na zeg, dacht ik net aan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 09:22

Ik lees dus net dat een dresuur ruter zo banketstaaf deed.

Ik ben toch zondag op concour geweest. Met mijn pony tussen de paarden.

Komt er een meisje naar me toe. Hoe kun je nou met een pony tussen de paarden starten. Kijk om niet banketstaaf te zijn hoor. Maar ik bedoel, mijn paard loopt toch 1000 x beter dan die pony. En daarom zul jij ook noooit iets maken op concour.

Dat zei ze dus, nou ik was ook behoorlijk Boos! En dacht ach mens stik toch.
Wat bleek, zij moets 6 plaatsen na mij rijden in de zelfde ring. Kijk ik bij de uitslag. startnummer 9: 154 punten.
startnummer3 ( ik dus) 164
En wat had ik een LOL


groetjes lara.

Zo ze je maar weer hoe de sport onderling best eigelijk oneerlijk is. Niemand gunt een ander wat. en dat is best wel wat om te Huilen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:43

ja echt stom hoe arrogant ze soms kunnen doen. brrr moet er niet aan denken zeg
ik zou dat kind op de strot hebben gehangen Boos! hihi beetje uitleven Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:49

Wat was dat voor een achterlijke mevrouw drollo?
Ha ik heb met mijn oude pony genoeg paarden er uit gereden, dat maakt echt niet uit.
Mooi zo dta je haar er lekker hebt verslagen, net goed!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:55

*LOL* *LOL* *LOL* Heb je het haar nog even lekker ingewreven...hihihi...je had moeten zeggen: gefeliciteerd met je 154 punten...je komt aardig in de buurt van mijn 164 punten... Schijnheilig Enne...Krimh (hengst waar ik Escala door heb laten dekken, arabier, ook E-pony) is lekker nationaal kampioen geweest tussen de paarden...dus zo zie je maar weer wat die "ukkies" allemaal kunnen... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-10 09:59 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-10 21:06 ]</font>

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:58

Gatver, walgelijk arrogant dat ze zulke dingen uitkramen!!!
Ik had haar wel even aangepakt, bah! Boos!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:55

je bent toch wel teruggegaan naar hara om te vragen hoeveel punten ze had. en haar wat tips geven. tsk wat denkt die tuthola wel niet. gewoon lief blijven lachen. en net doen alsof ze een kleutertje is want zulk nivo heeft ze wel

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:22

je hebt haar wel een volop dis gegeven. Ik zou lekker naar haar toe zijn gelopen en laten zien:
Kijk nou dat ik beter ben dan jou!!!!
en dan zou ik me omgedraaid hebben!! Ik haat zulke mensen!! Alleen maar opscheppen en als je achteraf beter dan hun bent dan heb je toch lol!!!! Iedereen kan een wedstrijd winnen!!! Maakt niet uit hoe groot of klein je paard is! Toch?

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:38

haha heb jij even netjes gereden

je zou ze toch die uit-de-hoogte-types Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

maarre vikki:je hebt verkeerd gelezen ,lara had 164 pnt(en juist die meid 154 pnt)dus heeft ze net zulke goede punten als jij gereden vikki!!

soms is het beter om te zwijgen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:42

Haha lekker puhuh!
Stom wijf Extreme duivel

Hard voor dr dat je dr had verslagen }> MUHAHA, die vind ik echt leuk!
Je hebt haar wel laten weten hoe slecht die pony van je nu was he Knipoog

Party!! Party!! Party!! Gefelicibokt trouwens! Party!! Party!! Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:45

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

-

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 12:56

Om je haren uit je hoofd te trekken!
Pfff... ik kan daar dus niet tegen en als ik dat soms hoor allemaal, ben ik blij dat ik geen wedstrijden rijd.
Ik was een jaar of 11 of 12 en ik reed een proefje met Berber. Berber is een hork, maar wel mijn paard en een lieve schat. Wedstrijdjes voor de fun, want ik kon er toch nooit iets mee berijken. Veel lol met invlechten en wassen, de rit er naar toe en de zenuwen.
Komt zo'n kind naar me toe en zegt: "Waarom doe jij eigelijk mee? IK win toch !!"
En indd, ze won. Irritant! Niet dat ze won, maar dat ze er zo uit de hoogte mee deed.
Ik hoefde helemaal niet te winnen, ik had een boel lol met Berber, mijn eigen tanker.
Ik bedoel, we waren iets van 12!!! Dan mag je nog kinderachtig zijn, maar als je volwassen bent! Dan vind ik het heel erg zielig en sneu.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:10

