brutale kinderen ook!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

brutale kinderen ook!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 15:11

ik kwam gister aangefietst om naar expensive te gaan, kwamen er 2 kinderen van die kant af (doodlopend weggetje) 1 kind kon ik want die kwam eerst wel eens en die had ik een keer ff op expensive gelaten Haha!

en toen even later kwamen ze weer terug gelopen met een berg gras.
ik dacht ja oke dat kan.. (dat is wel vaker),dat vinden de geiten toch alleen maar leuk Lachen ik was de poort aan het open maken en ik hoor 1 van die meisjes DOM DING ofzo schreeuwen tegen een geit (ging er vanuit dat een geit een andere geit met de horens sloeg Extreme duivel Knipoog )
maarja ik vond het toch best brutaal hoor.. Lips are sealed toen ging ik de geiten eten geven en toen liepen ze weer weg, evenlater kwamen ze weer met een hele hoop gras terug. en die kinderen schreeuwen naar de geiten "KOM DAN!!!" enzo.. terwijl de geiten brokken aan het eten waren oke daar kon ik allemaal nog goed mee leven,maar toen ging ik expensive's stal uitmesten en toen kwam ik even later terug met de kruiwagen om hem te legen bij de afvalberg, zie ik 1 kind daar heen lopen, en ik keek die zo aan.. ging die bij de paarden staan (inmiddels stond t andere kind daar ook al) dus ik dacht "die gaan gewoon de paarden aaien he"
dus ik ga weer de stal in,verder met uitmesten.. kom ik eruit, komt laura eraan gefietst en had die meisjes aangesproken want die hadden giftige bladeren (waarschijnlijk giftig) aan de geiten gegeven, gelukkig hadden die er niet van gegeten
stomme kinderen! Boos! maar over een paar weken komt er een ketting op t pleintje te hangen Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:27

Vooral die bladeren, wat een poedersuiker zeg.
hoe dom ben je dan als je groen/gele rare bladeren geeft Verward

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:49

Een ketting of eenhek ervoor! WEGWEZEN zulke kinderen! (maar wie weet hadden ze er geen kwade bedoelingen mee, alleen brutale)


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 18:06

Er staat een hek voor de geitenwei en binnen een week/2 weken ongeveer komt er idd een ketting voor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:09

Hoe willen die kinderen nou weten dat het giftige bladeren zijn? En als ze echt giftig zijn dan weten de geiten dat instinctief zelf wel meestal hoor, hoef je niet bang voor te zijn.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 18:18

Ja ze hebben ze ook niet gegeten gelukkig! Maar ikvind het zo brutaal je gaat toch niet op iemands terrein bladeren pakken die op een hoop liggen en geven en ze zien er heel raar uit, dus daaraan kan je al zien dat het giftige bladeren zijn. Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:36

Sypheron schreef:
Hoe willen die kinderen nou weten dat het giftige bladeren zijn? En als ze echt giftig zijn dan weten de geiten dat instinctief zelf wel meestal hoor, hoef je niet bang voor te zijn.


Dat was ook mijn 1e reactie!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:40

Ik denk dat die kinderen niet de bedoeling hadden je geiten te vergiftigen, ofzo. Kinderen letten gewoon niet op zulke dingen.
Maar ik denk dat een slot op het hek geen overbodige luxe is.

* To Belg, or not to Belg *

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 00:01

Linda250 schreef:
Ik denk dat die kinderen niet de bedoeling hadden je geiten te vergiftigen, ofzo. Kinderen letten gewoon niet op zulke dingen.
Maar ik denk dat een slot op het hek geen overbodige luxe is.

Mee eens. Ik zie helemaal geen kwade bedoelingen van die kinderen. En als je het niet leuk vind dat ze op het terein komen kun je er wat van zeggen, je was er notabene bij! Vind het een beetje raar dat je nu op bokt gaat zeggen dat ze brutaal zijn.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 09:47

Ik vind het ook niet erg dat ze op het terein komen als je het hele stuk hebt gelezen zie je ook staan dat ik daar dus echt geen problemen mee heb, trouwens op het ene gedeelde zit een slot maar waar die berg ligt niet. en ik was in de stal dus ik wist niet dat ze bladeren in de geitenwei hadden gegooit, dat vertelde laura die er toen net aankwam.. iets beter lezen!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:11

Die kinderen lijken mij oud genoeg om te weten dat ze niet zomaar alles kunnen geven, al helemaal niet DIE bladeren Verward

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:48

Wat dom zeg, hoe oud zijn die kinderen? Gelukkig komt er een hek voor, en hebben ze ook niks aan de paarden gegeven!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:50

Ik zou als ik jou was een bordje ophangen met "niet voeren". Die kinderen konden het niet weten dat de bladeren giftig waren, en waarschijnlijk weten andere kinderen (en soms ook ouderen) dat ook niet. Met dat bordje loop je dat risico niet meer......

