Versassing voor Amy (New-Forest)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Versassing voor Amy (New-Forest)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 18:00

Toen Beer, de pony van Amy, overleden was, wilde Brenda en ik toch wat voor haar doen om haar te laten weten dat we met haar mee leven.
We kwamen toen op het idee om een tekening te laten maken door Natascha. En dit alles in het geheim. We zochten de mooiste foto van Beer uit, en een zinnetje, wat uiteindelijk geworden was "You Know I'm Shining Down On You From Heaven". Helaas had Brenda dat iets verkeerd doorgegeven en was het geworden: "I Know You're Shining Down On Us From Heaven" (zo staat hij eigenlijk in de text van een liedje) Maar alsnog super natuurlijk. Lachen Dus ik wil Natascha via deze weg ook even heel erg bedanken voor de super mooie tekening die ze voor ons gemaakt heeft. Lachen
Zaterdag kwam Brenda naar ons toe, en ze zei dat de tekening waarschijnlijk zaterdag aan zou komen over de post. Zondag gingen wij toch Brenda naar huis brengen, en aangezien Amy daar vlakbij woont, konden we gelijk de tekening geven. Daar was ik wel heel blij mee, omdat anders Brenda in haar eentje de tekening moest geven en ik er toch ook wel graag bij wilde zijn. Haha!
En inderdaad, zaterdag middag was de tekening bij Brenda thuis aangekomen. Dus zondag ochtend op naar Lelystad.
Amy was maandag jarig, dus gelijk een leuk kadotje van ons voor haar verjaardag. Lachen
We stonden aan de deur maar helaas deed er niemand open! Dus we waren hartstikke bang dat ze nog lagen te slapen. Bloos Maar toen zagen we dat de garagedeur een stuk open stond, dus er zal dan toch wel iemand wakker zijn. Lachen
Dus even naar achter gelopen, naar de stallen. Misschien dat daar iemand was. Maar niemand te zien helaas! Alleen een hele knappe Melano met knotjes er nog in, en een lieve Furie. Lovers
Toen liepen we maar weer terug naar voor, en toen riep de vader van Amy uit het raam dat Amy er aan kwam.
Dus wij wachten en daar was ze. Lachen Volgens mij vond ze het wel leuk dat we er waren. Knipoog Toen we de tekening gaven was zo nog blijer.. Volgens mij vond ze hem super!! (of niet Eem? Lachen )
Helaas konden we niet zo lang blijven, maar het was erg gezellig!! Ik hoop dat Amy het ook een beetje leuk vond.
Via die weg wilde we toch laten weten dat we aan haar denken en met haar mee leven. Lovers
Beer, R.I.P. we zullen je nooit vergeten! Lovers
Amy, ik hoop dat je het leuk vondt! Lachen
En nog een keer, Natascha, heeel erg bedankt voor die mooie tekening! Pling

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:00

Was een leuke verassing ofniet eem Knipoog Lachen
Kom nog wel snel een keertje langs nu ik weet waar het is *LOL*...
Hoop dat je er blij mee bent Lovers Maar dat zal wel ...Lachen
Je hebt het mooi verteld nath zou het niet beter kunnen en ben het er helemaal mee eens
En natascha ontzettend bedankt voor het maken van de tekening ! Haha!
Beertje rust maar zacht...Lovers

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:13

Ahh tis zo geweldig wat jullie voor mij hebben gedaan Lovers

Echt prachtig is de tekening. Sprekend Beer! Toen ik die tekening zag sprongen de tranen echt in me ogen, zo mooi! Vandaag kwam me vader thuis met een mooie lijst en dan ga ik hem ophangen in me kamer.

Nathalie, Brenda echt heel erg bedankt, vind het zo lief van jullie Lovers echt fantastisch gewoon Lovers Bedankt!!

En jullie zijn altijd welkom he, zelf op zondagmorgen om half 10 Knipoog Tong uitsteken haha *LOL*

Nogmaals dank jullie wel Lovers

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:22

Wat een mooie verassing zeg!!
Die zal vast wel een heel mooi plekje op je kamer krijgen!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:58

Wat een cool idee van jullie zeg!!!
Echt gaaf!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:47

he super zeg! vind het echt leuk dat jullie dat voor amy hebben gedaan!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:42

Zal even kijken of ik die tekening nog op de comp heb staan Lachen
Dan kunnen jullie hem ook zien Lovers

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:55


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:21

wat lief ! heel attent!