Tja sommige wedstrijdruiters vinden dat er bij wedstrijden alleen maar paarden mogen komen van boven de tienduizend gulden.
De rest is er nog niet aan toe (jong paard) of als het paard goedkoper was zal het wel een recreatiepaard zijn en blijven, en die horen daar niet, volgens hen.
Zelf hebben ze dan een vreselijk duur paard onder de kont en natuurlijk goede papieren erbij...
En een vreemd ras dat niet aan hun normen voldoet, is meteen niet geschikt en zal nooit wat bereiken...
Leuk he die vooroordelen Boos! . Wordt hoog tijd dat wij allemaal dit gedoe gaan bestrijden. Hoe, ligt aan het type ruiter dat je tegen komt.
Ik heb eens een amazone type 'verwaand' aangesproken, een complimentje maken dat haar paard er zo mooi uitzag, of je zegt "Goh, leuke frontriem heb je zeg!", dat soort dingen.
Dan een praatje over het weer, of de drukte bij de parkeerplaats, een grapje over je eigen paard, etc. En wat blijkt? De volgende keer dat ze je tegenkomt terwijl je op een pony mee doet notabene, zegt ze je misschien wel gedag. En kijkt er zelfs vriendelijk bij... *LOL*
Toen ik met Pie in de B een dressuurproefje reed bij de paarden, was een meisje aan het uitstappen op een d-pony die net had meegedaan.
Ik heb gezegd dat ik het heel leuk vond dat de pony meedeed, en dat ik niet wist hoe hij liep normaal gesproken, maar dat hij eruit zag als een natuurtalent! Was ook echt zo trouwens.
Tja als we allemaal tijdens wedstrijden elkaar eens aanspreken, gedag zeggen of alleen al een vriendelijk glimlachje als je liever niks zegt... doet een hoop.
Glimlachje werkt niet alleen bij juryleden *LOL* !!
Groetjes, Dorine.

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:30

Wat een flauw figuur zeg. Ik weet hoe je je voelde. Ik moest zondag ook starten, voor mijn eerste wedstrijd. Mijn paard is ook vrij klein, (ongeveer 1.55), maar ik ben wel vijfde geworden van de 19. Haha!

Je moet je er niets van aantrekken hoor. Jij weet hoe je paard loopt en wat hij kan. En je rijd de wedstrijd voor jezelf en niet voor de persoon die het nodig vind banketstaaf opmerkingen te maken.

Succes bij de volgende wedstrijd en gefeliciteerd met je punten.

Casy Party!!

Een mens met paarden, heeft de hemel op aarde!!

littleroosie

Berichten: 6060
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:46

Goh, echt dom zeg wie denkt ze wel niet wie ze is ???!!!!!!!!

Vrijdag was ik dus mee met Imagnetion en haar eigenaarese Magda, ikke dus als groom Haha! . Is magda aan het los rijden, was haar aller eerste wedstrijd en een moeilijk bestuurbaarpaard. Ze zag deze wedstrijd ook gewoon als een oevening. Is ze dus aan het losrijden, komt er zo'n bekakt mens voor bijrijden met haar weet ik veel kostbare paard, en zeg heel kakkerig'links gaat voor'. Ja duh, dat weet Magda ook wel, alleen Im staat niet in een keer stil.

Bij de volwassen merk je dat er veel meer om het winnen gaat ( bedoel ik jullie niet mee hoor, toch? ). Bij de pony-club zie je ze allemaal gezellig met elkaar kletsen.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:40

Littleroosie:
bij de ponywedstrijden is het hetzelfde als bij de paarden hoor, heus niet minder erg.
Ik heb aardig wat 'kakmadametjes' jonger dan 12 jaar (!) op luxe pony's voorbij zien rijden...
Als dazen op de paardenhuid, blijven zij op wedstrijden aanwezig. Niet weg te krijgen, ze blijven komen.
En om nou een heel wedstrijdterrein met anti-vlieg in te spuiten *LOL* ?
Doei! Dorine.

littleroosie

Berichten: 6060
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 20:46

oke, dorine. maar als ik dan ook wel is mee ben met een pony wedstrijd vind ik dat persoonlijk veel gezelliger dan een paardenwedstrijd.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:05

