Info over Palomino QH 2881251 gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TiPe

Berichten: 48
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Groningen

Info over Palomino QH 2881251 gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 13:48

Kan iemand me helpen aan performance records van Bouncy Precious Girl een Palomino QH 2881251 dochter van MRBOUNCYIMPRESSIVER en BLAZEN HASTE ...

Ben wel lid van de APHA maar kan daar natuurlijk geen gegevens vinden van QH..

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38711
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 00:00

HORSE DOES NOT HAVE THE RECORD SELECTED REG. NO. HORSE'S NAME COLOR SEX DATE FOAL ST
2881251 BOUNCY PRECIOUS GIRL PALOMINO MARE 05/01/1989 MI

The horse does not have the record selected. Your account was not charged.
You may return to the menu or select another record for BOUNCY PRECIOUS GIRL from the drop down box below.


Ik heb mijn best voor je gedaan maar die merrie heeft niets....

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 00:01

Hoi, ik ben wel lid van de AQHA en ik heb ff voor je gekeken.
Dit geeft ie aan op de website:

REG. NO. HORSE'S NAME COLOR SEX DATE FOAL ST
2881251 BOUNCY PRECIOUS GIRL PALOMINO MARE 05/01/1989 MI
BOUNCY PRECIOUS GIRL Does Not Have Performance Records Once you're ready to retrieve all of your record requests, select the "Your Submitted Reports," from the "Horse Research" drop down menu above, or click here now.

Sorry, ze heeft dus geen performance records bij de AQHA staan Boos!
Ook haar vader MRBOUNCYIMPRESSIVER heeft geen Performance records geregistreerd staan. Boos!

Haar moeder BLAZEN HASTE had dit op haar lijstje staan:
AQHA Show Totals
OPEN N/A LAST SHOW : 10/04/1981
GRAND 0 N/A N/A RESERVE 0 N/A N/A
HALTER 1 1 .0 TOT PERF N/A N/A 0.0

Het is niet veel, maar toch Knipoog ze heeft in ieder geval een Halter wedstrijd gewonnen. Voor de rest is ook zij niet uitgebracht voor de AQHA.

Mocht je geïnteresseerd zijn om je merrie te laten dekken, kom dan eens op onze site kijken
http://www.fresnos-rainy.com
Misschien is onze Fresnos wel iets voor jouw merrie (als je tenminste van palomino houdt, want Fresnos vererft zijn kleur "meestal" niet) en als je van Paints houdt hebben we ook nog onze Rainy.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb en het spijt me dat het niet super veel informatie was wat ik kon vinden.

groetjes Party!! Linda

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 00:02

Is dat niet toeval, dat ik tegelijkertijd met iemand anders aan het zoeken was voor je paard? Lachen

TiPe

Berichten: 48
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 11:02

Dank jullie voor de informatie en snelle reactie ! De info was voor een ruin (50% paint) met bovengenoemde als moeder. Voor een paint merrie zoeken we wel nog een hengst maar dat zal volgend jaar pas gaan spelen. Zal je site in ieder geval onthouden. Nogmaals dank ! Als jullie een keer iets over een paint willen weten... (o;P

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:10

Voor volgend jaar weet ik een schitterende Painthengst voor je......."Made In Holland" is vanaf 2004 beschikbaar voor dekkingen. Wat voor een bloed zit er achter jou merrie???