mijn 1e wp in de M2 & Misty(van destinietje)gezien

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

mijn 1e wp in de M2 & Misty(van destinietje)gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 19:34

hier staan de foto's!!
[ITP] fotos van wedstrijd & Iris(destinietje)op Quentin!


vandaag had ik wedstrijd in Best, was de 5e keer de ik in de M2 ging starten, Quentin heeft een hekel aan binnenconcoursen, hij vind binnenbakken errug eng en wordt dan onzeker&is heel kijkerig en gaat dan dus alleen maar omdraaien&steigeren, is vaak een wonder als ik verder kom de de E-B lijn.
De vorige 2 wedstrijden(in Esbeek) was hij heel braaf, maar was hij net niet actief genoeg voor een goede M2 proef, maar vandaag moesten we dus buiten losrijden en omdat de bak vrij modderig was gleed hij een paar keer uit en had ie er niet zo veel zin meer in.hij durfde niet echt goed meer te lopen, want steeds schoven zn achterbenen een beetje weg.

Dus heb ik hem ff laten stappen aan een lang teugeltje en toen degene die voor mij aan de beurt was liet ik hem wat vwnw draven&galloperen, toen heb ik hem wat meer bij elkaar gereden(hij is errug lang in zn lijf en het kost heel wat moeite hem goed op te sluiten&te laten verzamelen)

toen mocht ik binnen voor de ring gaan rijden(is 25 meter bij 7 of 8 meter ofzo, heel smal dus) en ik heb daar ff wat gestapt, vond ie alles eng, toen wat gedraaft en zelfs een galopje, heel lastig met een groot&lang paard op zo'n smal stukje!
Toen de ring in en Iris(destinietje op bokt) heeft heel veel foto's gemaakt van mn proef, dus die zet ik hier vanavond ook nog neer.

was wel tevreden, hij voelde wel wat gespannen aan, en is 1x weggesprongen bij het juryhokje, verder wat slordigheidsfoutjes, maar had weer normaal mn proef kunnen rijden!

Daarna heeft iris Quentin buiten ff uitgestapt en hebben we nog(stiekem, want haar moeder zei dat ze nooit op de foto wilde, dus dat we dat nu maar ff moesten doen omdat ze het niet in de gaten had Tong uitsteken ) een paar foto's gemaakt van Iris op Quentin!
toen Quentin op de trailer gezet en zijn iris en ik op de fiets naar Misty gegaan, want die had ik nog nooit in het echt gezien, en nu was ik toch al zo dichtbij!

Misty is echt een schatje!!heeft aan heel mn jas lopen snuffelen en helaas, ik had nix lekkers bij me! toen vond misty het wel weer leuk geweest en ging ie verder met gras eten, toen hebben we nog ff bij de friezen gekeken die daar ook op stal staan(ook heel mooi!) en zijn we terug gegaan naar de manege, toen was de uitslag al geweest en had ik 158 punten!

Party!! dus heb mn eerste winstpunt in de M2 gehaald!!! Party!!


Iris op Quentin
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 09-02-03 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:38

Nou gefeliciteerd hoor! Ik ben blij voor je dat het zo goed is gegaan Lachen

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:45

Gaaf hoor! Gefeliciteerd! Ik moet mijn eerste winstpunt in de B eerst nog maar eens zien te halen.... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:07

proficiat hoor. een vriend van mij stond 1 plaats boven jou die had er namelijk 159.

groetjes [naam]

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:54

Heej jammer dat ik niet wist dat je vandaag moest. Dacht er gisteren nog aan maar dacht dat je op zaterdag moest rijden en dat het dus al geweest was!!!! Goed joh een WP!!! Nu ikke nog hehehe.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:29

Whaha! Het ging echt super hoor! Als je weer in best start kom ik zeker weer kijken!! Was echt leuk om een keer op Q te zitten weer, die is bijna 2x zo lang als misty haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:41

Hey, ontzettend leuk dat je dat puntje binnen hebt, ik zal zo even je PB beantwoorden via mail, kan niet PB-en weet je? Had je die andere mailtjes nog gehad?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers