Jakkes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 14:48

<b>Opnieuw paard ernstig toegetakeld
</b><i>LOSSER (16 juli) - De onbekende dierenbeul die sinds enkele maanden actief is in Twente heeft opnieuw toegeslagen. Bij een manege in Losser is vrijdag een merrie ernstig mishandeld, zo heeft de politie zondag bekendgemaakt.
Het dier heeft steekwonden in de schede. Een medewerker van de manege trof bloed aan in de omgeving van de stallen. Een gealarmeerde dierenarts ontdekte de verwondingen bij de merrie.
De politie houdt er rekening mee dat het geval van dierenmishandeling niet op zichzelf staat. Twente wordt sinds enkele maanden geteisterd door een reeks ernstige gevallen van dierenmishandeling. Er zijn bij de politie al negen incidenten gemeld.
Het gaat steeds om paarden, pony's, schapen of koeien die met een scherp voorwerp zijn toegetakeld. Een paard en een pony zijn eerder aan hun verwondingen bezweken. De politie vermoedt dat het steeds om dezelfde dader gaat.
Bron: ANP
</i>

Snap dus echt NIET dat mensen zo wreed kunnen zijn.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 14:56

zulke mensen moeten ze zelf wat aandoen (zelf in te vullen) Boos!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:14

Ik snap niet wat voor soort mens zoiets kan doen,schandalig.Ik heb mijn paard vorig jaar moeten laten inslapen omdat ze haar been gebroken had en wij denken nog steeds dat er iemand in haar been geschoten heeft,het is vreselijk wat mensen kunnen doen.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:16

Ja ik heb het ook gelezen n de krant...echt ongelooflijk....er zijn geen woorden voor Boos! Frusty

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:17

Het is dus niet zo ver bij mij vandaan, en het wordt best griezelig...wat als die vent zijn "werkgebied" Boos! uit gaat breiden? Mijn jaarling staat nu nog blij is de wei Frusty

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:27

Vreselijk, ik zag het gisteren in het journaal. Eigenlijk moeten ze het zelfde doen bij de dader, zal ie lekker vinden...


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:59

Waarom is er nu nooit eens iemand die het ziet?! Die lui hebben ook altijd vrij spel! Staan die paarden nu ook altijd ver weg in the middle of nowhere of zo?

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:08

Die kerel mag heel blij zijn dat als ik hem tegen kom dat ik dan geen mes in mijn handen heb !!!!
Anders kan hij nl alvast een plekje op de begraafplaats reserveren !

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:25

Oh wat een klootzak!!!! Je zou eigenlijk het zelfde bij de dader moeten doen als dat de dader de paarden aan doet!!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:26

Je moet er toch niet aan denken dat je in die buurt woont en je paard staat ergens zonder toezicht in een weiland..... Brrrrr! Ik hoop dat ze 'm snel te pakken hebben en flink straffen!

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:44

Walgelijk!! Boos!

Zijn gewoon geen woorden voor......ze moeten diegene die dat doen hetzelfde bewerken zoals diegene de paarden bewerkt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:47

zijn er hier nog mensen die NIET voor de doodstraf zijn? Gna gna gna....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 18:35

Nee, geen doodstraf. Ook steekwonden in de schede aanbrengen en flink laten doodbloeden. Veel leukere straf toch???

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:42

En als het een man is Mayo??? Wil niet weten wat je dan doet. Maar er is nu een forse beloning uitgeloofd voor de GOUDEN tip, ik hoop dat ik die persoon niet tegenkom hoor.. Begrijp niet dat mensen zo ziek in hun hoofd zijn.
Bij ons in het park hebben een groep jongens de konijnen gebruikt om mee te voetballen... Huilen Huilen Huilen Huilen , 5 of 6 konijnen hebben het niet overleefd. Een aantal jaren geleden bij de flamingo's 1 been afgeknipt, beesten moesten helaas afgemaakt worden.
Wat zijn beesten onderling toch lief voor elkaar. De mensen zijn nog erger als beesten, want de beesten doen het zelf nog niet eens...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:47

Ja hier had ik het net over bij mirte...belachelijk he...ik word hier gewoon helemaal misselijk van bah... Misselijk zijn gewoon geen woorden voor...

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:48

Ik had het ook gehoord, damn, je durft je paarden toch bijna niet meer buiten te zetten met zoiets Frusty Ik vind dit echt zo erg he, soms heb je gewoon spijt dat je ook zonodig een mens moet zijn....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:56

He bah dat er zulke mensen rondlopen...
Ik zou aan ieder uiteinde (2 armen en 2 benen) een paard binden en die alle 4 een andere kant uit laten lopen. Net zoalng totdat ie uit 4 delen sbestaal!
Sorry beetje erg agressief maar dat wordt ik hier nou eenmaal van! Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 15:02

Dit is echt niet normaal meer. Zo was er oom ergens een tijdje geleden hadden een paar jongens de kelen van een paar shetten door gesneden Frusty .
Ik snap niet waarom de doodstraf hier nier mee bestaat Boos!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 15:05

echt walgelijk dat iemand zoiets doet. Ik begrijp niet dat er zulke mensen bestaan. Extreme duivel Boos!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 15:08

Vreselijk vreselijk vreselijk Extreme duivel Extreme duivel Boos! Boos! dit soort berichten maken mij heeel kwaad! Als ik dit zo lees ben ik blij dat het met mijn paarden zo goed is afgelopen. Jeetje hee, echt ziek. Zo'n persoon hoort weggestopt te worden, zodat die geen enkel dier meer kan pijn doen.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 22:14

[quote]
Op 2001-07-17 22:42, schreef Roel:
En als het een man is Mayo??? Wil niet weten wat je dan doet.

Gewoon zonder verdoving castreren en per ongeluk expres nog iets extras meenemen....

_________________
Doe eens gek, bok wat vaker.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Manon op 2001-07-19 22:14 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Bielsje, Lanoca, petraaken en 131 bezoekers