Mijn katje Mik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Mijn katje Mik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 23:09

Ze is nu bijna een jaar oud en het blijft een kleintje Lachen Af en toe (lees: vaak) een ontzettende deugniet, maar ze kan ook heel lief zijn! En zich heel lief wassen. En dat ze lenig is kan je ook wel zeggen... Ik doe het haar niet na!!!

Met dank aan Leon voor het filmen en de foto's Knipoog Kusje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/mik3(3).jpg[/img]
Afbeelding

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:23

Aaaaaahhhh, ik wil er nog steeds ontvoeren hoor Renée! Dus pas maar op als weer een keertje een huisbezoek aan je breng Haha!
p.s. Wanneer ben je trouwens thuis 's avonds deze week? Dan kom ik eindelijk eens Flet d'r knoflooklolly ophalen Tong uitsteken

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 23:27

Morgenavond wel en Donderdagavond Knipoog Maar je blijft van mijn lieve Mikje af hoor!!! Ze lag vanavond ook al zo lief op m'n rug te slapen Lovers Alleen is het dan alleen al zielig om dan zelf op te staan... Lovers

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:30

Op je rug? Verward Dat lijkt me voor jouw eigenlijk best wel een lastige positie om daar je kat te hebben liggen..... Haha!
Euhm, okay dan kijk ik morgenavond Roy wel even lief aan of we dan even bij jouw langs kunnen rijden (helemaal om rijden maar goed, je moet wat over hebben voor de knoflooklolly van je vriendin d'r paard Tong uitsteken)

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:33

Leuke foto's Lovers
Op de 2e en 3e foto kijkt ze echt van "aaahh, betrapt Bloos "