kaarten reserveren? help!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

kaarten reserveren? help!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 22:24

ik ga met 3 vriendinnen naar het idols concert in ahoy (nouja, dat willen we graag iig) de vorige keer was het mis gegaan toen we kaarten voor de liveshows wouden want toen was alles al uitverkocht!

dus nu willen we gewoon zeker zijn van een kaartje, susanne (mn vriendin) gaat om 10 uur naar t postkantoor en ik ga dan proberen om 10 uur te bellen naar de ticketservice, maar wat gebeurt er nou als we per ongeluk allebei hebben besteld? dan zitten we met 8 kaartjes, kun je het dan nog afzeggen of niet?

suus belt mij zodra ze ze heeft en ik haar ook (op mobiel) maar het kan natuurlijk dat we echt allebei tegelijk zijn, moet je ze dan nog betalen of kunnen we dit beter niet doen gewoon?



Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:04

Knipoog Verkoop je ze toch gewoon weer?
Als jullie er voor in de rij gaan staan, zullen er ongetwijfeld meer mensen zijn die die kaarten graag willen hebben toch?

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 15:39

Als je ze bij de ticketservice besteld worden ze naar het postkantoor van jou keuze gestuurd. Kom je ze daar binnen een week niet halen dan gaan ze de verkoop weer in. En ik denk trouwens ook dat je deze kaartjes wel weer verkocht krijgt hoor!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:44

M'n ma zij vanmiddag dat ze al met het 3e concert bezig zijn omdat alles al uitverkocht is..! Ben benieuwd of je een kaartje kan krijgen..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:04

Ja idd ze zijn al met t 3e concert bezig, en ook die is bijna uitverkocht!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Mondy en 58 bezoekers