federatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 21:49

Wie wil mij wat vertellen over "de federatie".
er is sprake dat wij ons met de vereniging daar bij aan gaan sluiten. Is dat alleen voor ruiters, of ook voor aanspanningen.
Moet je dan ook startcoupons kopen en wat kost zoiets allemaal, lidmaatsschap ed.?
Ik zie het zelf niet zo zitten, maar wie verteld mij er eens iets over??


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:58

Wat bedoel je met "de federatie"...? de federatie is vrij groot met verschillende (verenigingen) ik denk dat je de KNF bedoelt nou er is dus een idee dat alle verenigingen samen gaan dus de knf, npc, enz...in 1 grote vereniging en alles komt dan op het federatiecentrum...maar hoe alles nog verder gaat weet ik niet want ik weet wel dat niet alles loopt zo als hun willen...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 22:00

Ja daar was ik al bang voor. Je hebt verschillende dingen he?
Fnrs of zo? Knf ach joh, ik heb er helemaal geen verstand van. Dat werkt hier toch niet, veel te weinig wedstrijdruiters. Daarom was ik benieuwd naar wat jullie betalen bv.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:25

Ja ik weet wat je bedoeld onze club heeft ook weinig wedstrijd ruiters en bij de NPC waar wij nu lid van zijn betaal je per wedstrijd ruiter maar bij de KNF betaal je per lid van de club dacht ik (weet het niet helemaal zeker) ...en het is dus veel duurder als je weinig wedstrijdruiters hebt...das natuurlijk wel jammer...maar aan de andere kant zou ik best wel eens de nederlandse willen zien die is nu echt voor alle ruiters uit nederland welke bond dan ook ... Haha!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 07:45

Hoi Jantina, misschien moet je even op de site van de Koninklijke Nederlandse Federatie van landelijke rijverenigingen en ponyclubs (daar staat de KNF voor) kijken (www.knf.nl).
De KNF heeft ook menverenigingen in haar bestand of verenigingen met een menafdeling. Jullie kunnen dus gewoon 1 vereniging oprichten met diverse afdelingen.
Misschien is het ook handig om de KNF even te bellen, zij zullen ongetwijfeld vaker met dat bijltje gehakt hebben.

Idd gaan alle basisorganisaties per 1 januari 2002 samen, dus dan maakt het niet meer uit of je KNF, NBVR, NKB of NPC rijdt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fitzroy op 2001-07-12 08:45 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 07:46



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 12:00

De vereniging bestaat al, de AMRV, Amelander men en rij vereniging. Maar ze willen zich dus aansluiten.
Ik ben dus nog steeds benieuwd wat jullie betalen? Per wedstrijd, een bep. standaard bedrag? Moeten jullie met startcoupons ofzo? En wat kosten die?
Dus niet wat de vereniging betaald, maar wat je als lid ervan zou betalen? Of hoeft dat niet?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 12:06

dat is dus als je officiele wedstrijden zou willen ijden je club zou aangesloten moeten zijn en dan kun je via die club lid worden en dat ligt er maar net aan hoeveel ze vragen.
Ik betaal 95 piek aan lidmaatschap per jaar.
daarnaast nog de kosten startkaart en die van de coupons dan heb je alles.
je krijgt dan de Paarden sport thuis waar wedstrijden instaan waarvoor je je in moet schrijven en daar betaal je nog weer inschrijfgeld dat is meestal rond de 15 piek per proef (dressuur)
wat de startkaart kost ligt er op dit moment noig aan of je KNF/NBVR/NPC?NKB gaat startenmaar das op 1 van de bovengenoemde website's vast te vinden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

_PCD_MARLON_
Berichten: 55
Geregistreerd: 23-03-06

Re: federatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:42

startcapons is niet goedkoop maar lidmaatschap is van je club

Anoniem

Re: federatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:45

Oud topic --> Slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RianneH en 41 bezoekers