Loopt ze zo al goed? (foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Loopt ze zo al goed? (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 19:36

Heel toevallig kwam ik pas iemand tegen die ook les geeft, een super aardig vrouw dus die heeft me gewoon voor niets les gegeven en ze zei omdat ik haar voor het eerst aan de teugel ging rijden dat ze zo al goed loopt, volgens mij loopt ze anders nog wel iets dieper maar wat vinden jullie?

Afbeelding

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:53

Hmmmmmm Haha!

Om te beginnen met muggeziften: fatsoenlijke schoenen aantrekken en je haar vast! Dan kunnen we het eens over rijden gaan hebben Haha!

Ik vind dat je van deze foto bar weinig kan zeggen, maar wat ik zie lijkt niet echt op een aanleuningm van mij mag ze een stuk lager lopen en ronder in de hals. Lijkt er nu meer op dat je je handen vastzet en ze daar wat op knikt...
Heb je nog andere foto's?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 19:58

Die schoenen waren wel duur hoor Tong uitsteken haha maar dat vind ik niet zo belangrijk.
Ze loopt wel heel ontspannen me handen zet ik niet vast voor zoveel ik weet. Nee ik heb nog geen andere rijfoto's. Komen binnekort wel weer. Jammer dat hij nu zo donker is de echt foto is een stuk minder donker.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:59

Heb je geen andere foto? T ziet er nu uit alsof je dr hoofd omlaag trekt Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 20:00

xxx4ya schreef:
Heb je geen andere foto? T ziet er nu uit alsof je dr hoofd omlaag trekt Lachen


Hij kan dat in hemels naam als de teugels omhoog gaan Verward Dit vind ik nou echt absoluut niet gewoon,...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:16

Naja omlaag trekken is t verkeerde woord, het ziet eruit alsof je trekt en dat ze daardoor dr hoofd wat buigt, het is op de foto niet echt te zien dat ze ontspannen is en daardoor nageeft. Dus daarom vroeg ik of je misschien nog een andere foto had...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 20:30

Nou nee niet echt trekken ik heb mijn handen wel gesloten beetje druk, been en als ze nog wat dieper loopt dan ontspan ik.
Ik hoop niet dat ik trek. Scheve mond Hopelijk komt die vrouw binnekort mij weer les geven Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:34

je weet zelf of je trekt of niet, was ook niet banketstaaf bedoeld hoor, je vroeg hoe t eruit ziet... Maar de foto is zo donker dus zie t niet echt. T lijkt me wel een gaaf paardje!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:35

haha zo dom ik wist dus niet dat als je l*llig of iets typt dat er dan banketstaaflig komt te staan, ik d8 al hoe komt iedereen daar op haha Lachen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:08

ik vind het wel hele mooie schoenen hoor wel een beetje klein maar nog steeds mooi Tong uitsteken

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:23

Ik ben het denk ik met laura eens, het lijkt net alsof ze op vastgezette handen knikt. Bovendien heb je je handen dicht bij je lichaam, ik zou ze wat korter nemen en verder naar voor doen. Maar van een foto is weinig te zeggen, zeker van maar 1 foto en deze is ook niet echt gunstig genomen.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:24

Maar wat ik eventjes niet begrijp is dat je je paard een beetje gedwongen aan de teugel wilt rijden terwijl je in het bos rijd.. het lijkt mij dus wel dat het bos een pleziertje moet zijn voor ruiter en paard.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:24

van 1 stapfoto vanaf deze kant is zo weinig over te zeggen!
wat je wel kan zien is dat ze veel ronder mag, ze buigt haar nek ook alleen vlak achter haar oren.
'het koppie naar onder' is ook lang niet het belangrijkste!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 21:26

marfiek schreef:
Maar wat ik eventjes niet begrijp is dat je je paard een beetje gedwongen aan de teugel wilt rijden terwijl je in het bos rijd.. het lijkt mij dus wel dat het bos een pleziertje moet zijn voor ruiter en paard.


Ik rijd alleenmaar buiten meid dus ze kan best wel eens werken ze loopt elke dag buiten of buiten wandelen, dus lijkt me toch niet zo erg!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 21:28

Boogiegirl schreef:
van 1 stapfoto vanaf deze kant is zo weinig over te zeggen!
wat je wel kan zien is dat ze veel ronder mag, ze buigt haar nek ook alleen vlak achter haar oren.
'het koppie naar onder' is ook lang niet het belangrijkste!


