Hoe gaan jullie hier mee om?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Hoe gaan jullie hier mee om?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:21

Boos!
Ik was gisteren op stal en ik had penen meegenomen. Maar zoals jullie weten kan ik met 2 mensen niet opschieten (moeder+dochter).
Ik gaf alle paarden een stukje. En ze was al aan het ouwehoeren dat ik haar paard niet had gegeven terwijl dat wel zo was.
Nou iig ik was kwaad maar ik heb echt NIKS tegen hun gezecht. Wel tegen dat meisje maarja die vroeg er zelf naar. Kom ik vanmorgen, vraagt de eigenaar (van stal en mij 2 verzorgshetten) wat er aan de ahnd was. Krijg ik e horen dat er geouwehoert was en blablabla .
En nu mag ik terwijl de eigenaar op vakantie is(4 dagen) niet op stal komen!!! Echt....... ik doe die mensen wat aan.
Maar volgens mij is er behoorlijk overdreven want je woord niet zomaar gebanned van een stal toch????????
En ik heb me voorgenomen...... als ze nog meer problemen veroorzaken voor mij dan doe ik ze wat aan want ik weet ALLES van ze!!!
En dna ook eht schijnheilige boontje lopen spelen.
Ik kreeg ook nog te horen dat als ze weg was hier meteen de bom losbreekt!!!!!!! MAAR IK BEN NEIT DEGENE DIE BEGINT . Want ik doe het net zo goed waar de eigenaar bij is!!!!!
Fijn hoor mij vakantie anar de maan(ik had veel plannen)
4 dagen vervelen
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:32

hele vervelende situatie ja
die 2 mensen waar je niet mee op kan schieten, hebben die een eigen paard in pension staan daar? en verzorg jij 'alleen' die shetten maar?
dan kan ik er op zich ook wel inkomen dat de eigenaar die 2 betalers liever heeft dan jij, hoe hard het ook klinkt
misschien moet je eens een heel goed gesprek voeren met die mensen, misschien dat er dan een hoop duidelijkheid komt
of je moet ze in alles maar gewoon gelijk geven, en er boven staan

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:37

ga een keer rustig met de eigenaar praten en beloof dat je je niet meer met die mensen zal bemoeien. als er wat gebeurt ga er niet op in en wees de wijste zij raken hun paard er niet mee kwijt als jullie ruzie hebben maar jij wel je shets. als er wat is ga dan naar de eigenaar zodat ze ook jouw kant van het verhaal kan horen.


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:41

Dat is juist het probleem.
Ik durf het niet zo goed te zegen. Alleen over internet en msn durf ik het wel te zeggen.
En idd ze hebben 2 paarden in pension staan daarzo, maar wat jij zij (chrissie) had ze me al duidelijk gemaakt. Maar ik voel me gewoon zo poedersuiker Boos! 4 dagen zonder paarden Boos!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:43

Als ik jou was zou ik een andere stal zoeken... maar dat is mijn mening...
dat pik je tog niet ?? of je blijft daar en trekt er niks van aan...
je kan ook in vakantie hier komen Haha! kunnen we lol hebben met Peer en Ginger *LOL*

it must be love

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:44

Dan haal je je paard toch weg daaR?

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:45

het is niet hara paard Chantal Knipoog

it must be love

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:46

Weet je wat je ook kan doen
Volgende keer als zij er zijn een abdnje in je zak doen en opnemen wat er gebeurd Tong uitsteken

it must be love

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:48

ariba_lover schreef:
Weet je wat je ook kan doen
Volgende keer als zij er zijn een abdnje in je zak doen en opnemen wat er gebeurd Tong uitsteken


Het is een idee. Maar goed het is een volwassene van de 30 en een van me eigen leeftijd. Waarom niet ewoon normaal oplossen?????
(euhh ik moet bekenen ik kan een bitch zijn als ik boos ben Schijnheilig Extreme duivel )

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:54

whahaha... ben je tog altijd al Tif Knipoog (nej hoor)
Maar als zij het niet gewoon kunnen oplossen weet ik het ook niet meer...

it must be love

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 20:42

En weten jullie wat ik moet zeggen om gewoon te mogen komen???

