Dat was me het dagje wel.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Dat was me het dagje wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 12:35

Gisteren heb ik Jamey eerst losgezet, en daarna ging ik op haar rijden. Het ging opzich best lekker, veel aan de dressuur gedaan. Toen in galop, ging goed, totdat we via de hoek naar de lange zijde toereden voelde ik het al, Jamey er vandoor, ik meteen haar omgetrokken, even gedraaft en toen weer aangezet in galop. Ging goed. Toen gingen we balkjes draven. Ze wist niet waar ze het moest zoeken, ik ging met haar van links naar rechts, en uiteindelijk kon ik haar er toch overheen laten draven. Na een paar keer eroverheen te hebben gedraaft ging ik afwenden naar de balkjes, en weer er in galop er vandoor gaan, en opnieuw omgetrokken. Paar rondjes gedraaft en er weer overheen, dit keer ging het erg goed, natuurlijk veel belonen en maar gestopt en even buiten wezen rijden.

Toen ben ik naar de buitenbak wezen stappen, ging goed en daar heb ik haar uitgestapt. Ik vond het gister een erg mooie dag. Na het uitstappen naar stal gereden en afgezadelt, flink beloont en zweetdeken erop, want ze zweette behoorlijk. Desondanks was ze best braaf, ik vond het persoonlijk wel goed gaan. *klopt af*

Groetjes,
Shalane

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:48

Kijk, dat is waar t om gaat, dat je er met een fijn gevoel weer vanaf stapt!
Het was inderdaad heerlijk weer ja!