startcoupons opsturen/inschrijven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

startcoupons opsturen/inschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:01

even een hele stomme vraag Bloos
Als jullie je inschrijven voor een wedstrijd, hoe doe je dat dan precies?
Eerst bellen, dan coupons versturen, nog met briefje erbij ofzo voor welk concours je wilt inschrijven?
Errug blonT hoor (en dat terwijl ik bruin haar heb )

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:12

wij belden altijd en leverden de coupons op de dag van de wedstrijd zelf in geloof ik... maar dat weet ik niet zeker. aangezien ik alleen maar reed op die wedstrijden en de rest voor me geregeld werd

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:18

Ik geef via de mail aan het wedstrijdsecretariaat van onze rijvereniging door welke wedstrijden ik wil rijden. Onze wedstr. secretaresse geeft mij bericht (ong. een week of anderhalf van te voren) of ik kan starten en hoe laat. Zij stuurt de coupons naar het secretariaat van desbetreffende manege die de wedstrijd organiseert. Het enige wat ik hoef te doen is melden en betalen. En dan mag ik starten .

Sommige mensen vinden het makkelijker om alle organisatie in eigen hand te houden, maar mij bevalt dit prima tot nu toe. Ik hou niet zo van al dat geregel

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:58

bij ons in de kantine, zeg maar ut hoofdkwartier van onze club, komen altijd wedstrijden te hangen waar voor je je kunt inschrijven op dat papier en dan gaat alles gewoon via de secretaris.
en als je bijv een wedstrijd wilt rijden die niet daar hangt dan zeg je dat gewoon tegen de secretaris.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:02

Wij moeten alles zelf doen. Kijken in P&S welke wedstrijden je eventueel wil rijden. Bellen voor adres en of plek is. En dan de coupons opsturen. Bij de meeste verenigingen is het volgens mij zo dat je pas ingeschreven bent als de coupons ontvangen zijn.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:04

Zo gaat het bij ons ook. Zelf kijken in de Paard en Sport waar je wilt en kunt starten. Bellen of er op dat moment nog plek is en of je de coupons kunt opsturen. Als het betreffende secretariaat de coupons heeft ontvangen, ben je pas ingeschreven.

Bij onze eigen vereniging kun je jezelf inschrijven op een lijst en de coupons aan het wedstrijd-secretariaat opsturen. Aangezien wij daar niet op stal staan en de lijsten vaak missen, bellen we even van te voren op welke dagen we kunnen starten en sturen daarna de coupons op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Trendiction en 6 bezoekers