houdinnieminnie voor de 2e keer los!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 14:55

er is nu geen twijfel meer. Udinde kan omgedoopt worden naar Houdinde. Ze maakt zich zelf los en joost mag weten hoe ze het flikt.
Ik heb vanmiddag Isolda gelongeerd. God zij gedankt, want wat had er kunnen gebeuren als ik weg was geweest!
Isolda liep goed, netjes aan de bijzets, we waren druk aan het werk. Inenen komt er een klein koppie en 2 beentjes boven haar rug uit!! (ze stond net stil)
Stond Udinde vrolijk bij haar mama's buik omhoog, over haar rug naar mij te kijken!

Grrrr....
Gelukkig zat onze korte longeersessie er al op, want ik kon wel stoppen. Kleine Udinde was helemaal door het dolle heen, springen bokken rennen, steigeren en alle spieren in je lijf eens goed uitrekken. Een wondermooi gezicht, maar helaas op het verkeerde moment Boos!

Ik heb alles gecontroleerd. Halsband, touw en alle ringen en knippen.
Alles heel en dicht! Op de een of andere manier maakt ze de klip los die aan haar halsband zit. Maar hoe ze dat nou klaarspeelt?? Het is Z'on klip die je in moet drukken en je dan het touw er door heen kan doen. Ze moet met haar bekkie de knip ingedrukt houden en dan moet ze ook nog eens het touw eruit schuiven. Dat kan een paard niet, want die heeft geen handjes.

Hoe ze het flikt? Ik dacht dat het toeval was de 1e keer, dat ik de knip niet goed dichtgedaan had. Maar ik let er nu dubbel goed op, dat dat ding goed vast zit. En toch maakt ze zich los!!
Maar even iets anders bedenken, want wat had er wel niet kunnen gebeuren als ik met Isolda buiten de wei was gegaan!!!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:42

Uhoh...wat een deugniet is Houdindje toch...gelukkig is er niks geks gebeurd! Misschien toch maar eens een camera plaatsen om te kijken hoe ze het in vredesnaam voor elkaar krijgt... Verward Ik ben nou wel heel benieuwd hoe je de boel hebt afgezet...is Houdinnieminnie soms een talentvolle limbodanseres zodat ze limbo-end onder het draadje door kruipt...of kan ze heeeeeeel hoog springen??? Heb je schrikdraad of hekwerk? Beide misschien een ideetje... Haha! en anders betonnen muur neer zetten van een metertje of 4 hoog...met ijzeren deur met 10 sloten er op... Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:56

Nee ik longeer bij haar in de wei, omdat Berber de wei uit moet als ik iets met die beiden wil doen. Zonder Berber heb ik meer concentratie van Isolda en Udinde.
Ze hoeft dus niet onder het draad door oid.
Maar anders was ze er wel DOORheen gegaan!

Nee ze maakt dus die musketon los. Hoe kan een paard nou in hemelsnaam een musketon losmaken>????


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:21

nou welkom in de reeks -uitbrekende vosveulens-tinkerbell is ook zo'n houdini.............zucht weet maar al te goed hoe dat gaat..........

soms is het beter om te zwijgen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 23:57

't Is net een shet Party!!

Wurmt ze niet gewoon haar schattige koppie door de halsband?

_________________
"voor elk probleem zijn meerdere oplossingen te bedenken"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-07-14 23:57 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 09:09

haha, aan de ene kant moet ik er wel om lachen, maar aan de andere kant kan dat inderdaat heel gevaarlijk zijn.
Gekke Udje Foei toch zeg, moet je isolda maar in de oren fluisteren dat ze haar maar eens beter moet opvoeden Schijnheilig

Maar dat deed wjerdo ook toen ie nog klein en lief was, kroop altijd onder de schrikdraad door die super laag was, en toen was ie 4 ofzo,. dus echyt al groot, kroop ie er nog onder door Joost mag weten hoe?

Maar hij is nu 6 en doet het niet meer, dus misschien heb je hoop Verward Schijnheilig


groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 12:11

Ik heb net een nieuwe musketon geregeld. Eentje met een schroef erop, zo kan het klipje niet meer naar achteren, tenzij je die schroef los draait.
Het is dus niet zo dat ze uit de halsband wurmt.
Ze maakt de musketon los! Hoe ze het flikt? Ik weet het niet. Ik bedoel, ik heb zelfs twee handjes nodig om dat ding los te maken en van het ringetje te schuiven. Hoe kan een veulen dat nou zonder handjes doen?

Verbazing alom bij ons in huis!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 12:20

Ik wil ook weten hoe ze dat doet! Mag ik niet een keertje op de loer komen liggen... *LOL* *LOL* *LOL* Maar met die nieuwe musketon gaat het vast goed...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, GoogleAdsense, janneke584, Lanoca, LesleyAnne, PeerAppel, Pien63, Thami, TinkerTreas en 87 bezoekers