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:58

Heeft de eigenaar ook verteld wat er over jou gezegd is?
Anders is het misschien verstandig om eens te gaan praten, samen met die 2 mensen en de eigenaar erbij. Dan kunnen jullie beiden je verhaal kwijt en hoeft er niet meer geroddeld te worden...

* To Belg, or not to Belg *

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 21:22

Nee linda, maar eigenlijk ik durf niet zo goed te gaan praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:00

Waarom bemoei je je dan met andere paarden dan het paard waar je voor komt? (in mijn ogen is andermans paard voeren nl. absoluut niet normaal en zelfs totaal onwenselijk).
Als je gewoon voor je eigen (verzorg?)paard was gekomen en je alleen daar mee bezig had gehouden, was er niks aan de hand geweest.
Als je bij mij op stal had gestaan (als eigenaar, verzorger, bijrijder of bezoeker, maakt mij niet uit) had je ook gezeur met mij gekregen, maar juist omdat je andermans paarden voert.
Gewoon niet doen. Kom op stal voor je eigen paard, en bemoei je verder gewoon lekker nergens mee. Heb je nooit gezeur, en altijd een leuke dag, want je komt voor het mooiste wat er maar is: Je eigen (verzorg)paardje!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:04

Tiffany schreef:
Nee linda, maar eigenlijk ik durf niet zo goed te gaan praten.


Maar als je dat niet doet..... word je daluk voor altijd gebanned
Maar je komt wel een keer in die 4 dagen naar mij he Knipoog

it must be love

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:21

Sonja schreef:
Waarom bemoei je je dan met andere paarden dan het paard waar je voor komt? (in mijn ogen is andermans paard voeren nl. absoluut niet normaal en zelfs totaal onwenselijk).
Als je gewoon voor je eigen (verzorg?)paard was gekomen en je alleen daar mee bezig had gehouden, was er niks aan de hand geweest.
Als je bij mij op stal had gestaan (als eigenaar, verzorger, bijrijder of bezoeker, maakt mij niet uit) had je ook gezeur met mij gekregen, maar juist omdat je andermans paarden voert.
Gewoon niet doen. Kom op stal voor je eigen paard, en bemoei je verder gewoon lekker nergens mee. Heb je nooit gezeur, en altijd een leuke dag, want je komt voor het mooiste wat er maar is: Je eigen (verzorg)paardje!


Ehmm misschien meot ik voeren van de staleigenaar???? ze staan in volpension dus ik ben ook tegerlijker tijd stalhulp. Ik meot helpen losgooien voeren en die shets verzorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:34

Moet ik voeren van de eigenaar? Ze staan toch in volpension? Of mankeert die eigenaar wat aan z'n handen?
Als je zegt dat je penen meegebracht had en elk paard een stukje gaf, dan valt dat niet onder het hoofdstuk voeren. Voeren is op de voertijd kracht- of ruwvoer geven, niet tutten of extraatjes toestoppen.
Verder zelf weten, maar als twaalfjarigen bij mij op stal moesten voeren etc dan had mijn stalhouder een stevig probleem met me.... Haha!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:44

Sonja schreef:
Moet ik voeren van de eigenaar? Ze staan toch in volpension? Of mankeert die eigenaar wat aan z'n handen?
Als je zegt dat je penen meegebracht had en elk paard een stukje gaf, dan valt dat niet onder het hoofdstuk voeren. Voeren is op de voertijd kracht- of ruwvoer geven, niet tutten of extraatjes toestoppen.
Verder zelf weten, maar als twaalfjarigen bij mij op stal moesten voeren etc dan had mijn stalhouder een stevig probleem met me.... Haha!


Nou moet niet...... maar ik vind het zelf leuk om te doen.
Maar goed ik snap je nu al sonja.
het ging om de extraatjes .
En hun vinden het niet erg als je extraatjes geeft, maaar hun dachten dat ik hun paard NIET had gegeven........

