mini-boktmeeting met Karin en Maarten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:26

Vanmorgen gebokt-meet met Karin en Maarten. Heel erg grappig, want Karin kende mij nog van heeeeeeeeel vroeger van de ponyconcoursen hier uit de buurt (Lautje, ik heb wat jou betreft het plaatje nu ook weer helemaal rond Party!! ex-concurrent *LOL* ) En ze kwam me toch wel erg bekend voor Haha!
Maarten doet de studie waar ik na 1 jaar mee ben gestopt, en als je dan ook nog een zus hebt die diergeneeskunde doet, en zelf veel mensen in Wageningen kent, dan blijkt de wereld ineens ontzettend klein! Knipoog
Daarna even naar stal geweest om de paarden te bewonderen, die vonden dat best leuk, veel aandacht en niet werken Party!! De kleine merrie was erg gecharmeerd van Maarten Lovers daar zijn leuke foto's van die wel een keer op bokt komen als ik dat technisch voor elkaar krijg.
Heel leuk om eens wat mensen IRL te zien!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 00:53

Jaaa, was weer een gezellig dagje! Omdat ik dus zonder auto zat en Maarten ook al voor Lautje voor chauffeur had gespeeld (zie verslag van haar wedstrijd), wilde hij ook wel met mij mee naar Lotje. We wonen tenslotte alle drie maar zo'n 15 km van elkaar vandaan (oké, mijn ouders dan, maar daar was ik op dat moment). Het huis van Lotje was niet zo moeilijk te vinden, aangezien er een knalgeel paardenvrachtwagentje voor de deur stond. Lachen

Begroet door de hond (die al dat vreemde volk maar eng vond en de hele tijd onder de keukentafel naar ons heeft liggen staren Lachen ) en door Lotje en haar zus. Ik had die ochtend nog een oud programmaboekje (1996) uit de kast getrokken, van een concours waarin Lautje en Lotje vlak na elkaar in dezelfde rubriek hadden gestart. Haar zus en ik bedachten dat we vroeger ook vast wel op dezelfde concoursen hadden gereden, en zo zie je maar weer dat de wereld heel klein is (aan een klein stukje Overijssel, Utrecht en Wageningen heb je al genoeg Knipoog ).

Na een boel thee en koffie en lekker bijkletsen zijn we naar stal gegaan, waar we Puk, Nescio en Zep mochten begroeten. Of eigenlijk alleen Puk en Nescio, want Zep liep in de achterste wei en die vond het wel best (naar dat oude heerschap hebben we maar even vriendelijk gezwaaid Lachen ). Nescio was erg blij met de brokjes die hij kreeg, hij had alleen wat moeite met de beker waar ze in zaten (grappig gezicht!). Puk vond het plastic uiteinde van de rits van mijn bodywarmer erg interessant en voor ik het wist, was het in haar mond verdwenen. Oeps. Mooie paardjes trouwens en ze staan daar ook erg goed, prettige stallen en ze kunnen lekker de hele dag naar buiten.

Alles bij elkaar een heel gezellig ochtendje en Leysander heeft er ook nog een mooi dekje met een rood-wit-blauw randje aan overgehouden Lachen.

Dan komt hier nog mijn vervolg van de dag, namelijk de meeting met de Fjorden van Maarten. Weken geleden hadden we al eens afgesproken dat we een buitenrit zouden gaan maken met die vette knollen Knipoog en dat ging er nu van komen. De moeder van Maarten is erg gek met ze, maar helaas lukt het haar niet meer om ze fanatiek te rijden. Jelka heeft een wat 'apart' karakter en ik heb haar eerst maar in de bak uitgeprobeerd (tussen de stortbuien door), wat overigens prima ging. Toen het weer droog was, zijn we lekker naar buiten gegaan, ik op Jelka (de grote) en Maarten op Elfrieda (de kleine). We hebben zelfs nog twee keer flink gegaloppeerd, waar de moeder van Maarten erg verbaasd over was, dat dat zomaar goed was gegaan (hihi, maar ik kan buiten ook errug goed met moeilijke paarden omgaan Knipoog - zie verhaal Marcella van Cathy in NZ).

Het was weer eens lekker om op zo'n brede Fjord te rijden. Wat een massa onder je! En ik zat ook nog eens in een heerlijk zadel, een Wintec, voor de endurance helemaal met vacht omkleed... Zat als een huis!

En toen terug naar Utrecht en Leysander nog gereden. Ik voel mijn kont nu wel een beetje door mijn rijbroek heen ja... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-14 01:00 ]</font>

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 10:13

Karin, je blijft echt de grote kampioen Boktmeeten, he??
Leuk hoor, dat je daar tijd voor vrij kan maken.

Ik wacht alleen nog met spanning op jouw bezoek hier *LOL* *LOL* *LOL*, of ligt de Bollenstreek een beetje uit de richting?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 10:57

En dat was 42, hihi... Haha!

Fitz, ik had deze week vrij en m'n zusje had donderdag concours, dus daar konden vrijdag mooi twee Boktmeetingen achteraan, was toch in de buurt Lachen. Als ik binnenkort eens jouw kant op kom, dan laat ik het je zeker weten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:59

Leuk dat het zo gezellig was!

Alleen zou Ka toch op de kleine gaan en Maarten op de grote? Verward (omdat Karin het kleine meisje was!!!! Haha! )

Ik heb er dus nu ook weer een persoontje bij (Maarten)die ik IRL heb gezien!!! Lachen
Nummer 10!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers