startkaart?! grrrrrr

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

startkaart?! grrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 11:30

Rond de kerst heb ik een aanvraag voor mijn startkaart gedaan, had wel het idee dat dit lang ging duren, dus was voor mijn doen redelijk geduldig, maar tot een paar weken terug vond ik het toch echt tijd worden om eens te informeren....
mailtje gestuurd, geen antwoord, verleden week weer mailtje, gister antwoord:
geachte mevrouw, de post van december is verwerkt, maar uw aanvraag zat er niet bij Verward Advies: aanvraag faxen, en daarna even bellen of hij goed is doorgekomen. Oke, gister gefaxed, daarna gebeld, kantoor was al dicht Haha! Vanmorgen gebeld: jawel er werd opgenomen, gevraagd of aanvraag goed was doorgekomen, tijdje stil aan de andere kant, mevrouw weer terug aan de lijn: geen fax van u binnen.
Mijn humeur was al niet al te best (zie VVD, koliek) dus ben ik lichtelijk ontploft. Heb gevraagd hoe ik in vredesnaam wel een startkaart kon krijgen Verward Post komt niet aan, fax komt niet door (terwijl mijn fax keurig vertelde dat het oke was verzonden), heb geopperd of een postduif misschien zou werken, omdat dit goed zou passen binnen hun oubollige manier van administreren, maar haar enige oplossing was om het nog maar een keer te faxen.....grrrrrrrrr

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:38

Ik had dan wel geen startkaartellende maar ik had geen P&S gekregen. Gebeld en er zou een nieuwe toegestuurd worden.

Kom ik er gisteren achter dat ze op eigen houtje mijn adres hebben veranderd! Dus vandaag gebeld en het kon zowaar allemaal telefonisch hersteld worden.
Nu maar hopen dat de wijziging nog niet ri P&S is gegaan vanwege het jureren ..
Die KNHS maakt er echt een potje van sinds de fusie!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:48

pfff, ik zit er ook mee Boos! Ik heb nou eenmaal geen geduld en wacht al 5 weken op mijn startkaart Boos!
Hopelijk lukt het nu wel bij je Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 14:31

The story continues.......
net weer op de fax gezet, nu probeer ik te bellen Haha!
er wordt gewoon niet opgenomen daar! en ze zijn echt nog te bereiken volgens de P&S........
Krijg echt de neiging om te gaan spammen met mijn fax, ik word altijd heeeeeel vervelend van dit soort dingen.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:40

Fitzroy schreef:
Ik had dan wel geen startkaartellende maar ik had geen P&S gekregen. Gebeld en er zou een nieuwe toegestuurd worden.

Kom ik er gisteren achter dat ze op eigen houtje mijn adres hebben veranderd!


Hmm... dat eerste was bij mij ook het geval. Hoop dat het tweede mij bespaard is gebleven, toch maar weer eens bellen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:46

als je iets van de knhs wilt, moet je dr minstens een hele dag voor uittrekken om die mensen uberhaupt aan de lijn te krijgen. Boos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:33

Von schreef:
The story continues.......
net weer op de fax gezet, nu probeer ik te bellen Haha!
er wordt gewoon niet opgenomen daar! en ze zijn echt nog te bereiken volgens de P&S........
Krijg echt de neiging om te gaan spammen met mijn fax, ik word altijd heeeeeel vervelend van dit soort dingen.


Juist, gedurende het weekend elk uur laten herzenden, dan heb je best kans dat er eentje aankomt.

Zet ook op die fax het verzoek neer dat ze laten weten die ontvangen te hebben, wie weet werkt dat wel Verward.

En natuurlijk de bekende checklist voor verdachte faxapparatuur.
- staat uw fax aan?
- weet u dat zeker?
- hebt u vandaag nog geen faxen ontvangen?
- zit er papier in uw fax?
- weet u dat zeker?
- zit er toner in?
- enzovoort

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 21:12

Open net met mijn mailbox, en hemeltjelief dat is schrikken: een keurig antwoord van de KNHS Haha!
Aanvraag was nu in goede orde ontvangen (stond niet bij hoe vaak), en als de post meewerkt heb ik alles voor het volgend weekend in huis.
Toch wel jammer eigenlijk, zat me er helemaal op te verheugen om het hele weekend de fax op de repeat te zetten Schijnheilig

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:13

hahaha, het secretariaat van de KNHS zit ook op bokt Haha!.
Nou ja, dat zou natuurlijk kunnen he.

Mooi dat het nu geregeld is, strakjes heb je een startkaart voor Sehr Geehrter Herr Casanova von der Houtzagerij.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 21:21

Lovely schreef:
startkaart voor Sehr Geehrter Herr Casanova von der Houtzagerij.


Vind ik toch eigenlijk wel een hele leuke wedstrijdnaam (alleen dat Don moet er nog ergens tussen).

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:23

Dus dan wordt het niet meer Don Casanova von Altenkirchen und Umstreichen?
Als wedstrijdnaam is het wel grappig, maar komt dus ook op iedere startlijst te staan Haha!.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:22

Ach ik heb half december mijn nieuwe startkaart aangevraagd, en een week geleden kreeg ik mijn coupons, maar nog geen startkaart.....
Bellen, jaaaa die zijn we kwijt .... niet alleen mijn punten maar ook mijn startkaart (zal wel aan mijn naam liggen)...
Maar nu heb ik hem vandaag eindelijk binnen..... pffff 2 maart moet ik starten dus dat werd close

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:46

Hmm, ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook rond kerst een startkaart aangevraagt, en vandaag zou ik wedstrijd hebben, maar hij is dus nog niet binnen! Zo ook maar ff bellen:S
Succes ermee!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 23:09

Ik heb hem ook eind december aangevraagd. Vorige week is er dus een startkaart binnengekomen van mijn vztje maar met iemand anders! Zij had geen startkaart aangevraagd maar wilde lid worden van het knhs.
Ze hadden onze gegevens dus grwoon door elkaar gegooid.
Nu gaat het dus nog langer duren!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers