Voor de aller eerste keer!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 21:13

Moet het toch ff kwijt....... Lachen
Vandaag heb ik voor het eerst met Oliva buiten gereden en ik ben zo trots Lachen
Vanmorgen was ik aan het rijden en toen kwam mijn vriendin met haar Haflinger naar mij toerijden om te kijken of ik er toevallig was, en jaaaaaa ik was er hihihi.
Zij vroeg dus aan mij of ik het aan durfde om een stukje samen het bos in te gaan......slik Verward
Heb nog nooit met Oliva echt een bosrit gemaakt, maar ja ik dacht dit is mijn kans om samen met een rustig paardje het bos in te gaan!!!

Dus we zijn gegaan........en het was zo gaaf en zo ontspannen.
Oliva liep echt super relax.....alleen een prullebak en een bankje vond ze wel heel eng Gaaaap hihihi
Mijn vriendin er eerst langs met haar Haf nou toen kon Oliva ook niet achterblijven en liep er in een versnelde pas achteraan.
Verder is ze echt heel braaf geweest.....zucht ik ben zo trots op haar......en ook een klein beetje op mezelf omdat ik zelf altijd zo'n schijterd ben Gaaaap

Ik hoop dat ik nog vele mooie bosritten met Oliva kan maken.........want het is echt HEERLIJK!!!!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:24

ahhhhhhhhhh wat gaaf!en wat goed van jou
ikke ook trots op jou!!!

ik ben stiekum ook trots op mezelf want ik had vandaag dus ook mijn eerste buitenrit met tinkerbell alleen!ja een vriendin was mee maar nu dus voor het eerst zonder begeleiding van mijn instructeur.en het ging harstikke goed,ja tuurlijk schrok ze wel van sommige dingen maar verder deed ze zo braaf haar best en was lekker voorwaarts!was echt super!

o sorry ik ratel hier maar door over mijn ritje terwijl het eigenlijk over de jouwes gaat Frusty


heel gaaf iig en kom je gauw met mij een ritje met tinkie op de wagen maken?

_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-15 21:45 ]</font>

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:26

Ik kan ook niet wachten tot ik met Meis naar buiten kan en een buitenrit kan maken. Vandaag is een meisje van onze stal de weg afgestapt met Meis en was hartstikke goed gegaan.. Keek nergens naar.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 21:37

Sanderijn-- Goed joh, nu ben ik ook trots op jouw hihi.
Was je zenuwachtig of was je ook lekker aan het klestsen....want ik heb gemerkt dat dat heel veel scheelt.....ik was daardoor veel ontspannender.....dus Oliva automatisch ook Lovers
Tuurlijk ga ik een keertje met jou en tink mee op de wagen Lachen

Roel-- Ik heb er heel erg tegenop gezien om naar buiten te gaan, heb ook al wel een keertje een stukje weg gestapt, en dat ging goed......maar jij succes als je voor het eerst met Meis naar buiten gaat, en dan lezen we het wel toch?? Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:47

ja precies jacq-ik zat de hele weg alleen maar te kletsen met mare en daardoor helemaal niet zenuwachtig,ik dacht er zelf ook al aan dat het misschien ookal daardoor kwam.morgen gaat een andere vriendin mee,weer bosritje maken. *LOL* *LOL* *LOL*

en :JIJ GAUW KOMEN HE? Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 22:00

Hoi Jacq,

Zoals gezegd, super!!!!! Ben apetrots op jullie 2! Haha! .

Enne, wanneer ik Manon verzorg gaan we zo vaak het bos in dat het je je neus uitkomt en smeekt of je alstjeblieft weer dressuur mag rijden!!!!! Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IngeK, noordje en 97 bezoekers