Vakantie....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 21:34

Wat gaan jullie in de zomervakantie doen???
Ik ben suuuuper benieuwd...

Zelf ga k misschien 4 weken helpen bij een ponykamp...(khoop dat t door gaat... lijkt me zo'n fantastische ervaring...)

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:46

he dat wil ik dus ook gaan doen. Misschien niet 4 weken maar wel 2 of 3. heb ik vorig jaar ook gedaan en is zo gaaf om met die kids en paarden te werken. En ik ga Ailin inrijden als t goed is. Als ik weer mag helpen vraag ik er gewoon bij of Ailin dan die weken op de manege kan staan is voor ons beide wel zo leuk. En voor de rest?? lekker luieren. en beetje werken en meer helemaal niet

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 21:49

jaaaaaaah luieren....

t lijkt me echt heeeeel leuk om op ene ponykamp t helpen...
kweet nog wel hoe leuk k t vroeger vond....

en werken he...
paardrijden blijft n dure sport...
en ik wil zo snel mogelijk n auto'tje...
ook sparen dus!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:01

ik ga naar spanje en mijn zus gaat Sya doen

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:05

Ik wil een pardrijvakantie in het buietnland gaan doen. Ik weet nog niet precies waar maar Marrokko en Portugal staan boven aan. Zijn er nog meer mensen die dit wat lijkt ik ben nog steeds in mijn eentje en gezelschap is wel erg leuk.

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:09

Wij gaan denk ik met de paarden op stap, binnen Nederland. Maar eerst gaan we nog een paar keer een lang weekeinde; eens kijken waar het het mooist is om op vakantie te gaan. Misschien Veluwe, of omgeving Tilburg (komt Sonja vandaan en die is nog steeds helemaal leip van de Drunense Duinen). Wij zijn niet van die planners; dus als het hier P-weer is ofzo, stappen we gewoon op het vliegtuig of de Thalys en TGV....

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 22:13

Cowgirl...

dat leek mij ook KEIgaaf..
maarja niemand wou mee en ik ben nie echt zo'n persoontje die dat soort dingen in dr eentje doet...

ik wou graag naar Spanje...

als het je leuk lijkt kunnen we het er wel over hebben!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:23

vriendin uit curacao komt in hetbegin van de vakantie een paar weekies, ga nog wat leuke dingen doen met een andere vriendin, en misschien met mijn beste vriendin mee op vakantie maar dat weet ik nog niet, maar verder gaan we zelf niet op vakantie, we gaan tenslotte al in december naar AUSTRALIE!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:12

Ikke?? Ik moet werken... Maar goed, 's avonds lekker met mijn paardje en haar veulentje aan de slag en dan natuurlijk ook nog oefenen voor de keuring!!
Heel misschien, daar moet ik nog heel goed over na denken, ga ik met Berber aan het trainen voor de marathon. Maar dat weet ik nog niet, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb. Boos!
Werken, een nieuw huis, een paard met een veulentje en dan ook nog iedere avond aan de slag?? Ehm, nou ja, maar even kijken hoe het gaat....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 18:27

Wat ik ga doen deze vakantie?? Paardrijden natuurlijk *LOL*
Op die dagen kan ik lekker rustig aan doen en me helemaal concentreren op mijn paard, de hond en de katten [en natuurlijk ook nog mijn man Schijnheilig] Ik vind het ook altijd heerlijk om op die dagen lekker lang op stal te zijn. Er zijn en komen altijd veel echt goede ruiters naar de stal waar ik sta en ik kan echt genieten als ik die mensen bezig zie met hun paarden.
Party!! Party!! Party!! Dus dat is voor mij echt vakantie! Party!! Party!! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 10:28

Wij gaan een weekje naar Italie. Pablo gaat dan een week de wei in ('s nachts op stal)en dan heb ik iemand die hem controleert op wondjes en die hem longeert als het slecht weer is.
Vroeger verzorgde mijn moeder hem als ik eens een keer weg wilde maar aangezien mijn moeder tegenwoordig in Enschede woont en ik in Geleen is die tijd voorbij. Ik vind het doodeng om een week weg te gaan maar ik neem mobiel mee enzo. Bovendien vind ik Italie een heel leuk vakantieland en vind ik het ook leuk om eens alleen maar gezellige dingen te doen met vriendlief zonder dat ik hoef te denken dat ik nog even naar de manege moet etc.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-11 09:29 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 12:27

Ik ga (als alles goed gaat) een Summercamp leiden in Amerika en dan als special counselor met de paarden; dwz de kids les geven enzo. Ik hoop echt dat het DOORGAAT!! Want ik moet nog door de selectie en mijn vertrektijd is niet bijster handig (moet nl voor mijn diplomauitr. weg liefst zo vroeg mogelijk maarja ik moet er ook rekening mee houden dat ik wel eens een her zou moeten doen) Ik zou eerst samen met een vriendin gaan maar die gaat liever met dr ouders op vakantie (?!) Dus tsja dan maar alleen maar daar zit ik niet zo mee hoor, altijd al gewild zoiets en ze betalen je reis en je krijgt voor het werk zelf ook nog betaald Lachen Lachen Dus ik houd jullie op de hoogte... Morgen gaat mn inschrijfformulier op de bus!!! Tong uitsteken Groetjes van Laura

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 13:00

Wij gaan een weekje op concours naar de Almelose Ruiterdagen. Vorig jaar ook, en dat was zo supergaaf.
Nah ja...vakantie...onze hele stal is leeggestroomd en iedereen staat zo ongeveer in Almelo die week, dus we zien ontzettend veel bekende gezichten en bekende paarden, hahahaha!!

Met z'n viertjes hebben we eigenlijk nog geen vakantie gepland. Begin april gaan we een weekje weg. Ik ga dan dus in juni naar Almelo en Bob gaat meestal 1 weekje per jaar golfen in het buitenland, samen met vrienden. Een echte zomervakantie wordt waarschijnlijk weer niets, omdat ik het niet volhoud mijn paarden 3 weken niet te zien (1 week is net door te komen, dankzij telefoon en email om de verzorgers 3 x per dag te bellen...) en Bob gaat niet voor minder dan 3 weken naar het buitenland..dus dilemma!!! Volgend jaar moet ik er vast weer eens aan geloven, Bob is nl wel gek op vakantie, dus moet ik ook eens water bij de wijn doen...

Groetjes Suzanne

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 13:14

Wij gaan drie weken naar Ghana, waar ik gewoond heb tot 1998. Vrienden opzoeken, en herinneringen ophalen. Ook paard rijden denk ik, al weet ik niet of ik mijnj oude paard wil gaan opzoeken. Niemand kan me vertellen hoe het met hem is, en ik kan hem niet meenemen als het niet goed gaat.
Verder gaan we een paar keer kamperen, oa in Zeeland om te duiken, enik heb een hoop wedstrijden gepland voor de andere weekends. Ik kan niet wachten tot de zomer!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 14:54

ik ga iets van 4 weken naar zuid frankrijk met mn ouders en misschien mn broer. ik denk dat we als we terug zijn onze caravan bij mn verz pony's neerzetten (afgelopen 3 jaar ook gedaan) en dan nog een vakantietje eraan knuppen bij de pony's. elke avond de wekker om half 6 zetten zodat je mee kan helpen met koeien melken en dan 's morgens toch maar niet eruit gaan... *lol* en lekker met de pony's bezig zijn!!