ponykamp-gangers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 00:03

heej Pling

ik ga dus op pony kamp nu vroeg ik me af zijn er nog meer die op ponykamp gaan??
leek me leuk om te horen hoe het op andere maneges geregeld is, kan je ze vergelijken
misschien voor volgend jaar Haha! Verward
ik ga zelf naar de hazelhorst, ben k vorig jaar ook geweest was heel leuk, * zeker een aanrader*O:)

groetjes! Haha!


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 00:13

ik ga 2 weken ponykamp begeleiden.
hoe t geregeld is
je komt maadagochtend aan. delen we de ponies in. iedereen krijgt 1 pony waar hij voor moet zorgen. eten geven (emmertje klaarstaan dus om brokkken te geven)
poetsen spullen netjes. dan mag je 3 voorkeursponies opgeven. omdat de meeste pony's bekend zijn kan dat. dan rij je elke dag 2 uur op verschillende ponies, op woensdag gaat een deel weg de kleintje en degene die niet langer mogen. donderdag gaan we lange rit maken richting loenen (waar ailin staat) en vrijdag middag gaat t laatste restje weg.
ik vindt het heel gezellig veel verschillende leeftijden (7t/m14), en leuke lessen
het is vooral gezelligheid en niet wat je leert wat voorop staat.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 07:27

Ik ben 2 jaar op hazelhorst geweest
Vond het de eerste keer geweldig ik had 1 van de merrie's mee en het was super goed les tot echt M nivo waar ik heel wat aan heb gehad.
Je kunt daar zo mooi buiten rijden echt geweldig.
Het jaar erop hadden 2 merrie's een veulen en de 3de was kreupel Lodewijk was nog niet onder het zadel dus gewoon op een paard van hun en wat viel dat tegen zeg! met een eigenpaard wordt je daar zo op handen gedragen met een manegepaard vond ik het verschrikkelijk we moesten elke keer vegen zadels en hoofdstellen schoon maken en er werd veeeeeeeeeel minder op je gelet tijdens de les.
Ik had nog geluk ik mocht regelmatig op de niet manegepaarden maar op paarden van hun zelf dus dan had ik toch wat meer aandacht maar toen heb ik bedacht Noooooooooooooooit.
Het jaar ervoor mocht ik zelf weten hoe laat ik naar bed ging film huren met de leiding en het jaar ernaar moest ik net als de rest naar bed als hun het zeiden.
Ik il er nog wel eens een dag of weekend heen zonder kamp om dan daar weer buiten te rijden want het is wel zooooooooooooooooo prachtig!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 10:46

hoi

ja het is wel banketstaaf als je ziet dat de kinderen met eigen paarden van alles mogen ( ik reed op manege paarden) en k werd behandeld of ik 3 was, nix van aan trekken op welke paarden reed je ( de 2e x) ik heb veel op milton, marie en dandy gereden, en dat buitenrijden WOW
Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 12:45

Ik ben samen met Pam naar manege De Burght geweest, daar leer je ook best wel veel. Je kan als je het wilt diploma rijden op verschillende nivo's (is ook echt moeilijk op de hogere nivo's) enz.
Ik heb er iig veel geleerd, het was heel leuk, met leuke paarden en leuke leiding. Ze letten ook echt wel op je in de les, ze letten op iedereen.
Ik vond het echt geweldig en ik ga er zeker nog een keer heen, samen met Pam, he Pam? *LOL*

Anders moet je maar eens op de site kijken, http://www.deburght.nl en dan naar ruiterkampen, daar vind je dus vanalles erover.

Alleen wij gingen niet in het zwembad omdat het te koud was en we hebben geen buitenritten gemaakt, vanwege MKZ

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 13:19

ik ben naar zoveel ponykampen geweest!!!

