BartBV/Laui

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 20:22

Ik zit nu een tijdje met Laui te Pb-en, en volgens haar heb ik een grote bek, goor lef en wil ik haar vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.
En dat alleen omdat ik mijn mening gaf over BartBv. Ik wist niet dat hier al eerder een topic over was geweest, anders had ik mijn mening niet geplaatst.
Laui zei dat ik hier maar effe een bericht moest plaatsen omdat dit forum van BartBv is. Bij deze dus.
Dus: Ik vindt dat BartBV een beetje errug streng is, dat is dus mijn mening.
En ga nu niet reageren met: Hier is al een topic over geweest, WANT DAT WEET IK DUS AL!!!!
Maar ik denk ook niks te bereiken met dit topic. Ik heb nu dus (beetje) ruzie met Laui, terwijl ik alleen mijn mening gaf. Ik vindt dit dus echt nergens op slaan!

Hier 2 reacties die ik van Laui kreeg (ik kreeg er nog veel meer hoor):

-Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar als je zo bent als hier, dan wens ik je heel veel succes later!

-En ik denk echt dat je een beetje op je woorden moet passen, het komt gewoon nogal aggressief over.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:29

Volgensmij heb je het dan knap gedaan want ik heb laui nog nooit echt kwaad gezien (gelezen Tong uitsteken)!
En Bartvb vind ik niet TE streng. Af en toe heb ik zoiets, ik zou dat slotje nog ff uitstellen ofzo, maar ik vind zeker niet dat hij het slecht doet!
En verder wil ik ff complimeteren over bartvb dat hij iedere keer netjes meld als hij iets verplaatst heeft. bedankt daarvoor, erg sociaal!

Groetjes een tevrede bokker (bokster Tong uitsteken)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:35

Die moet je gewoon de mond Lips are sealed en

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:37

Ten eerste is het BartVB..niet BV...
ach lezen is ook een kunst Haha!
Waarom plaats je deze mening en waarom vind je dat hij 'errug streng' is? waar baseer je dat op?
Klinkt zo kinderlijk, 'ik vind jou stom'...
'waarom dan' 'daarom, omdat ik dat vind'.
Zoals ik dit lees heb jij er een beetje moeite mee om te accepteren dat als je hier een beetje gedraagt als een redenerend normaal persoon en niet hormonaal-op-holgeslagen-tiener dat BartVB helemaal niet 'errug streng' is.
Als je behandelt wilt worden als gelijkwaardig aan de andere bokkers, dien je je ook gelijkwaardig te gedragen.
Als je het niet agressief bedoelt gooi er dan eens een smiley tegen aan...
enneh, lighten up Pling

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:38

Wie moet je de mond Lips are sealed-en???

Ik vind dat ze het goed doen hoor, zonder BartVB (& Heike) was ten eerste dit forum al nooit zo groot geworden.
Okee, soms zitten er wel snel slotjes op topics maar meestal ben ik het er mee eens. Ik vind dat hij het goed doet! Weten jullie wel hoeveel tijd en geld er in zo'n forum zit? Ik zal je zeggen, veel! En dan is het wel zo leuk om het gezellig te houden zonder superonzinnige, nutteloze dingen.

Het is niet de bedoeling dat het hier een Horses of the Dutch - Digiplaza de 2e wordt Boos!
_________________
<font color="deeppink"> I Love Rosco <font size="1">(en Master & Kimball & Reykja) </font>
<font color="white">Zie profiel voor info! Met foto's!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-14 21:42 ]</font>

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:39

nou die twee die met elkaar aan het bekvechten zjn ben het eens met Char

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:41

liz goes teaching! *LOL*

ihw, no fance Lachen, laat ik je zeggen, zonder slotjes was dit een grote janboel geworden dóór kinderen (hoe oud ben je eiglijk??) zoals jij. en om dat te voorkomen worden er slotjes geplaatst, snap je me nog? dus ik ben het eens met liz (as usual) en iedereen die die mening deelt.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:43

Ho dit gaat weer de verkeerde kant op!
Dit moeten de modoratos met diegen die klachten heeft bespreken!
dit heeft geen nut
en Bdw ik ben 16

