Nieuwe ruitersportzaak in Utrecht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 22:48

Ben vandaag in de nieuwe ruitersportzaak geweest in Utrecht op Laagraven. Leuke winkel, vriendelijke bediening en nu al verslaafd voor mij, zit aan de overkant van mijn werk. Aaaaargh.. Gaat mij veel geld kosten aangezien ik dus net ook al een paardje gekocht heb. Zou ik daar een rekening kunnen openen???

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 00:46

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 93&forum=1

Deze dus. Ik hou me in, heb deze maand niet zoveel centjes te besteden vanwege onvoorziene kosten (deur open laten breken wegens vergeten sleutels, Wegenwacht laten komen voor auto van mams, weer Bokken via telefoonlijn etc. etc.). Heb al wel koperkleurige sporen gekocht voor m'n zusje, daar was ze al eeuwen naar op zoek. Maar voor mezelf moet het nog maar eventjes wachten. Ik heb daar wel heeeeeele gave bodywarmertjes gezien... Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:08

Welke Karin ?? Die creme kleurige ??

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:37

Ik werk vlak bij de Hippo in Assen. 't is maar goed dat het op mijn werk gigantisch druk is zodat ik nauwelijks de tijd krijg om een half uurtje brood te eten, anders zat ik daar idd ook elke pauze... Goed idee: gewoon zonder portemonnee snuffelen. En als er dan iets bijzonders is (jarig, moederdag, verwen-jezelf-dag, dierendag?) dan neem je een bepaald bedrag mee (bv 50,=) en laat je portemonnee verder ook op het werk.