Getver.....dikke knie en schaafwond!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Getver.....dikke knie en schaafwond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 11:09

Wij krijgen eindelijk een nieuwe omheining en daarvoor moet er het een en ander aangepast worden op het erf, zo ook het rooien van bomen en behoorlijk wat struikgewas (lees: overwoekerend oerwoud)
Nu heb ik voor nood een stukje land van de overburen in gebruik gekregen en daar mogen Eirian en Freddy op, Mambo en Kevin moeten voorlopig even aan de longe wnat ja, de oude omheining gaat plat dus los kunnen ze even niet meer.
Nu was het gistern tijd om Fredje en Eirian binnen te halen want ik was weer eens laat voor mijn werk, dus heb ik ze maar samen gepakt en dus ook samen de weg op.
Nu moesten we langs 2 van die heerlijke zwerf keien die er overigens op de heenweg ook al lagen en Fredje was ontzetted cool Cool Eirian niet, die moest weer de paniekkip uithangen en zodra ze de keien zag sloeg ze helemaal door! Daar schrok Fredje natuurlijk ook weer van en ik kreeg eerst een sandwich van meneer en mevrouw en toen besloot Fredje dat het tijd werd om het op een lopen te zetten......gatver waarom zijn die Shetten toch zo belachelijk sterk! Ik heb nog een poging gedaan het touw vast te houden maar werd tegen het asfalt gesmakt, vol op mijn knie!
Fredje stond een metertje verderop te wachten en keek mij echt aan met zo'n blik of hij wilde zeggen: o, das lekker, ga je er even fijn bij liggen, en ik dan? GGGGRRRRRRR
Met 2 pony's naar huis gestrompelt (gebeurde gelukkig bijna voor de deur) en eens naar mijn knie gaan kijken, daar zit nu dus een complete waterzak onder mijn knie schijf, knie is opengeschaaft, andere knie ook geschaaft, hand geschaaft en een dikke knokkel op mijn hand.
Bah, dat is nu toch al de 2e keer dat ik het asfalt van heel dichtbij bekijk en ik vind het niet meer voor herhaling vatbaar!!!
Fijn een paar dagen niet meer lopen, hoop wel dat het voor het weekend een beetje over is........

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:55

Dat is niet zo leuk zeg!! Hoop voor je dat het voor het weekend ook een beetje over is!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:52

eigenwijze beesten zijn het ook he.
en dat asvalt van dichtbij bekijken is ook echt niet leuk
sterkte met je knieƫn

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 22:39

Thanx, met mijn knie gaat het al wat beter, kan er weer redelijk op staan alleen bewegen is niet echt prettig, blijft een pijnlijk geval.
Maar in het weekend zal het vast beter zijn en ik moet zeggen, met dit mooie weer niet naar mijn werk kunnen vind ik eigenlijk helemaal niet erg Haha! Haha! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:42

Volgens mij zijn die Shetlanders in verhouding echt 10x zo sterk als een groot paard, etters soms he?
Blij dat het alweer ietsje beter gaat. Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 22:46

Ja, echt verschrikkelijk sterk, en daarbij weet Fredje ook heel goed hoe hij moet draaien, als ik links van hem sta draait hij zo met zijn voorkant naar rechts dat het touw dus geen vat op hem heeft! Eirian heeft tenminste nog respect voor het touw, hoe bang ze ook is, Fredje weet eigenlijk altijd wel los te komen, de slimmerd.....