Heerlijk zomergevoel :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Heerlijk zomergevoel :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:59

Mmmmmm...het weer wordt weer zo lekker! Vandaag eerst Navy van Mandy gedaan (ze is lekker wintersporten), en lekker zonder jas gereden. Toen naar tiek geweest en na het rijden naar het dorp gestapt met tiek en een ijsje gehaald...zo heerlijk dat weer!

Toen tiek nog ff laten rollen, en tis soms zo'n droppie....komt ie na het rollen naar mij toe, lekker knuffelen..loopt heel braaf achter me aan naar stal, wacht tot ik zijn benen van bescherming heb ontdaan Lachen en loopt braaf, rustig zijn stal in. Heb nog een hele tijd bij hem in zijn stal zitten genieten .. er zijn van die dagen die echt zo lekker zijn, waar alles goed gaat, dat je zo intens gelukkig voelt Lovers

Ik vond m ook opeens zo mooi! Met een mooi nieuw dekje om, en zijn lieve koppie, zijn vachtje dat glanst door de zon Lovers

Van mij mag t dit weer blijven heerlijk!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:31

Ja t was echt helemaal geweldig vandaag, en alles is opeens zo veel mooier en leuker als de zon schijnt en de tempratuur ook wat fijner is!!!
Ik fietste met veel plezier naar faf(20min fietsen)dat heb ik nou nooit als het koud is dan pak ik veeeel liever de bus!!!!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:33

Het was deze hele week echt heeerlijk weer! heb zonder jas gereden, en lekker buiten gereden! Bijna zomer:D

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 00:01

De zon doet alles weer in een ander daglicht staan Lachen . Iedereen lijkt weer zin te hebben om het buitenleven te proeven. Was ook druk met al die wandelaars, fietsers en auto's. Tuurlijk een buitenritje gemaakt, maar nog niet helemaal ontspannen door al die zgn. nieuwe indrukken. Eenmaal huiswaarts leek ze wel weer verkeersmak. Laat het voorjaar en de zomer maar komen. Ik tel de dagen af dat ze weer lekker dag en nacht op de wei kunnen. Lekker voor de paarden en voor ons Haha! .


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:15

Schijn bedriegt mensen... }>

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:46

Mmmm, zo hebben Cynthia en ik afgelopen vrijdag heerlijk genoten van het weer en de paardjes. Ik was daar 's middags en we besloten omdat het zulk lekker weer was om een buitenritje te maken met Lowara en Cezanne. We hebben heerlijk genoten en gekletst, lekker de hele tijd gestapt. Hier was Cezanne niet altijd even blij mee Haha! want in haar ogen ligt een zandpad er puur en alleen maar om keihard overheen te galopperen Schijnheilig Dus met name op de terugweg werd er heel wat afgedribbeld, snel gestapt, protesterend met het hoofd geschud als ze moest wachten op Lowara, etc. etc. Haha! Maar ik vond het eigenlijk wel grappig. Cannie kan dan altijd zo'n verontwaardigd en boos koppie trekken dan wordt je gewoon helemaal in love met d'r Lovers

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:30

Het is zulk heerlijk weer en ik heb er ook meteen zo veel meer zin in om snel naar Omar te gaan na het werk.

Gisteravond heb ik heerlijk zonder jas gelopen, Omar lekker laten rollen zonder zijn jas na het longeren en hij was helemaal happy en speelde lekker met zijn vriendje. Ja het voorjaar komt eraan en ik heb er zo'n zin in Haha!

Ondanks het mooie weer was het zo rustig op stal... vroeg me af waar iedereen was Verward Ik heb van de rust genoten en de mooie avond Tong uitsteken

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:40

Jah, het was vet lekker weer... Steph en ik zijn 5 uur bezig geweest met Peer en Ginger, enz... Haha! Heerlijk Lovers

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:10

ZON!!!!! jippie!!!
ik heb voor het eerst kunnen rijden zonder jas!
het is echt geweldig.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:12

Superweer is het, echt onwijs lekker

Ik ga zo naar stal, het ziet er nu buiten ook weer super uit hier Cool

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 11:13

grassie schreef:
Superweer is het, echt onwijs lekker

Ik ga zo naar stal, het ziet er nu buiten ook weer super uit hier Cool


Ben jaloers op je Knipoog Ik zou ook wel naar stal willen maar zit helaas op mijn werk Huilen Veel plezier alvast Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:18

Ow nou denk ik terug aan die leuke zomer vorig jaar....Lekker in een kort truitje naar de paarden..en dan lekekr de hele dag bezig zijn met je paard..buitenritten maken...Heerlijk!
Ik kijk echt naar de zomer uit! en naar m'n nieuwe paardje natuurlijk!!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 09:48

echt zulk heerlijk weer Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brittneyx, Ilona__, majemalo, nick_en_ik, ola42, Vagabondo en 53 bezoekers