Startlijst Zwolle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Startlijst Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 23:41

Iemand al de startlijsen voor Zwolle bekeken?

worden veel roddels weer de wereld uit geholpen,

de eerste: Kennedy word nog steeds gereden door Edward Gal (geruchten deden de ronde dat ie naar happie zou gaan)
de tweede: Welt hit is weer herenigd met Coby van Baalen (Welt hit zou nooit meer terugkomen in de sport)
de derde: Respect (rubinstein x nuprimus) zou geruind zijn en verkocht naar de USA(staat mooi wel in de startlijst!!)
de vierde: Jazz is weer fit (boze tongen beweerde dat iets verschrikkelijks had)

altijd verfrissend zo`n startlijst Schijnheilig


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 08:20

gaat er nog iemand naar zwolle dan? ik ben er waarschijnlijk zaterdagavond als groom van sir, maar dat weet ik vanmiddag denk ik zeker.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:37

ik moet er vandaag werken tot en met zondag

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 09:46


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:49

Wouter is dat het evenement waar gisteren nog een advertentie voor in de Paardenkrant stond met de aankondiging dat Anky daar met Partout komt Verward

En Tineke zei in Den Bosch dat het nog een paar maanden zal duren voor Jazz weer op concours komt, hij mocht twee weken geleden voor het eerst zijn box uit Verward Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 09:51

Ja anky is er wel, Partout ook maar niet op elkaar Haha!

Ja ik vond het ook vaag, maar hij is duidelijk weer fit anders stond ie er niet in

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:07

Wat dacht je van publiektrekkers????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:11

Tineke zei op de HK nog dat hij pas sinds 2 weken weer 2 x 10 minuten per dag mocht stappen?

En Kennedy stond toch nog steeds in UK?

Ook het Respect verhaal vind ik vaaag...


Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:01

Wie kan me zeggen welke hengsten er voor België op de startlijst staan?

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:37

ik kan niet bij de startlijsten kijken omdat mn compu vast loopt zodra ik de pagina open.
Kan iemand mij zeggen of Riverman van de partij is

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:47

Hengsten zijn al veel langer opgegeven vandaar.

Kennedy staat namelijk zeker wel bij Happie, lees ff de hoefslag van vandaag anders Lachen

.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:50

Wouter24 schreef:
Ja anky is er wel, Partout ook maar niet op elkaar Haha!



Sorry, maar er komen opeens hele rare beelden door mijn hoofd heen }>

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 17:08

Respect zal ik eens navragen op stal, die heeft bij ons gestaan.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 17:15

Gister iemand van de organisatie gesproken, ondanks de hoge boetes (1000 euro) zijn er toch nogal wat afmeldingen voor de dressuur...
Dus het is nog maar afwachten wie er wel en niet komen.

Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:38

Het internetadres is: www.zwollestallionshow.nl kun je bijna alles op vinden. Ben gisteren geweest. Vond vooral het 1.30 erg spannend en goeie sport.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 19:31

de startlijsten die ik gezien had zijn van de site gehaald, weet iemand waarom?

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:22

Wouter24 schreef:
de startlijsten die ik gezien had zijn van de site gehaald, weet iemand waarom?


Omdat ze niet meer kloppen?? Is elk jaar zo met Zwolle. Met heel veel bombarie startlijsten neerzetten en promoten en hoe dichter het bij de datum komt des te minder (interressante) deelnemers. Staat Zwolle om bekend, geloof nooit de startlijsten...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:29

Zouden het misschien nog de oude lijsten zijn geweest? Ik ben er toch vrij zeker van dat Respect naar de USA is, en dat weet ik direct van degene die hem vorig jaar reed in Zwolle.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:56

Er staat in de paardenkrant een advertentie dat Respect te koop staat bij Coby van Baalen. En ja ik ben in het verleden ook wel eens helemaal naar Zwolle gereisd speciaal om bepaalde hengsten te zien, maar die waren er toen ook niet.
Fitzroy had jij een anky langkous in gedachten???? Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 22:39

De site van Zwolle loopt heel erg achter, de uitslagen zijn alles behalve actueel, bij de deelnemers staat dat de info van 2003 komt zodra de deelnemers bekent zijn... Toch raar dat ze nu nog niet weten wie er komen...
Gister was leuk qua sport, maar de site is klote...
En het was koud in de hal...

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 15:47

vanda's schreef:
De site van Zwolle loopt heel erg achter, de uitslagen zijn alles behalve actueel, bij de deelnemers staat dat de info van 2003 komt zodra de deelnemers bekent zijn... Toch raar dat ze nu nog niet weten wie er komen...
Gister was leuk qua sport, maar de site is stinkmodder...
En het was koud in de hal...


HAHAHA ik ben zaterdag geweest en toen was het er BLOEDHEET!!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 17:15

Goh, dan hebben ze er van geleerd...
Donderdag was het echt koud! Vooral toen we even op de vip tribune zaten, daar was het helemaal steenkoud, bij de Stands ging het nog wel.

Vanavond ga ik weer... Zal even checken hoe de temperatuur dan is... Tong uitsteken

Weet iemand wie er vanavond rijden?
Fijn he... zo'n up to date site waar de startlijsten niet op staan. Schijnheilig

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:14

ben zaterdag geweest, vond het niet veel bijzonders cabuchon trein was leuk om te zien net als de jonge hengsten. heb t hondje van anky gezien en voor de rest in de stand van brinkman gekoffieleut.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:24

Ben zaterdag en vandaag geweest, vond het zaterdag helemaal niets. De Grandprix was saai, en weinig echt leuke hengsten.

Vandaag vond ik het hardstikke leuk, de kur vanavond was goed. Een presentatie van wat jonge hengsten. Nee.....................na de teleurstelling van gisteren, werd het vandaag weer redelijk goedgemaakt.

Anne van Olst op Negro deed ook mee, en na de ophef van enkele weken geleden zat ik natuurlijk erg oplettend te kijken, maar vond het beeld best fijn, hij liep redelijk los door het lijf en deed de oefeningen braaf. Kreeg niet het idee dat hij het niet aankan. Wel heeft ie veel minder laten zien dan in Denbosch............dus misschien heeft ze er wat van geleerd

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:53

Helaas kon ik vandaag niet, maar ik vond gister inderdaag de grand prix erg tegenvallen. Maar vond het leuk om de jonge dressuurhengsten te zien en de cabouchons


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hindo2 en 99 bezoekers