Samen uit samen thuis of....?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Samen uit samen thuis of....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 17:55

Een vriendin van me zei vanmorge tis zulk lekker weer.. heb je zin om met mij en v. buiten te gaan rijden?
Nou ja daar had k natuurlijk wel zin in
Micky is toch altijd harstikke braaf dus das geen probleem Lachen
Ik gepoetst opgezadeld en wij opweg...

Micky was al de hele tijd behoorlijk druk.. tja wat wil je anders met twee mooie merry haflingers voor je neus?
We waren zo'n 20 min onderweg toen de dames besloten te gaan draven.. ik was de achterste en omdat Mick nog geen "schoenen" heeft besloot ik op t gras te gaan draven...
Daar ging t echt helemaal mis, hij begon te steigeren en te bokken.. wat helemaal niks voor Mick is!
Dat doet hij normaal nooit!!! Al schiet je een kanon naast hem af nog niet!

Ik hem voorwaards gedreven maar hij bleef steigeren!
Dus ik maar afgestapt.. Ik wilde m'n nek liever niet breken en de dames waren al aardig ver weg.
Daar stond ik dan met aan de hand een dol geworde fjordje..
De meiden hadden me eindelijk gehoord en kwamen terug gedraaft...
K besloot maar trug te gaan naar stal, want m'n nek is me toch wel kostbaar...
Ik gezegt dat ik terug ging en de dames vervolgde hun buitenrit!

Allebei weten ze dat ik zwaar astma patient ben, en geregeld flauw val wanneer ik een aanval krijg.
En helaas was dit ook t geval Ik kreeg t verschrikkelijk benauwd.. en liep met een steigerend paard aan de hand.
Ik was zoo verschrikkelijk bang dat ik Micky niet meer kon houden dat ik t eigenlijk steeds benauwder kreeg.
Gelukkig wask snel trug op stal waar k op de bank verzorgt ben door m'n vriend Lachen

Wat vinden jullie...??? samen uit samen thuis of... zeggen jullie van tja ik laat m'n buitenrit er niet door verpesten...???

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:58

Inderdaad samen uit samen thuis! Belachelijk wat jouw vriendinnen gedaan hebben.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:01

Ja zo denk ik er ook over.Ik zou mee terug gaan en dan kan je altijd nog een buitenrit erna maken maar ik zou wel zeker willen zijn dat je heel thuis bent gekomen.
Echt l*llig van hun terwijl ze dat weten.Wat als het fout had gegaan?Dan hadden hun ook een schuld gevoel gehad lijkt mij en dat kan je voor komen door even mee terug te rijden.

Dus samen uit samen thuis.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:04

ben ik helemaal mee eens!
samen uit samen thuis! en al helemaal omdat je last hebt van astma dan zou ik denken ik loop mee naar huis en kan altijd daarna nog even gaan.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:08

Jeetje wat n lompe koeien! Koe

Ik zou ook mee terug zijn gegaan hoor!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 18:13

Lieve reacties van jullie Lachen Mijn vriend was echt vet over de zeik.. terwijl k eigenlijk zoiets had van nou ja tis nie erg want ik wil jullie buitenrit niet verpesten.. dus ga maar veder..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:42

Angelique18 schreef:
Lieve reacties van jullie Lachen Mijn vriend was echt vet over de zeik.. terwijl k eigenlijk zoiets had van nou ja tis nie erg want ik wil jullie buitenrit niet verpesten.. dus ga maar veder..