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:50

Ik denk dat ik je probleem herken, mensen die denken en vinden dat zij en hun paarden het belangrijkste van de hele wereld zijn, maar je komt ze overal tegen hoor, BE PREPARED!! Tong uitsteken Ik ben ze zelfs al op een gewone manege tegen gekomen en ook bij vorige verzorgpony's, die zijn ZOOOOOOOO erg

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

bartvk

Berichten: 35
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:07

gebeurd niet alleen op stallen ,maar eigenlijk overal waar mensen samen komen(sportclubs,scholen,clubs).
niet iedereen kan altijd even goed met elkaar overweg,probeer toch met de eigenaar van de stal te gaan praten, want je mond houden lost niks op.
komt uit dat gesprek naar voren dat de staleigenaar jouw daar in de vakantie niet wil hebben, zou ik lekker wat anders gaan doen in die tijd maar afwachten helpt zeker niet!!!!! Lips are sealed

groeten aan je voeten!!!!!!!!

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:01

oh wat fijn zeg!! ik ben niet de enige die ruzie heeft met de staleigenaar Haha!.
toen amber nog in behandeling was, mocht ik elke dag even met haar aan de hand stappen. maar ik kwam ook wel eens op tijden wanneer die k*t kinderen er zijn, maar dan kon het niet anders. dus ik ga met amber in de bak stappen, komt er een pleegkind van de eigenaar langs crossen met haar bok pony. ze geeft dat beest toch een goeie schop toen ze langs mij liep!! en toen begon ze ook nog met haar tong te klikken. nou daar vloog ik achter amber aan door de bak! vroeg ik aan haar wil je misschien wel even op houden met dat klikken, want amber reageerd er heel erg op. krijg ik meteen een grote mond van haar dat ik me niet met haar moest bemoeien. nou sorry hoor maar dan hou ik me ook niet stil! dus ik geef een grote mond terug. komt de eigenaar er aan begint die even tegen mij te schelden. hij zei tegen mij: nou moet je je grote vreet dicht houden, want anders zo de mieter je hier maar op met je k*t knollen!! toen zei ik tegen hem, want hij heeft een loon bedrijven en werkt ook wel eens voor ons: nou dan kom jij niet meer met je smerige k*t trekker op ons land! hij helemaal dol, maar durfde niet veel meer te zeggen, want dan kwam hij echt niet meer op ons land.
maar gelukkig gaan onze pony's deze zomer naar huis, en dan blijven ze thuis. dan maar in de winter wat minder rijden, maar ik ga nooit meer mijn paarden in die stal staan!!

I love ya

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:49

he tiffany ik hoop egt dat er een oplossing te bedenken is voor je maar zou nu niet weten wat. kunnen jullie niet met zijn vieren praten ik weet dat je niet een prater bent maar het is de enige oplossing die ik kan bedenken zeg tegen de eigenaar dat je er erg mee zit en dat het niet de bedoeling is om ruzie te maken en dat je alleen hjet beste met de paarden voor hebt ofzo en is er niemand die eventueel met je mee kan je moeder ofzo. en je moet maar zo denken zonder jou is die eigenaar niets en dan moet ie zelf zijn shets en stallen doen enz

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:15

Ik zou toch echt met die eigenaar gaan praten. Hoe eng het ook is. Vraag desnoods je vader, moeder, kennis of vriend (in) mee!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:37

Ik zou toch maar snel iets anders gaan zoeken vooraleer er ongelukken gebeuren! Knipoog Tja, je hebt nu eenmaal mensen die constant lopen te ouwegoeren. Wat ik niet kan begrijpen is dat dat mens loopt te zeuren over dat je haar paard of paarden geen penen geeft. Wie heeft er voor die penen betaald dan? Jij bent niets verplicht hoor! Ik word toch echt niet goed van zulk soort asociale mensen. k'Ben ontzettend blij dat ik mijn stallen met niemand hoef te delen!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:35

mischien een stomme vraag maar heeft zij het recht wel om jou weg te sturen? ik bedoel zij is toch niet de eigenaar?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J30d, MissWeenie, Poety, Ruai, Tara_13 en 73 bezoekers