18

Donkergroen staat altijd heel mooi bij die kleur. Helder blauw staat ook goed!

Huisje, boompje, beestje...

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:20

Donkergroen of een geruite staat ook heel leuk!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:42

beetje of topic maarre cody hoe doe je die grappige tekentjes die heb ikk niet zijn die nieuw ofzo
enne ik zal euh groen doen ja of misschien geruit.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:01

ik ging voor donkerblauw en bordeaux, maar ja, als je die al hebt weet ik het ook niet meer..
p.s. de plaatjes in je profiel doen het niet, de eerste twee niet, de laatste wel

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 11:43

Thnx voor jullie goeie tips, zat zelf ook al aan geel of donkergroen te denken, maar ook wit en wil eigenlijk ook wel een geruite!! Wil ze dus eigenlijk allemaal wel. Het is misschien wel eens een goed plan om mijn bankrekening te plunderen en vervolgens naar de dichtstbijzijnde ruitersportzaak te gaan!!! JA! Haha! Haha! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:12

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Okergeel is mooi bij een haflinger!!!Enne..inderdaad, dekjes zijn verslavend!! Ik wil er ook het liefst heel veel, je ziet zo vaak een mooie!!! Echt niet grappig, in een ruitersportzaak lopen, je wilt alles meteen hebben...Ilona
ps. Succes met uitzoeken. Ben benieuwd met hoeveel je er thuis komt haha! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:22

he, vertel je ons welke kleur het is geworden???? Party!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:00

Ik denk dat de kleur van de manen van je paard ook wel mooi staat, een beetje crème kleur, volgens mij staat dat ook erg mooi. Ik heb die kleur wel eens op een haf gezien en dat stond supergaaf.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:09

Ik vind wit mooi!! maar balou kennende,... Kan je misschien gelijk een zwarte kopen Knipoog

I love to love!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 19:40

Ik heb een felblauwe en dan in fel rode letters zijjn naam erop.
Maar ik heb ook en donkergroene en een fel rooie en een wite met zo'n groen randje en een witte in zadel vorm en ik ga misschien nog een fel gele kopen..........HELEMAAL niet verslaafd ofzo...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:42

Ik heb ook een hele grappige met bloemetjes. Het lijkt een beetje op een keukengordijn zegmaar, maar het staat echt heel feestelijk, zeker bij een Haflinger. Haha!


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 19:00

wit is mooi en dan moet je zijn naam er in laten zetten(met goude letters)

dat is cool!

Claudiakappe
Berichten: 131
Geregistreerd: 25-03-01
Woonplaats: akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 20:09

licht blauw of zacht geel of groen zijn denk ik wel leuk op jou hallinger groejes claudia Party!!

met vallen en opstaan kom er wel waar je wezen moet

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 00:49

Goed, ik ben geslaagd, en heb een beetje jullie raad opgevolgd, maar zoals ik al zei dat ik wilde doen, heb ik meteen maar de hele zaak leeggeplunderd. Heb meteen 3! dekjes gekocht, een gele, een lichtgrijze met zwart randje en een donkerblauw fluwelen. Toen wilde ik ook een nieuwe rijbroek, nieuwe chaps, nou dat mocht ook wel, mijn oude waren heel vies en oud en lelijk en versleten. Toen vond ik dat ik ook nieuwe teugels mocht, zijn hele fijne, met rubber. Dus, de winkel was errug blij met mij en ik heb nu nog niet eens alles wat ik wil. (hoe bedoel je verwend!)
Maar dank voor jullie tips, heb er wel aan gedacht, Manon, ik wou er ooook een met bloemetjes, maar die hadden ze niet!! Jammer was dat, maar ja ben toch wel heel blij met al mijn mooie nieuwe spullies!
groetjes Dorée

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 00:56

Zo, duur grapje zo te horen *LOL*
Kan je mij ook niet eens mee nemen als je gaat shoppen?
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een shabrak met een mooi randje erom, maar kan bij Hippo Assen (van Horselover) alleen lelijke kleurencombinaties vinden.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 03:03

Ja prima, ga maar eens mee als ik ga shoppen, kom dan nl altijd met veel te veel terug en misschien kan ik jouw koopdrang dan een beetje opwekken! Ik ga ook niet nadenken zal ik het doen of niet, nee gewoon, o das leuk, kopen die hap! Niet dat ik heel rijk ben ofzo en dit laatste was wel een beeetje een rib uit mijn lijf, maar ja, het is dan ook allemaal wel heeeeeeel mooi! Ik ben zo trots!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Lynn_Nikita en 114 bezoekers