Nog ergere pechdag (over Opa)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Nog ergere pechdag (over Opa)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 10:57

eigenlijk een deel 2van het topic : erge pechdag:Ik hoorde dus dat het heel slecht ging met mijn opa
maar ik wist niet hoe erg!
Nu heb ik te horen gekregen dat hij binnen nu en 3 dagen overlijd Verdrietig
Hijs dement, heeft hersenbloedingen gehad, is half van de wereld en is 76 dus hijs echt helemaal op !
hem redden kan niet meer, ja ze kunnen hem een antibeotica kuur geven maar dan lijd hij ook alleen maar

Ik ben gisteren-avond even langs gegaan en hij lag daar, dood stil alleen ademen en met zijn handen beetje bewegen
Hij ademde met een ruis erin , zijn longe raken namelijk vol en er ziet een long-onsteking aan te komen, hij heeft koorts en krijgt elke 4 uur Morfiene gespoten tegen de pijn
,....ik zat daar te kijken en opeen begint hij heel erg te schokken en alles staat helemaal stijf van de kramp en zijn ogen stonden wagenwijd open!
hij riep ook iets van aaa of aauw dat kon je niet verstaan , daarna werd hij weer rustiger en ging weer slapen
hij kreeg ook een keer jeuk en begon toen hard aan zijn arm te krabben , heel zin arm rood, en hij hielt mijn oom's hand vast en die kneep ie zowat fijn
De zusters daar zeggen dat zijn hart en alles nog goed is en hij is nog heel sterk

toen ik weg ging lag hij hetzelfde als toen ik kwam....
En hij heeft uiterlijk nog 3 dagen te leven, ik zal m zo missen !
Maar ik wil nog wel even kwijt dat opa een heel mooi leven heeft gehad, hij is zowat in alle landen van de wereld geweest en heft echt een mooi leven gehad en dat moet ie zelf nooit vergeten

Dikke kus aan jou Opa ( Jan van Nistelrooij )
xxx Renée Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Thortana op 09-02-03 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:07

Wat is dat moeilijk om iemand zo te zien lijden. Dat je opa dood gaat is vreselijk, maar probeer te bedenken dat hij dan wel rust heeft. Geen pijn meer...
Ik wens jullie veel sterkte toe.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 13:58

ja daar heb je heel erg gelijk in ! zo denk ik gelukkig ook !
thx
mijn ouders gaan er nu weer heen............. **SnIk** ik gaa niet mee helaas nog veel huiswerk wat in de afgelopen dagen niet heb kunnen maken

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 17:50

ik gaa dalijk weer naar Opa ..... mijn broer is niet gegaan die vind dat eng maar ik vind dr niks engs aan tis gewoon mijn opa, mijn lieve Opa....dus jullie horen t wel weer hoe t was enz

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:54

Vervelend meid, om je opa zo te moeten zien. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!!

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:59

heel veel sterkte

kashmir
Berichten: 32
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:45

veel sterkte

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:49

Je kunt gelukkig wel afscheid nemen....
Mijn opa en oma zijn beide tegelijkertijd plotseling overleden. Dan weet je echt niet wat je overkomt! Jij bent wel een klein beetje voorbereid...

Maar natuurlijk is het heel erg. Heel veel sterkte meis voor jou en je familie!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:01

Ik wens je heel erg veel sterkte, en...geef je opa een dikke kus, dan voel je je beter.(heb zoiets ook meegemaakt, maar daar ehben we het nie over) heel veel sterkte nogmaals

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:02

Heel veel sterkte de komende tijd....