Ja ze mag wel net iets ronder ja, maar ze loopt normaal ook wel iets ronder niet echt veel. Maar die vrouw zei dat als ze nu dan net iets ronder loopt dat ze dan zo goed loopt omdat ze nooit aan de teugel heeft gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:50

Wist je dat een paard dat bijna met zijn neus aan de grond ook aan de teugel loopt, mits het goed gereden is dan Lachen
De houding van het hoofd heeft niets met aan de teugel lopen te maken.
Maar met de verbinding tussen been en hand.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 21:54

runningkawa schreef:
Wist je dat een paard dat bijna met zijn neus aan de grond ook aan de teugel loopt, mits het goed gereden is dan Lachen
De houding van het hoofd heeft niets met aan de teugel lopen te maken.
Maar met de verbinding tussen been en hand.


Nee wist ik niet het is ook zo moeilijk allemaal Scheve mond Maar als ze dan net wat dieper loopt is het de ontspanning zo fijn.

Maargoed ze loopt dus nog inet goed en ik doe het oko nog niet goed. Okee nog heel vaak oefenen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:59

Hahah
iedereen doet dingen fout. Helemaal niet erg.
En weet je wat het ergste is, of juist het leukste, Als je dan iets nieuws onder knie hebt, wat dan redelijk foutloos lukt, dan komt het volgende weer wat je weer moet leren.
Maar dat vind ik het leuke aan paardrijden.
Het is super moeilijk, maar het blijft een uitdaging.

Kun je die vrouw die je nu les had gegeven niet vragen of ze dat vaker wil doen?
Dan leer je super veel!!

Succes Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 22:20

Thx Lachen Die vrouw heeft daar een mini schetlander staan dus als zij komt en gaat wandelen komt ze altijd ff langs, dus dat vraag ik het wel weer.
Ze geeft super goed les, ik moest haar ook eerst voorwaarts neerwaarts rijden.
En ik wil echt goed leren rijden, en het is ook een grote uitdaging ik zal over een tijdje meer foto's laten maken!
Het is zo super fijn als je echt ziet dat het beter gaat of dat iets onmogelijks lukt. Lachen

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 22:43

nou dame ziet er goed uit hoor *LOL*
wil je wel een keer zien op een fries Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:44

xxx4ya schreef:
je weet zelf of je trekt of niet, was ook niet banketstaaflig bedoeld hoor, je vroeg hoe t eruit ziet... Maar de foto is zo donker dus zie t niet echt. T lijkt me wel een gaaf paardje!

Ben ik niet met je eens!!
Iemand die een stijve,vaste hand heet, heeft dat vaak niet in de gaten!!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:47

stitch schreef:
ik vind het wel hele mooie schoenen hoor wel een beetje klein maar nog steeds mooi Tong uitsteken

gewoon gevaarlijk, rijden met zulke schoenen.
En met je haar zo los, wat je naar een kant moet gooien om nog wat te zien ,en er mooi uit te zien Lips are sealed ga je automatisch al scheef op je paard zitten.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:51

tije schreef:
nou dame ziet er goed uit hoor *LOL*
wil je wel een keer zien op een fries Haha!

Dit bericht zag ik pas nadat ik bovenstaande had getypt...... Haha!
Maar dame ziet er ook mooi uit met haar opgestoken. Schijnheilig

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 10:24

Natasha"]
[quote="stitch schreef:
ik vind het wel hele mooie schoenen hoor wel een beetje klein maar nog steeds mooi Tong uitsteken

gewoon gevaarlijk, rijden met zulke schoenen.
En met je haar zo los, wat je naar een kant moet gooien om nog wat te zien ,en er mooi uit te zien Lips are sealed ga je automatisch al scheef op je paard zitten.
[/quote]

Nee hoor het zijn van die adidas schoenen met vlakke zool, best veel rijden daarmee, ik druk mijn hakken uit dus ik vind het echt niet gevaarlijk.
Meestal heb ik me haar ik een knot Nerd maarja vind ik zo fijn als we gaan crossen die wind door je haren Haha! Maargoed weet ik dan ook weer. Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 10:25

Natasha"]
[quote="tije schreef:
nou dame ziet er goed uit hoor *LOL*
wil je wel een keer zien op een fries Haha!

Dit bericht zag ik pas nadat ik bovenstaande had getypt...... Haha!
Maar dame ziet er ook mooi uit met haar opgestoken. Schijnheilig
[/quote]

whahaha nee joh hij noemt iedereen altijd dame dus hij zegt dat het er goed uitziet en niet ik *LOL* hahaha