Bokt-rit Manege Bergemo in de meivakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Bokt-rit Manege Bergemo in de meivakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 21:54

We hebben maar weer een nieuw topic gestart. Want het is nu vrijwel zeker dat het de meivakantie wordt omdat daar de meeste op gestemd hebben.
Dit zijn degen die mee gaan als ze kunnen:

- Apollo (ikke dus)
- Annetje
- Boogiegirl
- Fleury
- Frostwood
- Laratjuh
- Macario
- Richtje
- Rockylover
- Shiloh
- xxlindaxx
- Yentl

We hebben nu ff 2 datums geprikt. En dat zijn de 2 zaterdagen geworden van de meivakantie. dus de 26 april en 3 mei want op de zaterdag kunnen de meeste ook eerder met het vervoer. Als er dan veel niet kunnen of het dan niet mogenlijk is bij bergemo doordat de paarden op zaterdag veel bezet zijn. Kunnen we nog altijd voor een andere datum gaan.
aangezien dat er nu al vrij veel niet kunnen lijkt het me dus beter om het doordeweeks te doen. Welke datums vinden jullie wel goed uitkomen? ik heb nog niet gebeld. maar ik zal eens vragen voor de zondag.

Linda en ik gaan zo snel mogenlijk bellen en ook vragen of het mogenlijk si om met eigen paarden mee te rijden, als er mensen zijn die van plan zijn hun eigen paard mee te nemen.
Laatst bijgewerkt door Apollo op 03-02-03 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:59

Als het idd een zaterdag wordt, kan ik niet ivm werk.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 00:07

Ik heb nu even voor de 26ste gestemd. maar ik heb eigenlijk liever de Zondag als dat bij bergemo ook kan. Ik denk dat dat namelijk ook wel kan met vroeg vervoer en zo. Fleury en ik rijden namelijk allebei maar 1 keer per week paard op onze manege, en laat dat nou net op de zaterdag zijn. Nu vind ik het op zich niet erg om het 1 keertje op te geven. Maar als het kan dan liever op een zondag, of andere dag.....

Maar ff kijken wat de rest vind...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:20

Is het erg als het geen zaterdag word? Het is dan toch vakantie dus het vervoer moet net zo'n probleem zijn als zaterdags. En zoals shiloh zegt, ik rijd op zaterdag en dat is de enige keer in de week. Dus lieve doorde weeks in de vakantie of op de zondag.

Daarbij komt ook nog dat ik 10 en 17 mei niet kan paardrijden (want dan ben ik op reis met school) en dan zou ik misschien zelfs 3 weken niet kunnen naar de manege!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 23:40

Ik heb vanavond ff naar Bergemo gebeld. Ik heb gevraagd hoe duur dan een bosrit is van 2 uur. Dat was als je een paard huurt: 21 euro en als je pony huurt 16.50 euro. Als er mensen zijn die met een eigen paard/pony mee willen rijden is dat ook mogenlijk.
De groepen voor de buitenrit waren max. 7 personen. Er zijn er nu 12 met interesse. Maar ik denk dat er ook een paar zullen afvallen. En misschien willen ze ook wel eens een uitzondering maken. We konden eigenlijk altijd wel reserveren. Degene die mee willen in de meivakantie, willen die me aub een PB sturen. en welke datum (s) je het beste uitkomt. alvast bedankt!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:20

is die prijs dus voor heel de buitenrit he!
Ik ga op een pony, geen paard voor mij! Was eerst niet echt goed gegaan. Ze hebben daar trouwens wel hele lieve paarden. Op de grootste is mijn vader die 2 lessen ervaring had naar buiten geweest!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:40

ik twijfel nog, maar als het op zaterdag(smorgens) ga ik niet mee omdat ik 's morgens werk.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 19:39

Trouwens voor foto's kunnen jullie in mijn profiel kijken. Bijna onderaan staan 3 foto's van Bo en ook een van ik met bo en ingrid (shiloh) met wodka. Op mijn site staan er nog meer volgens mij.