Je hebt toch zelf gezegd dat ze door mochten rijden. Dan had je dat dus niet moeten doen. In principe treft hun geen blaam. Alleen was het inderdaad misschien fatsoenlijker geweest als ze toch even mee terug waren gegaan. Maar je moet opletten met wat je zegt, want sommige mensen nemen alles letterlijk en voelen zich dan ook niet bezwaard als er achteraf toch iets mis is gegaan.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 18:46

Euhm.. ik heb niet gezegt dat ze door mochten rijden.. dat dacht ik Knipoog
Ze vroegen niet ofzo of ze mee moesten gaan ofzo...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:55

Ik vind het stom van die vriendinnen ( als het dan wel vriendinnen zijn). ze weten dat jij astma heb en dat je het dan benauwd enzo kan krijgen en dan in zulke situ aties? Ik vind dat die vriendinnen mee moesten gaan en een andere keer een buitenrit moeten doen, dan kan jij ook weer mee en dan weet jij zeker dat er verder weinig kan gebeuren!!

Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:57

[quote="Vietjuh"]Ik vind het stom van die vriendinnen ( als het dan wel vriendinnen zijn). ze weten dat jij astma heb en dat je het dan benauwd enzo kan krijgen en dan in zulke situ aties? Ik vind dat die vriendinnen mee moesten gaan en een andere keer een buitenrit moeten doen, dan kan jij ook weer mee en dan weet jij zeker dat er verder weinig kan gebeuren!! En al had jij dan gezegt dat ze door mochten rijden. zouden ze toch mee moeten gaan!! het is dan eigenwijs misschien maar beter dat ze mee gaan dan dat jij ( of iemand anders) en je paard gewond raken!!!


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:11

Beetje moeilijk te zeggen vanaf hier. Als jij zelf hebt gezegd dat je naar huis gaat en verder niet hebt gevraagd of ze met je mee wilden gaan dan kunnen ze niet 'ruiken' dat je eigenlijk wilt dat ze met je meegaan. Jij hebt besloten terug te gaan en niet expliciet aan hen gevraagd of ze mee terug wilden.
Eerlijk gezegd valt ze dan niet veel te verwijten.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:23

ben het helemaal met Apple eens. Zij kunnen niet weten dat jij er bezwaar tegen had dat ze doorreden toch?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:24

Het hangt heel erg van de situatie af. Als een paard rustig is en iemand wil(om wat voor reden dan ook) terug naar huis en zegt dat de rest door mag rijden dan vind ik dat geen probleem.
Ik vind het een ander verhaal als een paard helemaal door het dolle is of iemand zelf lichamelijke problemen heeft, waardoor er ongelukken kunnen gebeuren. Dan rijd ik even mee terug naar stal!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:37

Samen uit samen thuis. Zeker weten.
Ik vind het zeker banketstaaf dat ze je alleen lieten gaan omdat je paard al zo gek was. Wat nou als er wat gebeurd was? Dan had je helemaal alleen gestaan.
Zoiets moet je niet hoeven vragen. Mensen moeten dat begrijpen. Ik zou in zo'n situatie niemand alleen terug laten gaan.

* To Belg, or not to Belg *

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:45

Ik wil even duidelijk zeggen.. ik neem de dames in kwestie niks kwalijk.. Alleen wask ik benieuwd.. hoe jullie dr over dachten.

T is een beetje een vreemde situatie, ze weten allebei hoe fout t kan gaan, ze zijn er allebei al eens bij geweest toen ik opgenomen moest worden in t ziekenhuis toen ik gewoon flauwgevallen ben van m'n paardje af..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:54

jeetje liek Scheve mond

Ehmm, waarom ben je nou weer zo eigenwijs?? Scheve mond Je had wel een ongeluk kunnen krijgen!! Scheve mond

Volgende keer maar die meiden vragen of ze bij je willen blijven hoor.. Voor het zelfde geladf ga je van je graat!! Boos! En je hebt vorige week nog een aanval gehad, dus het had makkelijk gekund!! Boos!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:52

Een paard blijft meestal rustiger in de groep. Wanneer er 1 achter moet blijven gaat deze meestal nog harder stuiteren.
Dus vind ik het in zo'n geval wel zo netjes om even mee terug te gaan.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Esperanza, Lalladidoo, laura22, xdesix en 50 bezoekers