Mijn boktrit-Havelte-verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Mijn boktrit-Havelte-verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 23:27

Vanmorgen om 9 uur ging de wekker.
Snel douchen en aankleden want om 10 uur wilde ik op stal zijn om dingen klaar te leggen en Tinka te poetsen.
Om 11 uur zou Rom komen. Ik had Tinka de transportbeschermers omgedaan waar ze erg vreemd mee liep Haha! dus ik besloot een stukje langs de weg te lopen. Op het moment dat ik de oprit afliep zag ik een trailer voorbijrijden die een eindje verderop stopte. Rom Haha!
*telefoon* (hij deed het!!! ) "Waar moet ik zijn"
- "Euh ik zie je staan je bent vlakbij" Nerd
Hij heeft de auto gekeerd en ik heb hem aangewezen welke oprit hij moest hebben. (mijn routebeschrijving bleek niet helemaal te kloppen: verkeersdrempels zijn vluchtheuvels, afslag Witten is afslag Witterzomer, enz enz enz Bloos )
Tinka kreeg knikkende knietjes en de overige paarden brulden even naar Stanley. Omdat ze heel lang niet in de trailer had gestaan wist ik niet wat ze zou doen maar met knikkende knietjes liep ze zo de trailer in.
Spullen in de auto geladen en op naar Havelte Party!!
WONDER BOVEN WONDER waren wij als eerste op de afgesproken plek (jajaja, de rij-maar-om-kabouter die met mijn hulp natuurlijk Schijnheilig in 1x goed reed!) Tong uitsteken Homiafortuna hadden we aan het begin van de hunebeddenweg al gespot. Al snel kwam ook de rest aanzetten en toen bleken we maar met 5 paarden en 12 mensen te zijn. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een stralend blauwe lucht en iedereen had er zin in. Maarten heeft even kennisgemaakt met Tinka en had meteen zijn tand door de lip Scheve mond Staat ook in zijn eigen verslag Schijnheilig
Maargoed, opgezadeld en daar gingen we, in het begin nog wat druk en dribbelig maar al snel werd ze rustig. Prachtige omgeving, geen last van bevroren grond en veel gekletst uiteraard. Ik reed samen met Lautje, Rom, Naz en Homiafortuna. Was erg gezellig.
Na een heerlijke draf kwamen we al (veel te snel!) bij de partytent waar ik een lekkere kop erwtensoep heb gehad, waarvan Tinka steeds aangaf dat haar dat ook wel lekker leek, maar toen ik haar het laatste beetje wilde geven haalde ze haar neus op Verward Misselijk
Toen snel met Maaike en Maaike Haha! Tinka voorzien van PurnoPaars dekje, snel deken er weer over om de verrassing te bewaren voor Maarten *LOL* en toen stiekem achter de partytent nog een paarse strik in haar staart gedaan Schijnheilig
Toen Maarten erop, hij had pas door dat Tinka die strik in haar staart had toen Honeybee hem erop wees *LOL* Een beetje dribbelend gingen ze op weg. Nienke heeft nog ranzige foto's gemaakt en Spades regelde het 'trekken en rukken' oftewel, het inpakken van de partytent Cool
Toen met de ingepakte auto's weer naar het beginpunt, met Maaike van de Vis en Honeybee snel naar de vlindertuin om te plassen en al snel kwam de groep met Karin, Maarten, Homiafortuna, Death-Squad en Rom er alweer aan. Het eerste wat Maarten riep toen hij er met Tinka aan kwam rijden was: "Kan ik haar kopen??" *LOL*
Euhhh...1 tel denken... Tong uitsteken
Toen afgezadeld en paardjes en spullen ingepakt en toen zijn we in Havelte nog in tig eet- en drink-gelegenheden geweigerd omdat we met een te grote groep waren. Uhuh...we stonken gewoon teveel naar paard *LOL*
Maargoed, met z'n 11-en in de snackbar toch wat gegeten, ook heb ik daar het pennyvriendjes-boekje van Karin ingevuld en toen gingen we allemaal op huis aan. Stanley en Tinka werden langzaam wakker toen we aan kwamen lopen Gaaaap Toen richting Witten. Tinka was onderweg heel lief tegen Stanley, hè Honeybee en Maaike? Schijnheilig
(zij hadden een goed overzicht op de streken van Tinka in de trailer omdat ze erachter reden)
Rom besloot maar weer de oprit voorbij te rijden Haha! (dat was handiger ) maargoed, paard weer uitgeladen, spullen uitgeladen en toen was Tinka ein-de-lijk weer in haar vertrouwde stalletje. Stal dik opgestrooid en ze stond tevreden haar welverdiende brokjes te eten.
Ze heeft het super gedaan vandaag, was erg onder de indruk van alles, maar ik weet zeker dat ze het leuk vond. Voor herhaling vatbaar dus.

Naz: bedankt voor het organiseren
Rom: hartstikke bedankt voor het vervoeren van Tinka en mij!!!
Karin: bedankt voor de slushflesjes
Maarten: bedankt voor de lol die we gehad hebben om het PurnoPaard
en de rest ook allemaal HEEL ERG bedankt voor de leuke dag, het was supergezellig, ook leuk om weer nieuwe gezichten (Homiafortuna, Death-Squad, Maaike - helemaal uit Apeldoorn! Bikkel! - Lautje) te zien!

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:33

Cody schreef:
Maaike - helemaal uit Apeldoorn! Bikkel! -


Dat t maar even duidelijk is he *LOL* *LOL* Terugweg ging trouwens sneller dan heen, reed er nu plotseling ruim 10 minuten korter over Haha! Apart Knipoog Enneh zonder mij was Tinka minder PurnoPaard geweest dus was t toch nog ergens goed voor dat ik er was Haha!
Heb ook nog wat leuke foto's (soep ) maar die komen morgen wel

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:47

euhm... 't is wel niet het veiling-forum, maar ik bied bij deze 2750 euro voor Tinka!!! Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:45

Haha, denk dat Tinka voor nog geen miljoen weggaat hè Cody? Haha!

Echt leuk dat ze zo braaf was joh, fijn om te weten voor je endurance.

Maar Stanley vond ze in de trailer niet zo aardig *hap hap* Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:35

Leuk verslag!! Waarom wonen jullie nou allemaal zo ver weg? Boos! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 10:51

Maarten schreef:
euhm... 't is wel niet het veiling-forum, maar ik bied bij deze 2750 euro voor Tinka!!! Haha!


Zo weinig? En dat voor je grote liefde? Boos!
Komt niks van in
Gelukkig weet ik van de eigenaresse ook dat ze niet verkocht wordt *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:08

Tinka liep idd erg braaf de trailer op voor een paard wat er in 5 jaar niet op was geweest Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:47

Cody schreef:
...ook heb ik daar het pennyvriendjes-boekje van Karin ingevuld...


Ja, dat boekje gaat tegenwoordig mee naar elke meeting!