Heb weer op Camilla gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Heb weer op Camilla gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 14:32

Of t mensen nog interesseerd weet ik niet maarja ik wil t toch ff kwijt.
Ik heb iedere maandag avond privéles, maar dat was vorige week niet door gegaan omdat ik dus eerst die drukkingen weg wilde hebben. Dus ze stond alweer 2 weken stil ofzo. Ik heb haar die tijd dat ze stil stond gelongeert met slof en dat ging heel goed, ze ontspande haar rug lekker en ging lekker laag met haar neusje. Gister middag belde mijn instructrice hoe het ging en of ik alweer kon rijden of niet. De drukkingen waren zondag al weg dus ik heb gezegd dat ik het wel wilde proberen, aan de longeerlijn. Ik heb haar eerst lekker lang staan te poetsen omdat dat mij toch altijd wat meer vertrouwen geeft.. Ze was heel lief dus dat scheelde ook een hoop. Met opzadelen ook niks aan de hand en toen ben ik haar ongeveer 20 minuutjes gaan longeren, gewoon los. Er was helemaal niets aan de hand, alleen 1 keer een vreugdesprongetje maar geen bokken door pijn ofzo, ze was ook heel vrolijk.
Toen was mijn instructrice er en klom ik erop, ik was best wel bang.. maar had voor de zekerheid een halstertouw om haar nek gedaan en mn veiligheidscappie op! Clown Met opstappen bleef ze gewoon vrolijk! Terwijl ze eerst altijd met haar oren in haar nek naar achter ging lopen als ik op wilde stappen.
Ik heb een half uurtje gereden, vooral veel gestapt en gedraafd want ik vond het toch nog best eng. Ik heb haar flink voorwaarts gereden (was wel nodig anders viel ze zo stil Bloos ) en ze liep ook heerlijk ontspannen sommige stukken!
Ik heb ook nog een galopje gedaan, beide handen en dat ging ook goed.
Daarna heb ik nog 2 rondjes los gedraafd en ook toen was er niks aan de hand. Ik ben gelijk niet meer bang en durf er nu weer op denk ik. Lovers
Mijn zadel zit echt véél fijner nu ook, dan voordat ie opgevuld was.
Moest het echt ff kwijt want ben echt heel blij.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:40

Super joh, fijn dat het weer goed gaat

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:44

Nou gelukkig maar! zo zie je maar weer dat een paard niet voor niets lastig doet(uitzonderingen daargelaten)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:02

Nathalie schreef:
Of t mensen nog interesseerd weet ik niet maarja ik wil t toch ff kwijt.

Gewoon je verhalen blijven posten hoor, ook ik kwam misschien wat negatief over wb Robin, maar ik heb er ook bij gezet dat ik hem niet ken en dat jij wel weet wat het beste voor hem is.
Fijn dat het goed ging!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:32

Leuk hoor meis dat het zo goed ging! Lachen
Gelukkig dat het nu is opgelost he en dat Camilla weer lekker verlost is van haar plekjes en pijn.
MOrgen komt bij mij ook de zadel maker om te conrtoleren of het zadel nog goed is en of hij goed ligt. Ik kreeg namelijk het idee dat ze last heeft van haar rug (ze liep niet lekker ontspannen enzo maar los in bak was er niks aan de hand).

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 20:57

Ik hoop voor je dat ie nog goed ligt lotte!

Vandaag heb ik eerst een half uurtje in de buitenbak gereden in de zon. Lovers echt lekker was dat. En t ging ook best wel goed! Daarna ben ik lekker buiten gaan rijden, eerst ongeveer 20 minuten draven en galoperen, en de terugweg hebben we lekker gestapt en daar hebben we denk wel het dubbele over gedaan. Ik kon wel uuuuren op haar rug blijven zitten zo super vind ik t dat ik er weer op kan/durf. Lovers

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:58

Fijn, en houwen zo!!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:00

Fijn Nathalie! En ook fijn dat je de oorzaak voor dat drukke gedrag hebt gevonden: Camilla van haar pijn af, jij van je angst

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:04

Ook al krijg je niet veel reacties je verhaal wordt echt wel met belangstelling gelezen hoor!
Ik had ook niet gereageerd op je verhalen dat Camilla zo wegspringerig was.
Ik had wel kunnen zeggen 'succes' maar wat heb je daaraan? Ik had niks nuttigs toe te voegen dus reageer ik niet.
Nu wil ik iig zeggen: Fijn dat 't beter gaat!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 01:19

Houden zo Nathalie, jij en Camilla zijn Lovers en jij en Robin ook.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:07

toppie dat het nu weer beter gaat!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:44

Fijn dat het nu lekker gaat.

Veel rijplezier!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:48

Ook ik heb het allemaal gevolgd, maar niet gereageerd op vorige topics. Soms heb je gewoon niks toe te voegen, en soms erger je je vreselijk waardoor je maar beter niks kunt schrijven.
Ik blijf m'n twijfels houden over het rijden op (in mijn ogen TE) jonge paarden, maar dat moet ieder voor zichzelf maar weten. (Alleen achteraf niet mauwen als het paard daardoor toch geblesseerd raakt of wat dan ook)

Maar weer on-topic:
Fijn voor je dat je weer lekker op je paardje zit. Ik hoop dat je dit positieve gevoel vast kunt houden, en weer lekker van en met haar kunt genieten.
Maak er wat moois van!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 19:20

ze is bijna 4 dat is toch niet te jong??
maargoed morgen ga ik weer lessen met der, ben benieuwd hoe het gaat. Lovers

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:43

ja ze is nu bijna 4, maar toen je er net op ging rijden niet, en ik denk dat sonja dat bedoeld...

vind het fijn voor je dat het beter gaat hoor!