werken werken en dan nog een verrassing ook!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 18:06

blech, ik kwma er dus vandaag achter dat ik met een paar weken echt heel hard op mag rotten! Hmmm, NIET LEUK, ach, ben 'slechts' uitzendkrachtje ed, maar toch... En ipv dat ze dat gewoon zeggen, nee er worden gouden bergen beloofd ed, en nou dit weer! Ik was echt (ben eigenlijk) pissed..
Kom ik thuis, zie ik het blonde koppie van mijn franse neefje over het terrein hollen. Ik was blij, dat is zo'n lief jochie (6 jaar). Geweldig! En hij spreekt nu ook goed nederlands. Mijn oma (waar hij ALTIJD logeert) was niet helemaal lekker, dus komt hij hier logeren... Echt een heel erg leuk jochie. Dus dat wordt nog leuk, heb ik tenminste (naast Jopie) iets om naar uit te kijken na een dag werken!
Vork

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:18

ach wat schattig!
tja werken is noooooooooooit leuk(bij mij dan)zucht.....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:23

Pffff *zucht*
Zou het niet fijn zijn als je een geldboompje zou kunnen hebben?
Helaas, bij mij is de realiteit ook hard.
Overdag werken bij de baas, kan heel leuk zijn, maar ben toch liever bij mijn paardjes.
Scheve mond\

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:29

ja ik wil ook een geld boom
bah werken is zoo stom ben liever lui dan moe haha
leuk hoor dat je neefje er is
Party!! Party!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 09:37

Mijn neefje is wel een beetje zielig, want zijn moeder is niet helemaal aardig ofzo, en zijn vader (mijn oom) werkt keihard, en heeft dus geen tijd. Moeder zit nu in India, en de vraag is of ze nog terug komt... Lekker is dat...
Ach, gister heerlijk pannenkoeken gegeten en vanochtend alweer rijles (begon goed, eindigde k*t), en nu dus weer werken... *zucht* ach, keep on smiling en ondertussen m'n mail id gaten houden, want ik verwacht verschillende reacties op sollicitaties...

Laudine

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 10:35

He bah en je had het zo naar je zin?? Boos!

Inderdaad Gouden Bergen en diepe dalen. Ikweet er alles van. Succes je vindt vast wel weer een betere job. *LOL*