Hihihi...ik heb goed gelezen Sanderijn...dat had Lara dus moeten zeggen vond ik... Schijnheilig ik was alleen niet zo duidelijk, dus ff berichtje ge-edit...was heel duidelijk voor mij, want ik rijd namelijk geen wedstrijden...hihihi, maar dat weet jij natuurlijk niet... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-10 21:07 ]</font>

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:22

onderling is het bij de pony veel gezelliger vind ik persoonlijk. gaat allemaal veel gemoedelijker. tuurlijk ook bij de pony's heb je kakkers maar die zal je altijd blijven houden helaas Misselijk Misselijk
en ik vind het heel knap dat je als je een opny hebt bij de paarden kan winnen. moest een keer schrijven bij de paarden reed ook een meisje met een ponietje. goh zei de jury kon zeker geen afscheid nemen van de pony maar die wint toch nie.
ik heb maar niks meer gezegd anders was ik me toch boos geworden op die jury

Love the life that you live, live the life that you love

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:05

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........daar kan je je heeeeeeeeeel erg boos over maken he? Ik was echt teruggegaan, en eens vragen hoeveel punten ze had.....wat denkt ze wel niet. Boos!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:30

Dit is dus ook een reden Scheve mond\ waarom ik geen wedstrijden meer rij. Ik heb Koos nu L/M *LOL* klaar, maar hij Verward heeft moeite met galoperen, dus waarom zou ik starten? Als Koos zijn galop wel goed was, dan krijg je weer Gaaaap commentaar van EEN FRIES IS EEN KARREKNOL. Ik heb er geen zin meer in. Misschien ga ik met Jeff wel starten. Eerst maatjes Lovers worden en omscholen.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:44

Sja, ik ken het!! Mijn paard is nu zo'n 1.64 m. maar was een paar jaar geleden (logisch) nog wat kleiner en nog veel ieler. Toen ik met hem de losrijring (indoor) binnen kwam, vroeg iemand: Doen er vandaag ook ponys mee?
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Ik werd 1e... en vroeg toen of die man het extra erg vond om door een pony eruit gereden te worden..... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Niets van aantrekken... ik zou mijn "pony" voor geen GOUD willen ruilen voor een ander paard (en al helemaal niet voor zijn paard...haha)

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:28

jag! Ik ging een keer buiten rijden met Beauty, en kwam ik een meisje tegen en die zij dat dat lompe paard van me echt niet snel was! Debiel kind hoor ze wist niet wat haar overkwam toen we gingen racen. Beauty nam een sprint en ik was 5 minuten eerder bij het einde van de weg dan zij! Extreme duivel LOL! En Beauty ging nog niet eens op haar hardst, als Nikki erbij is maakt ze er een wedstrijd van, dan gaan ze zo hard dat je je ogen zowat niet open kan houden! Haha!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 09:12

Over Friezen wordt tegenwoordig heel anders gedacht Phia, dus dat verhaal gaat echt niet meer op. Bovendien zou je ook op speciale Friezendagen kunnen starten.
En wat dacht je van Saskia Meinema die inmiddels toch ook NVDR rijdt en heeelemaal niet slecht.

Nee, de opvatting dat een Fries een 'karrenknol' is, is allang de wereld uit ....

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 09:33

Bij de meeste jury's wel Fitz.. maar nog lang niet bij allemaal!!
Laatst een meisje in het Z met een haflinger.. ze reed een keurige proef.. kreeg 160 punten of iets dergelijks.. sloeg dus nergens op! Bij zulke jury's hoef je ook niet met een Fries of iets dergelijks te rijden..
Maar ja.. gelukkig zijn er wel jury's die naar het getoonde kijken... en niet naar het "merk" alleen!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 09:45

Laatst hoorde ik ook, van Kim geloof ik, dat iemand met een Fries een dressuurproef reed, M of zo? En die viel ook in de prijzen.
Dus het kan wel, maar inderdaad, sommige jury's hebben het niet zo op friezen, of juist weer niet zo op pony's bij de paarden, of op fjorden...
Tis ook noooooooit goed *LOL*.

Maar ja, we hadden als hobby ook kunnen gaan wielrennen, en op dit moment zitten kwijlen voor de televisie bij het zien van de Tour de France Gaaaap
Nee doe mij maar een lieve fries....
Ook als ik er mee verlies!
Doei! Dorine.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agelababypp, Chantalla, evelien1000, tienus63, Yinka en 121 bezoekers