En heej liz, misschien kunnen we de volgende keer met het melige charlois/simonshaven team gaan Haha! cool

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 13:25

ik ga al op ponykamp!
Met manege Charlois!!

maar ff kijken hoe het word want ja..
ze hebben vroeger wel altijd ponykampen gehouden maarja.. nu doen ze het weer voor de 1e keer na een hele tijd!

maar wat ik gehoord heb is dat het nog steeds een zooitje ongeregeld is!

en het is al over 3 weken!

en als ik niet op Rocky mag dan word het geen leuke week voor mij!
_________________
I lOvE wElShJeS

vooral DE aller GROOTSTE schat ROCKY!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rockygirl op 2001-07-13 13:26 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 13:33

Citaat:
Op 2001-07-13 13:19, schreef Soraya:
ik ben naar zoveel ponykampen geweest!!!

En heej liz, misschien kunnen we de volgende keer met het melige charlois/simonshaven team gaan Haha! cool



Maybe, maar dan gaat Pam ook mee keej? Naar de Burght want daar ruled het!! Haha! Moet je in mn profiel maar die lieve foto's zien *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 13:47

jij mag wel op rocky hoor!!!!!!!!!!!! Je hoort gewoon bij rocky Haha!

Maar tuuuuurlijk mag pam mee!!! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!!! Haha!

Maarru....jij behoort natuurlijk ook bij het melige charlois/simonshaven team he!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 14:17

Ik ben naar 5 keer op kamp geweest

aanrader: Stasia Cramer. Is echt super leuk!

Ook heel erg gaaf: Treekhoeve in Leusden. YMCA kamp.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 15:03

heej

waneer zijn jullie naar de burgt geweest??

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 15:35

Ik begeleid ponykampen op Texel, manege Nieuw Bornrif.
Leuke kampen, veel rijden, leuke paarden (echt vanalles en nog wat, van tinker tot arabier!) en natuurlijk het strand!!!

Het zijn kleine kampen, van maximaal 12 kids. Overmorgen ga ik er heen om weer te begeleiden.

Ennuh... Het begeleiden is ook heel gaaf hoor! Ook al kunnen jullie soms lastpakken zijn....

Tja, wij hadden maar 1 regel: alles mag, behalve op onze kamer komen! (dat was namelijk een gigantische paasei!!! *LOL* *LOL* )

Toevallig nog mensen hier die ook naar Bornrif gaan??? O ja, in de week van 22 juli tot 28 juli zijn nog plaatsen vrij... Dus als je snel bent...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:04

jaaa ikke gaat ook mee! naar de burght!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:11

gezellie pam.......gaan we lol hebben. en je kan dan de gang van de melige meiden van charlois/simonshaven ontmoeten

Bestaande uit:
Kenzolover
Spirit
Linnie
Rockylover
*ikke*

en dan nog een paar, maar ik ben er niet zeker van of ze hier op bokt zitten Haha!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Paradera

Berichten: 35
Geregistreerd: 07-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:37

Hoi
Ik ga naar ponykamp naar manege de Bongerd in Glimmen (bij Groningen). Ik ben daar vorig jaar ook geweest en toen had ik echt een superleuk paard *LOL* *LOL* . Ik hoop dat ik haar deze keer weer krijg. Je heb daar de hele week dezelfde pony en maakt elke dag wel een buitenrit. Je krijgt ook springles en je gaat zwemmen.
Hwet is echt heel gezellig daar en ik raad het iedereen aan!
Kuzziez Sarina

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:38

Gaat er heeeeeeeel toevallig nog iemand komende week naar de Roosberg? Niet dat ik er heen ga (ben te oud Haha! ) maar m'n dochter wel. 8 jaar oud en voor het eerst een hele week alleen weg....slik Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Aard, ashley1, beert, daaf4ever, eefjuh20, GoogleAdsense, Ilayla, Laibadji, marjor, Mutsie93, NogSteedsGek, Noor, nuscaniels, Wescha, YandexBot en 190 bezoekers