[VD}De clinic vrijheidsdresuur..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[VD}De clinic vrijheidsdresuur..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:21

hej allemaal!!

weer terug van de clinic!! Hetwas erg leuk ik hb er van genoten.. ben erg moe dus sorry voor de typfoutjes die vast wel in dit berichtje zullen staan..

Ik vond het erg leuk iedereen eens te ondmoeten!! heel gezelluig, alleen wel jammer dat er zo weinig nog op de Bbq waren!!.. waar zaten jullie??allemaal al thuis??

Ik had 2 foto toestellen mee helaas kon er op de ene om erg vage reden maar 34 foto's waarvan er een stuk of 10 goed zijn.. en de andere is helaas gestorven... Huilen morgen word hij begraven als ie t dan nog niet doet.. "ik dank hem voor de trouwe maandejs dienst" Huilen Knipoog ... heel jammer daar stonden er weleen stukof 70 op.. maar helaas.. ik heb ook erg weinig foto's van mijzlef .. dus hoop dat jullei mij en ry er nog wat op hebben gezet..
Ry kan natuurlijk alerg veel.. maar we hebben geprobeerd de passage aan te leren dit ging al behoorlijk goed trouwens.. totdat ikmet grote capriole sprongen door de bak heen ging whahaahaha.. Rydar sponserd bokt.. 50 cent in de pot hoe lang ik er op bleef zitten.. Whoo ry zag ineens het licht.. de lijpo!!..

Als toetje mocht ik ff de piaffe en de passage rijden op de Z fjord Guusje die ook aanwezig was op de clinic... Kwijl .. Das gaaf!! Ook ben ik met ry uitgenodigd om mee te gaan doen als lid van het fjordenshowteam midden nederland!! erg gaaf!!

al met aleen geslaagde dag!! Ik ga ff mijn foto's upl;oden die kan je straks vinden nbij ITP..




Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 23:47

Ja ik had ze al gezien, jammer dat sommige zo wazig zijn, maar als je nog hele donkere foto hebt, wil ik ze wel lichter voor je maken Haha!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:04

Mooie foto's! Ik vraag me eigenlijk ook wel af waar iedereen met de barbecue was het was ineens wel erg rustig geworden. Die Fjord Guusje kon wel lopen geweldig!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:21

ik heb ook een aantal foto's van ry staan bij itp
ik was weggegan omdat ik me echt niet lekker voelde en hele erge hoofdpijn had van die kopstoot
maar ik vond het ook en erg leuke dag!!!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 09:02

Allereerst Marianne bedankt voor het organiseren, wij (Heidi en ik) vonden het hardstikke leuk, hebben ons rot gelachen vooral om de kruiwagen race.
Ondanks dat ik niet echt heb meegeoefend (hoofdzakelijk gereden) heb ik veel van de dag opgestoken, hoe ik dingen wel en niet wil benaderen etc. En de BBQ, die was ook helemaak geweldig.

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 09:39

oke, we kunnen nu zo onderhand bij mij gaan bbqen, omdat de helft er niet was, heb ik nu ongeveer 20 kilo vlees in de vriezer. hahahahahaha

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:00

ik geloof dat het voor herhaling vatbaar is?

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 14:50

zeker weten!!! vond het heel erg leuk! maar wel koud hoor!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:41

Zeker weten!! Ben nu met mijn nieuwe pony Azra (Haflinger) ook aan het oefenen en die snap het iets beter. Zo zie je maar blondjes zijn niet dom!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:58

Ja het was heel leuk, deborah heeft van de Haflinger hengst van Marianne een gratis dekking gekregen!

keep your head up

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:59

Ja het was heel leuk, de haflinger hangst van marianne heeft rydar gratis gedekt! Toen ze vast stonden nog wel (en rydar maar gillen)! Nee maart was zeker heel gaaf

keep your head up

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:51

whaha ind ik krijg lekker een veulentje van Nib volgend jaar Whahahaha ...

Nee maar t is zeker het herhalen waard!!
Vandaag weer even geoefend aan de lange lijnen..echt super!! wijken in draf en zelfs een enkele pas piaffe aan de lange lijnen! heel gaaf!!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:26

nou jongens je mag zeggen wat je wil. maar als je 3 hengstige merries pal naast een haflinger hengst zet, snap ik dat Nibbit er even niet meer tegen kon. Hij moet toch wat?

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Merel

Berichten: 1174
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:37

Goh! Klinkt idd gezellig!, maar zijn de plannen er nog steeds voor een herhaling in het noorden? (ik wil ook!!)
Lijkt me wel gaaf!!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:56

Der waren er anders wel 2 die hij wel mocht dekken, maar wat doet die sukkel, springt ie op Ryder. Jah dat was nou net de verkeerde

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:18

hahahahah die Nibbit wist even niet meer wat hoe hij zich moest gedragen. Maar ondanks dat, braaf was hij wel. Ben trots op mijn mannetje. We hadden hem wel s'middags in een box gezet. Maar mijn andere hengst gaf niets om die hengstige merries, eten was voor hem belangrijker. Verward maar goed, de liefde gaat bij hem door de maag.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:21

hihi nibbit was dubbelvan de verkeerde kant..
1 hij pake een ruin
2 hij pake een ruin vanaf de voorkant whahahahaha

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:07

je moet maar denken HET IS BLOND hahahahah

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:16

hoi allemaal,

Het was inderdaad heel gezellig afgelopen zaterdag, en dit moeten we zeker nog eens over doen. Alleen jammer dat ik zo vroeg weg moest ivm met verjaardag. Debo ik wou je nog vragen of je nog spierpijn had??? je weet wel 0,50 euro per ronde... Ook wil ik feliciteren met je uitnodiging van het showteam altijd doen en het echt heel gaaf. Danielle en ik Gert rijden ook in het Tinkerdemonstratie team en wij gaan wel het gehele land door. Misschien komen wij elkaar dan ook wel vaker tegen. Hoe vonden jullie de kruiwagenrace, ik vond het tegek wat Ad weer eens had uitgevonden, en voor mij was het de eerste keer dat ik ging mennen. Marianne en Dien jullie wil ik in iedergeval bedanken voor de organisatie het was echt tegek, en zo te lezen hebben we het allemaal naar ons zin gehad.

Groetjes Gert Clown Clown

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:39

de kruiwagenrace was echt hartstikke leuk, om te zien!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:14

dat soort show's verzinnen we in de kroeg. hahahahah
Dat is de beste plaats om zoiets geks te verzinnen.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:17

Ja hoe kan het ook anders hahaha.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:19

Trea schreef:
hoi allemaal,

Het was inderdaad heel gezellig afgelopen zaterdag, en dit moeten we zeker nog eens over doen. Alleen jammer dat ik zo vroeg weg moest ivm met verjaardag. Debo ik wou je nog vragen of je nog spierpijn had??? je weet wel 0,50 euro per ronde... Ook wil ik feliciteren met je uitnodiging van het showteam altijd doen en het echt heel gaaf. Danielle en ik Gert rijden ook in het Tinkerdemonstratie team en wij gaan wel het gehele land door. Misschien komen wij elkaar dan ook wel vaker tegen. Hoe vonden jullie de kruiwagenrace, ik vond het tegek wat Ad weer eens had uitgevonden, en voor mij was het de eerste keer dat ik ging mennen. Marianne en Dien jullie wil ik in iedergeval bedanken voor de organisatie het was echt tegek, en zo te lezen hebben we het allemaal naar ons zin gehad.

Groetjes Gert Clown Clown


ik heb het ind nog wel even gevoeld gisteren... maar ach t was welleuk toch hihi Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 6 bezoekers