Weet jij een leuke naam??!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 13:05

Ik heb dus net een paard. Een vosmerrie en ze is een KWPN-er. Ze heet nu Imposante (tijdelijk?) en we willen misschien haar naam veranderen. Weet jij nog een leuke naam zeg het dan please want ik kan niets verzinnen. Of zal ik haar Imposante laten heten? Verward


Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:11

Als dat haar eigen naam is zou ik hem niet veranderen. Ik vind het trouwens best een mooie naam, jij niet? Als troetelnaampje zou je haar desnoods Santje of zo kunnen noemen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:43

Ik zou d'r naam ook niet veranderen, ik vind 't een mooie sjieke naam. Maar ja, het is jouw keuze, succes!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 14:52

Dankje! Party!!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 15:03

Hoi!
Ik heb vroeger een paard gekend die een lange engelse naam had die met 'imp' begon. Z'n roepnaam werd dus: Impie. Hij heeft jarenlang toen hij ouder was in een manege gelopen bij een revalidatie-centrum, waar paardrijles als therapie werd gegeven.
Met name meervoudig gehandicapte kinderen en spastische kinderen, maar ook kinderen met bijv. whiplash kregen daar les.
De naam van jouw paard doet me dus aan mijn vroegere vrijwilligerswerk denken! Was erg leuk daar...
Groetjes, Dorine.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 15:04

We korten het ook weleens af naar Impo, want ik vond Imposante te lang om te zeggen. Vandaar dat we misschien haar naam wilden veranderen.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 15:40

Wat d8 je van Navy?? Haha! lol.. In t begin vond ik Navy (officieel Navy Seasfire..) ook nix, maar ben er aan gewend, en aangezien ik r toch steevast Trutje of Droppie (en als ik boos ben nog wel 'es homo) noem.. Heb trouwens wel een paar mensen gehad die naar me toe kwamen met de vraag hoe ik r op kwam.. Zo heette ze dus al..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 08:30

Waarom zou je de naam van een paard veranderen? Misschien staat hij wel zo bekend in de sport of heeft hij goede showresultaten gehaald. Ik vind het trouwens een mooie naam.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 09:10

Je kunt ook gewoon een stalnaam geven. Mijn tuiger heet op papier Hilbrand, maar ik noem hem Billy Haha! Haha! Haha! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 09:56

hoi niet die naam veranderen heb ik ook niet gedaaan hij is er aan gewend want expensive is ook aan zijn naam gewend. het geeft veel verwarring en daarbij het is wel een leuke naam
bijnaam kan impy, impo zijn expensive's bijnaam is ex hihi zie mijn boktnaam Lovers

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 10:38

hoi,

Ik zou haar naam ook niet veranderen als je wedstrijden gaat rijden is het een sjieke naam! Alleen het roept zo lastig daarom zou ik een roepnaam die er op lijkt gebruiken suc6 ermee!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 10:39

Citaat:
Op 2001-07-15 10:10, schreef Billy:
Je kunt ook gewoon een stalnaam geven. Mijn tuiger heet op papier Hilbrand, maar ik noem hem Billy Haha! Haha! Haha! Haha!


Wij hebben hier een collega die noemen we vaak Hilbillie Haha!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 11:04

Dat is ook een van Bills bijnamen Haha! Haha! Haha! Hillbillie, Wilde Bill, Billy the Kid en als ik erg kwaad ben: DORPSGEK *LOL*

Goedgekeurd onderschrift :)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 12:29

ik vind impo geen mooie afkorting, pak dan het laatste gedeelte van de naam als afkorting en noem haar Sante, of Santa. Mijn merrie heet padonja, vind ik ook niet mooi. Dus noem ik haar Paddy.

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 13:02

jah ik zou m ook Sante noemen veel mooier maar meestal let een paard op de klank Impo is dan wel de belangrijkste van dr naam impo=geen merrie naam Sante wel!

greettzzz lynn

Love you all!

Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:14

Ik vind Imposante heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en ik zou dr geen andere naam geven.
doe de groetejs aan je paard.

Knuffie

Lovers Lennie en Strateeg Lovers

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:27

Ach ja, mijn eerste verzorgpony heette:
Never tought's Mid Summer Night Dream.

Roept ook zo lastig. d'r roepnaam was dan ook Vesta Verward
Waarom Vesta? Ik zou 't niet weten...

GreetZ Caro

Huisje, boompje, beestje...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 18:21

je moet het zelf weten maar ik denk dat de eerste klank makkelijker is voor je paard om te weten dat je hem bedoeld..
dus..
en het is voor je paard dus niet kijken van ooh dat vind ik mooier maar kijken waar je paard op reageerd

veel succes

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 31 bezoekers