Dit geloof je niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Dit geloof je niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 13:54

Ging mijn vorige wedstrijd niet door omdat ik mijn startkaart niet op tijd binnen had! Kwam de 11e eindelijk de startlijsten op internet. Blijkt dat ik ( en mijn stalgenootje) er niet opstaan!! Dus ik belde op, waarom we er niet op staan. Tsja niemand weet iets, en we staan nu bovenop de reserve lijst maar zijn nog niet gebeld!! Wedstrijd is morgen. Grrr er ligt echt een vloek op mijn wedstrijden. En nu moet ik weer een maand wachten!!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:18

Nou zeg, je hebt wel pech hoor !
Heb je je zelf ingeschreven voor de wedstrijd van morgen, of is dit via de rijvereniging gegaan ?
Als je er zeker van bent dat de inschrijving de deur is uitgegaan, zou ik toch nog eens bellen en vriendelijk doch dringend vragen om je alsnog bij te schrijven.

Misschien een tip voor de volgende keer:
Als je zelf de inschrijving verstuurt, doe je er altijd goed aan om even na te bellen of alles goed is aangekomen, daarmee voorkom je verrassingen !

Veel succes, ik hoop dat het lukt om morgen toch nog te starten !

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 19:02

Heb ik dus gedaan! In December al! En daarna in januari dat de vorige wedstrijd niet door ging nog even gebeld om dit zeker te stellen. En ik ben niet gebeld dus nee ik kan morgen niet starten!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:58

Balen...Bij ons zeiden ze laatst dat de coupons niet aangekomen waren, maar we stonden wel met alle gegevens op de startlijst(hebben ze die dan verzonnen *LOL* ) Verward We hadden geen reservecoupons mee, omdat we de laatste net opgestuurd hadden, maar gelukkig hebben ze ze toen weer gevonden...Party!! (anders was ik 's middags wel even teruggereden nadat ik bij het verenigingsecretariaat mijn nieuwe stapeltje had opgehaald)

Veel succes met je volgende poging Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:44

Kan je je al opgeven voor een wedstrijd als je nog geen startkaart of coupons hebt? Ik wil nl. dolgraag gaan starten, maar ik moet nog wel even op mijn startkaart wachten en hier in de regio schijnt het nogal snel vol te zitten bij wedstrijden (dressuur) dus als ik me al eerder kan opgeven zou dat een hoop schelen Lachen

Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 15:44

Jep gewoon doen en aangeven dat je coupons eraankomen!

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:13

wel heel vervelend!

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 16:13

Dat mag je wel zeggen ja had me er erg op verheugd!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 19:13

Zie ik net de uitslagen, blijken er heel veel mensen uitgevallen! grr nu vind ik het helemaal erg!


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:34

Ach mijn startkaart heb ik nog niet binnen, mijn coupons wel.... dus even bellen, wat blijkt? is mijn startkaart foetsie Boos! eerst mijn punten, nou weer een startkaart.... gek word ik van ze

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:41

Gewoon starten hoor 2 maart Cloris! Je rijdt bij de eigen vereniging dus dat is vast wel te regelen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:13

gomir schreef:
Gewoon starten hoor 2 maart Cloris! Je rijdt bij de eigen vereniging dus dat is vast wel te regelen Haha!


Is geregeld Haha! dus 2 maart ga ik starten met de pony.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers