Onderwerpen in de bladen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Helena
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-01-03

Onderwerpen in de bladen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 02:49

Ik lees al heel wat jaren allerlei paardenbladen, zoals de bit, hoefslag en koop wel eens wat andere bladen los. Inmiddels is me op gaan vallen dat ze allemaal in herhalen vallen. Zeker als je al wat jaartjes meeleest merk je dat alle onderwerpen al een keer, of meer, beschreven zijn.
Het begint dus wat saai te worden. Maar toch blijf ik lid en blijf ik ze kopen, gewoon omdat ik toch bij wil blijven en eigenlijk gewoon bang ben dat ik wat mis. Hebben jullie dat nou ook ?
Omdat alles al tot in den treure beschreven is zou ik eigenlijk ook niet weten waarover ik nou perse nog iets zou willen lezen.
Over welke onderwerpen zouden jullie graag nog iets willen weten ?
Misschien kunnen we er wat mee doen.


Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 03:01

In wat voor zin zou je daar dan wat mee willen doen?

Ik ben gestopt met de gewone tijdschriften lezen omdat ook daar elk onderwerp voor de derde keer voorbij kwam. Maar dat is iets wat je niet tegen kan houden. Ook al is er een schat aan onderwerpen, op den duur zijn ze allemaal wel eens behandeld. Wel zou het prettig zijn als ze eens vanuit een andere invalshoek benaderd zouden worden maar dat gebeurt ook wel regelmatig.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 03:31

Was hier een tijdje geleden ook al niet een topic over? De zoekfunctie werkt niet naar behoren, kan 'm dus helaas niet terugzoeken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers