Vrijheidsdressuurclinic Marianne Scherps

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Vrijheidsdressuurclinic Marianne Scherps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 19:38

Het was vandaag echt heel gezellig! Marianne heeft velen op weg geholpen en/of nieuwe dingen geleerd. Er waren drie shows, Marianne met Rudy, Guusje de z-Fjord, Ad Voesenek met zn Haflingers en de lessen zelf waren soms ook wel een applausje waard! Debo met Rydar en Gert met BonJovi vielen bijvoorbeeld erg op. En Danielle met Katingka, de tinker die iedereen zo mooi vond Haha! Of Chipito de kleine donder Haha! (he Thirza Knipoog) Thirza heeft trouwens nog een flinke kopstoot gekregen van Sya bij het oefenen van het compliment.. arme Thirza.... Maar Sya is echt een schatje! Ik heb er ook even op gereden, maar Sya was erg gestressed door de drukte... Ook Kyra en Melvin waren er, Kyra heeft een beetje de spaanse pas geleerd en Melvin heeft laten zien hoe ie kon buigen en spaanse pas. Ik heb Kra ook weer even uitgeprobeerd.
Celinde was er ook met haar nep-quarter Radetsky, de New-Forest met de dikke buik Haha! Hij zag er echt heel schattig uit met zn wollige vacht tot zn zweetdeken erop ging Haha! Toen was t stoere Radetsky met de vlammendeken.

Ik heb het een en ander nog gefilmd en zal daar van de week foto's van maken!


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:51

cool!! foto's!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:33

ik vond de shows heel leuk, en dat geschoren patroon bij Rudy was heel stoer! Maar het was wel leuk, op m'n bevroren handen en voeten na dan Knipoog

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:09

Helaas waren wij te laat voor de shows en voor de rest ook een beetje. Wij kwamen eigenlijk Askaban ophalen en ik had geen idee dat er een soort mega Boktclinic aan de gang was. Dat kreeg ik pas door bij de BBQ toen de naam Rydar viel. En ikke maar denken, waar heb ik die naam toch meer gehoord Verward . En ineens viel het kwartje , ik had ergens vaag iets gelezen over een vrijheidsdressuurclinic en daar was ik nu. Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 00:12

Heb jij Ask gekocht? Dan heb je in elk geval een superhengst Haha! Wat was hij braaf zeg!!!!

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:17

Ruin Knipoog

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:17

snowdon schreef:
Heb jij Ask gekocht? Dan heb je in elk geval een superhengst Haha! Wat was hij braaf zeg!!!!


Askaban is een ruintje, hoor, hij mist iets van onderen. Knipoog Maar mijn stalgenoot heeft hem een maand op proef en op dagen dat zij niet kan verzorg ik hem.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 00:20

ow oops Haha! Maar alsnog superbraaf Knipoog

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:21

Ik vond het erg leuk, maar wel vroeg opstaan op zaterdag al was ik volgens mij als laatste wakker (8 uur) Haha! . In het begin was het wel koud, maar als je eenmaal bezig bent heb je het snel warm, het is wel vermoeiender dan dat ik dacht. Na de 2e les lekker barbecuen en nog een show met de 3 (nouja 2) paarden van Marianne. Dat was ook erg leuk om te zien, maar bijna iedereen was al naar huis. Tja wat kan ik nog meer vertellen, ik ben benieuwd naar de foto's had zelf geen fototoestel of digi bij .

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:23

Ik had er wel een bij me, een fototoestel bedoel ik, maar ja, ik had dus te laat in de gaten dat het om een heuse Boktmeeting ging... Clown

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 00:24

foei Gwen, voortaan beter opletten *LOL*

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:28

nog veel plezier, met Askaban. Ik heb hem ook op proef gehad, maar het klikte niet tussen ons. Verder is het een super paardje en kan hij ook lekker lopen. Leuke afkorting voor zijn naam: Asbak, (mag dit denk ik eigenlijk niet van Marianne zeggen Lachen)

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 08:33

Hee!!

Ik vond het super gezellig! En bij deze dus ook eerst even: bedankt Marianne!!!!

Katingka vond het volgens mij net zo leuk als ik, behalve als marianne moeilijke dingen ging vragen Haha!
Vond het heel leuk om weer een zooi bekende tegen te komen! Super gezellig even bij gepraat enzo, echt toppie!
Helaas, we moesten al weer op tijd weg om de paarden thuis nog te kunnen mesten enzo, lastig hoor, een stal zonder elektriciteit en dus zonder licht.... Maar ondanks dat, hebben wij het in ieder geval goed naar ons zin gehad!!

groetjes Danielle & Kat

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:29

wwwhhhhhhhaaaaa je noemt mijn paardje toch geen ASBAK Boos! . Wat hij bij jou deed doettie anders nooooooooiiiiiittttt. Haha!

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:42

JAja, mijn dikkie-dik was er ook. hij vond het heel leuk, en ik trouwens ook! En Leon, waarom ging je niet ff op radetsky!?!? Kan je ff voelen hoeeen nep-quarter rijd, namenlijk heel bijzonder!!

Nee maar ff serieus, ik vond het heel leuk en heel gaaf dat marianne naar t'sander is gekomen, anders had ik ook niet kunnen gaan. Bedankt voor de leuke dag marianne!

keep your head up

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:45

Haha! Ik zou eigenlijk niet durven nee, maar heel de stal noemde hem Asbak Haha! 'k heb nu een Haflinger en dat gaat stukken beter.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 17:55

celinde schreef:
En Leon, waarom ging je niet ff op radetsky!?!? Kan je ff voelen hoeeen nep-quarter rijd, namenlijk heel bijzonder!!


en dat zegt mevrouw nu pas Huilen Verdrietig Volgende keer beter *LOL*

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:18

Ja, mevrouw was even vergeten dat het misschien wel leuk zou zijn geweest dat meneer op radetsky ging. Ah joh! volgende meeting...moeten we niet vergeten he!

keep your head up


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Balou_k, Freddydeshet, Lugea, Oehlala, onpaard en 100 bezoekers