ik ga op vakantie.........ik zie er tegenop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:34

Misschien kunnen jullie je nog herinneren van het verhaal op bokt over mijn vader. Nou, nu moet ik mee op vakantie met HEM Misselijk . We gaan wel leuke dingen doen, maar mijn vader zegt dat alleen maar om me mee te krijgen en zodat ik misschien weer eens een keer langs kom(yeah, forget it man! Extreme duivel ) wat we gaan doen? allerlei dingen die mij een kick geven:
Snowboarden, surven, waterskieën, raften, paragliden, bungie jumpen, parachute springen, duiken en bergbeklimmen.

Maar, geen bokt meer voor 3 weken! Ik wil niet met mijn paps, maar ik MOET! BLEH! Huilen Huilen I'm going to miss you all! Huilen

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Renske Afke

Berichten: 21
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:55

je moet altijd denken het wordt leuk!!!!!! Clown

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:28

kom je dan niet naar mij toe? ah fijn ik vind het erg voor je maar als je niet wilt dan moet je gewoon niet gaan, stribbel tegen als het kan ga naar een vriendin van je om te verstoppen (IK WEER)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:38

Sanne moet je van je moeder dan met hem mee???

Als jij niet wilt dan hoef dat volgens mij niet hoor, je bent volgens mij oud genoeg om zelf uit te maken of je wel of niet mee wilt!!


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 20:39

jep, maar mijn moeder wil ook eens effe weg van ons, ik ben 365 dagen thuis. En dat al 2 jaar. Ik wil ook wel effe weg. En dat moet dan maar met hem zeg ik dan maar! Mijn moeder geeft geld mee, en al onze uitgestippelde plaatsen heeft zij gekeken voor uitwegen met openbaar vervoer terug naar Nederland voor het geval dat hij me wat doet! Ze heeft me het hoogst aantal geld meegegeven en hopt het er het beste van. Net zoals ik, alhoewel ik dat niet geloof. Toen we een hele tijd geleden op vakantie waren geweest heb ik mijn neef meegenomen als bescherming. Maar mijn vader schopte hem en ook een keer mijn zusje. En dat in 1 week. En dan nu 3 weken(of 2) phoe, dan moet hij zijn woede ook op mij kwijt. Huilen Verdrietig Lips are sealed

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:21

aah zielig man san! gaat benthe niet mee dit keer?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:32

Jeetje Sanne toen je dat afgelopen vrijdag zei dacht ik dat je met je moeder, Arjan en je zus ging...

Ook al ga je leuke dingen doen, als je de hele tijd moet oppassen dat ie niet kwaad word Scheve mond\ lijkt mij nou niet echt een ontspannende vakantie.

Sterkte dan maar...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:01

Arme jij. Ik kan je nog vijf dagen Engeland aanbieden, maar of dat nu spannend is betwijfel ik. Tenzij je graag tussen oude auto-onderdelen rondneust.
Sterkte, hopelijk toch een goede vacantie.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:33

Das balen, dat je met hem op vakantie moet. Sterkte hè meid!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 11:07

eigenlijk hou ik wel van Engeland en mijn vader snuffeld altijd tussen de oude onderdelen. Dus zo erg is het niet. Ik hoorde net dat mijn vaders vriendins zoon Sander van 19 ook meegaat(lekker ding hoor! Knipoog ) Hij zal me wel beschermen Lovers

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:11

Nou je bent NIET de enige die geen zin heb in dr vakantie hoor!!!!!!!

Ik ga zaterdag weg..maarruu...ik moet 3 volle dagen met 4 personen in de auto zitten waar ik op dit moment ruzie mee heb Scheve mond\

En dan nog eens 3 weken dag en nacht op elkaars lip zitten Scheve mond\
Beter ga ik snel vrienden zoeken *LOL*

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:17

Sterkte meis!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, IASCrawler, Lestria, M_D_H, November108, ontherun, Polarize, Prairy, Renee1991, SentiBot, xLauLaUx, xPabloBokt en 151 bezoekers