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:37

We gaan idd een bordje ophangen. ik denk dat die kinderen een jaar of 12 waren.
nouja, ze wouden ze heus niet proberen te vergiftigen, maar nu weten ze het iig voor de volgende keer! (ik heb ook even gezegd dat ze geen vers brood mogen dat word namelijk ook vaak gevoerd!)

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 07:24

jeetje wat banketstaverig zeg !!!!!!!!!
tja somige kinderen ..............zou je zo willen vermoor*en ?!!!!!!!!

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:01

Boogiegirl schreef:
We gaan idd een bordje ophangen. ik denk dat die kinderen een jaar of 12 waren.

Héhé! Ik ben ook 12! Tong uitsteken Maar ik was het niet hoor, weet nieteens waar je woont

Update: O, in Venlo dus *LOL*


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:04

Nou ik ben ook twaalf, maar de kinderen uit mijn klas weten ook dondersgoed dat ze dat niet mogen geven...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:25

Jah, maar je hebt altijd wel van die jongens/meiden die dan stoer willen zijn ofzo

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:10

Ik heb geen flauw idee welke struiken/bladeren giftig zijn, dus ik snap niet waarom die kinderen dat wel zouden moeten weten...

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:13

Sypheron schreef:
Ik heb geen flauw idee welke struiken/bladeren giftig zijn, dus ik snap niet waarom die kinderen dat wel zouden moeten weten...


Ben ik het helemaal mee eens

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:34

Boogiegirl schreef:
Die kinderen lijken mij oud genoeg om te weten dat ze niet zomaar alles kunnen geven, al helemaal niet DIE bladeren Verward


Wat een onzin. Natuurlijk weten die kinderen dat niet! Ze hebben vast en zeker met de allerbeste bedoelingen de paarden willen voeren. Niets mis mee. Als je dat niet wilt als paardeneigenaar, dan moet je zorgen dat het lastig wordt voor mensen om de paarden te voeren. Hekjes, bordjes, noem maar op. Nu konden die kinderen nergens uit opmaken dat het niet de bedoeling was!

Het is nogal kort door de bocht om die kinderen dom te noemen. Je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen evenveel wijsheid in pacht heeft als jij...... Frusty

Sorry hoor, maar vind dit nogal een nutteloos topic.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:31

Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat ze dat met opzet deden!
Ik weet ook niet welke planten giftig zijn ofzo hoor, maar giftiger als deze konden ze er gewoon niet uitzien
Die kinderen zeiden anders niet dat ze dat ze dat niet wisten.

Ik vind het geen onzin, Rambo hoeft niet dood doordat iemand anderen zo brutaal zijn om op eigen terrein bladeren te pakken (die wrs ook bespoten zijn!)

Als ze niet weten of die giftig zijn of niet dan geven ze maar oud brood, ik ga toch ook niet andermans dieren voeren met iets waarvan ik niet zeker weet of dat kwaad kan?!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 17:35

Marieke22"]
[quote="Boogiegirl schreef:
Die kinderen lijken mij oud genoeg om te weten dat ze niet zomaar alles kunnen geven, al helemaal niet DIE bladeren Verward


Ze hebben vast en zeker met de allerbeste bedoelingen de paarden willen voeren. Niets mis mee. Als je dat niet wilt als paardeneigenaar, dan moet je zorgen dat het lastig wordt voor mensen om de paarden te voeren. !



Sorry hoor, maar vind dit nogal een nutteloos topic.
[/quote]Het gaat hier over geiten niet over paarden, als je dan reageert lees dan het hele stuk
Als je het een nutteloos topic vindt kijk je er toch niet in,simpel zat!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:37

Sommige kinders...ik liep laatst gewoon met mijn paard over straat, komt er zo'n meisje langs die kei-hard roept: 'als ie schopt dan schop ik hem gewoon terug hoor! Hij stinkt naar paardenpoep!' Ja oke, het zijn kinderen, maar ik kan me weleens ergeren aan van die schreeuwerts...het slaat niet op het topic, maar het schoot me even te binnen door de topic naam.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:59

Dat heb ik ook heel vaak, van die kinderen die m'n pony proberen te laten schrikken als ik wandel.
gaan ze erachteraan rennen en "ksshhhttt" Verward dan zeg ik maar altijd dat hij trapt Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot en 110 bezoekers