gemiddelde prijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 22:42

wat is de gemidelde prijs van een pony/paard op een paardenmarkt.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:45

Van 200 gulden voor een shet hengstje (en daarna voor 300 gulden laten castreren...) tot .... zo gek als je het wil maken.

Een D pony: vanaf ongeveer 1000 gulden, maar vraag niet wat voor scharminkel je dan hebt!

Maar waarom een paardje van de markt? Denk heeeeeeel goed na als je zoiets doet en neem iemand mee die heeeeeeel veel verstand heeft van paarden. Anders kun je nog wel eens een dierenartsrekeningetje te gemoed zien!

Hengsten, jonge en onbeleerde paarden zijn het goedkoopste. Maar ook het 'gevaarlijkst' om te kopen!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 22:50

ik neem iemand mee die er verstand van heeft heeft zelf 3 jaar geleden een mooi paardje er vandaan gehaald

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 10:00

Op de markt zijn mooie paarden te vinden, hoor, maar je moet er wel verstand van hebben om er een goeie uit te pikken. Mijn paard kwam ook van de markt (ik vond het eerst een rotzak) maar toen we hem eenmaal gingen inrijden werd het een lieve goedzak. We kwamen er later zelfs achter dat hij papieren had en dat het een superspring afstammeling was! Er is dus niet alleen maar troep op de markt. Oja, de wat betere paarden op markt kosten wel aardig wat.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:44

Het lijkt mij idd best wel eens de moeite waard om ook eens op de markt te kijken. In eerste instantie gewoon eens oriƫnteren wat de prijzen zijn (we hebben voorlopig toch geen geld voor een 2e paardje, een huis is eerst aan de beurt...0