(ex-)Hollandsche manege ruiters.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

(ex-)Hollandsche manege ruiters.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 13:50

Ik zat even te twijfelen of ik het hier zou neerzetten of bij itp..Maar goed..

Ik vroeg me af wie van alle bokkers op de Hollandsche Manege in Amsterdam rijd/reed.
Ik ben vooral erg beniewd of je nog foto's heb van paardjes of pony's..
Dus heb je foto's van hollandsche manege paarden en/of ponys laat het me weten of zet ze hier neer!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:16

HOi!
Ik ben een 'ex hollandsche manege bezoeker'. Ik heb ook nog wel wat foto's van paarden en pony's van daar. Heb alleen geen scanner en bovendien zijn het er zoveel dat ik niet denk dat het erg op prijs wordt gesteld als ik ze hier neer plemp. Maar wat wil je met die foto's en vooral van welke paarden en pony's? Of ben je speciefiek op zoek naar foto's van één pony/paard?
Ik ben volgens mij een beetje van voor jou tijd. Ik heb voornamelijk foto's van Victor, Velze en Melinda. Maar ook Joost en Cleo en Fanta en Valentino en en en... Haha!
Ik lees het wel!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 15:06

Nou ik wil verder niks met die foto's hoor, en als men ze niet hier neer wilt zetten dan kan je zo ook pben. Van de paarden die jij opnoemt ken ik alleen Fanta niet. Het lijkt me gewoon leuk om foto's van oaarden en ponys die heb gekend weer eens te zien. Ik vond bv. zarras vroeger helemaal geweldig, maar ik heb geen foto van hem, daar baal ik wel van. Het leek me leuk een beetje (voor mezelf) herineringen op te halen. Nu noem jij Joost op, en toen dacht ik "o ja... joost" Snapje.. LachenMaar ik ben dus niet specefiek opzoek naar een paard of pony, maar als je foto's van Jos of Julia hebt ja dan wil ik ze wel heeel graag zien!!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:46

Nee Jos en Julia zijn van 'na mijn tijd' Wat gek dat je Cleo wel kent en Fantasy niet, ze zijn op dezelfde dag weggegaan namelijk. En zoals ik al eerder zei, ik heb helaas geen scanner, dus kan ze je niet opsturen...
Maar denk dat Salema (Rebecca) ook nog wel foto's heeft en misschien ook wel een scanner!


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 22:02

Ik ken ze bij naam, mara echt een duidelijk beeld heb ik er niet bij.. Ik reed toen namelijk ook op pony's.
Echt kennen is dus een groot woord.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 130 bezoekers