Bolivia is weer weg; naar België!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Bolivia is weer weg; naar België!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 20:22

Bolivia heeft nu dus een nieuw plekje Lachen.
Hier kon je lezen dat Manon een advertentie op Marktplaats had gezet: [PP] Bolivia gezelschapspaard *update* geschikte plek?
Er was ook een reactie bij van een man uit België, die een gezelschapspaard zocht voor zijn 2,5 jarige merrie, ze zou daar dan iedere dag op de wei gaan (met deken als het nodig is), en 's nachts naar binnen (en met erg slecht weer ook). Vandaag zijn we er met Bolivia naar toe geweest en het zag er allemaal wel leuk uit (nog een beetje rommelig, maar ze wonen er nog maar net en ze zijn er druk mee bezig) en het klikte ook goed met die 2,5 jarige merrie. Dus is ze daar gebleven!

Aan de ene kant toch wel weer raar dat ze nu weer weg is, maar ik wist het natuurlijk al vanaf toen ze weer terugkwam, dat ze ook weer weg zou gaan. En dit is ook veel beter voor haar!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:40

Pff weer een verhuizing voor haar achter de rug. En voor jou ook weer! Gelukkig klikt het direct erg leuk, nu maar hopen dat ze hier lekker oud kan worden. Knipoog

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:40

Wat fijn dat ze het nu zo goed heeft, het klinkt in ieder geval erg leuk. En ik ben blij dat je het niet zo heel erg rot vindt dat ze weer weg is Lovers .

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:44

We vinden het stiekem wel erg rot! Maar Spirit en ik snappen natuurlijk ook wel dat zo'n manege in de randstad niks voor haar is. We hebben gisteren nog foto't gemaakt, die zetten we nog wel even op ITP.

Ik denk dat het daar voor Bolivia super is. Maar ja over de vorige oplossing had ik ook een goed gevoel en dat was uiteindelijk ook drama. Ik hoop maar dat het hier beter gaat!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:49

Ben je nog wel de eigenaar van Bolivia? Kun je haar in geval van problemen altijd weer weghalen?

Je suis Charlie.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 21:50

Manon houdt iig nog een jaar het eigendom over Bolivia.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:57

Ik denk dat Bolivia nu staat te genieten van haar fijne nieuwe plekje, en dat ze jullie allebei (Spirit en Manon2) heeeeeel dankbaar is voor jullie liefde en goede zorgen toen ze het zo hard nodig had.
Chapeau voor twee dames die ECHT hart voor hun paard hebben!!!!!!!!!

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:47

Ik hoop voor jullie dat het allemaal hartstikke goed blijft gaan met Bolivia en dat ze hier definitief blijft staan.

En Manon, het was vandaag toch veeeel te koud om te rijden Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:16


"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:03

Fijn dat ze een plekje heeft gevonden! Ik hoop dat het goed gaat daar!

:evaw:

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:55

Heel fijn dat bolivia nu een plekje heeft. Heb net de foto's bekeken en ze zien er heel leuk uit. Ik hoop dat het hier wel goed gaat met haar. Iig succes.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:04

agh nou is ze weer weg... Wel veel beter voor haar, lekker de hele dag op de wei Lachen
Als je niks te doen hebt mag je misty wel pakken hoor lis Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:34

Hopen dat dit DE oplossing is voor Bolivia!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, BritHittepit, Gigixponys, J30d, laura22, Unicorn79 en 153 bezoekers