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:46

je hebt deels gelijk hoor ihw. maar waarom niet via pb? het is gemakkelijk om bart een pb te sturen Lachen mar ik vind dat nikki ook wel mag weten wat onze mening is en er gewoon over praten zonder dat het op de 'banketstaaf'toer gaat snappie?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:46

problemen? Ik heb pb, en als we er daar niet uitkomen.... Tsja...
Ik dacht dat Charmotte het maar even met Bart in pb oid moest bespreken. En wat er gezegd is doet er niet toe, nogal laag om te gaan quoten vanuit pbs, kan ik ook gaan doen, maar ik ben geen voorstander van oog om oog tand om tand...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:51

Het gaat er totaal niet om hoe oud je bent het gaat er om hoe volwassen je je gedraagt! Ik ben ook 16 en dus ook nog een 'jonkie' maar ik probeer me zo volwassen mogelijk te gedragen (behalve in het kippuhhok als ik me knuffels wil laten zien Haha!). Dus niets tegen bokkers van 13, maar wel tegen bokkers die zich gedragen als een tiener!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:54

hihi kim tnx 'niks tegen bokkers van 13' Haha!
ik denk dat je op mn vraag doelde hoe oud ihw was? daarom juist want qua de berichten die hij plaatste kon ik het niet opmaken, oftewel hoe volwassen hij zich gedraagt.

ik vind btw mezelf wel aardig saai hoor dat ik t steeds eens ben met de moddereters maar ok, dan maar een saaie mening, heb liever dat dan die eindeloze nutteloze loze topics


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:54

Pinky_girl heeft gelijkt maar dit is een forum daar moet je over praten, en als je het niet zegt zit je er zelf maar mee te stangen dus dat zal wel opluchten

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:01

zo de rust is wedergekeerd!
hopen dat we nu beter met mekaar omgaan

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:08

Doei, en misschien tot ooit

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:09

wat is dr nu weer gebeurd?
Ga je weg?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:10

ach iedereen is een beetje kippig tegen mekaar krijg ik de vreemste PB's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:15

meestal houd ik me maar buiten dit soort onbenullige discussies, maar ik kan het niet laten om nu toch even te gaan preken. Schijnheilig

>>>>Is dit nou nodig???<<<< 1)

Dit is een open forum, iedereen kan/mag dit lezen! Waarom moet je dan in hemelsnaam de rest gaan vervelen met verhalen over een persoonlijke aangelegenheid?? Als het je niet bevalt wat iemand zegt, reageer dan gewoon niet! Vecht dat desnoods PB uit, maar zoek niet de openbaarheid op. En als je problemen met het hele forum hebt, dan kom je daar toch niet?? Ik heb zelf geweigerd om op horses te posten omdat het daar één grote t*ringzooi is. Daarom ben ik naar bokt gekomen, en ik baal er stevig van dat hetzelfde soort puberale onderkruipsels 2) er nu op bokt óók een zootje van beginnen te maken.

noot:
1) *zucht* dit lucht even op.
2) gedefinieerd naar gedrag, niet naar leeftijd/lengte

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:16

het was voor een paar maanden gelden nog gezekkig en nu verpest sommig het

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:19

Toch erg vreemd dat ik het nogsteeds gezellig vind.
Het is veel drukker geworden, en ik antwoord echt niet op iedereen (sommig vind ik gewoon totallie-niet-boeiend). Maar dat kan ook niet als er zoveel geplaats wordt...

Mijn menig: Als je het niet gezellig vind, zeik dan niet maar ga lekker weg... *zucht*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:25

Ik ga toch ook weg.... Ik ben er alleen vanavond nog om de reacties te lezen, en om mijn PB-tjes te lezen die ik van een aantal mensen krijg.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 23:10

Zep, ben het weereens volkomen met je eens....zinlozer kan niet.....uitgekauwder kan óók niet.....zieliger ook niet.....oftewel houd hier alsjeblieft over op mensen!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 08:18

ik ga helemaal niet naar bokkie toe nergens heen als bokt weer beter word met die paar personen weg dan kom ik terug maar heb er nu geen zin in

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 10:10

ik ga weg, dus zal het wel gezelliger worden hier, he mensen?
DOEIIII

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 12:16

Groetjes, en veel plezier op Bokkie!! Haha!