Rare beesten.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 23:35

....die paarden, ik zal ze nooit begrijpen. Wij gingen vanmiddag een bosritje maken. Bij ons in de straat werd grof-vuil opgehaald dus overal op de stoep stonden 'enge' dingen. Maar vonden de paarden dat spannend? Gaaaap Gaaaap

Toen werden we ingehaald door 2 vuilnisauto's met veel gesis en gepiep Gaaaap Gaaaap

Later haalden wij die vuilnisauto's in terwijl zij meubels stonden te vermalen met heeeeeel veeeeeeel lawaai Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Toen we ruim een uur in het bos reden waren we lekker aan het galopperen op een ruim pad en ineens hing ik samen met Mac in een boom Party!! Hij was met vliegende vaart van het pad afgedoken, de bosjes in want er lag een heel enge Poes te slapen in het gras naast het pad Verward Verward Terwijl wij thuis ook een kat hebben die hij elke dag ziet. Wie het begrijpt mag het zeggen!



My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 23:51

heej

nou kijk het kan komen omdat ze die luide enge dingen al hoorde of zagen. niks om van te schrikken dus
maar als hij die slapende poes niet heeft gezien dan schrikt ie van OAAWWW * brul* wat is dat HELP en wroemmmm zo de bosjes in
ik schrik ook eerder van een kat dan van een vuilniswagen.
groetjes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 00:57

Tja...ik ben het er absoluut mee eens, mijn paard zo ook voor de poes frontaal op de rem gaan en uitwijken. Misschien gek maar ik begin het niet meer raar te vinden, ik wen er inmiddels aan... *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:38

gigigi wel grappig je verhaal maar ik denk dat heleen gelijk heeft, die poes zag hij niet aankomen als ik me vriendin zie aankomen schrik ik niet maar als ze me plots van achter aankomt ....

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leukertje, OmgiliBot en 121 bezoekers