DC hoe ze er nu uit ziet met haar benen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

DC hoe ze er nu uit ziet met haar benen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 05:35

Ik heb al een paar keer de vraag gekregen over hoe DC er nu uitziet met haar benen. Ik plaats hier dan ook een foto van haar zodat jullie kunnen zien dat haar benen nog steeds niet genezen zijn. Vandaag heb ik echter gemerkt dat ze beter op haar benen stond en misschien dat met de massages die ik haar geef zal het toch nog beter worden.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/dcnew(1).JPG[/img]
Ik had haar die dag niet echt gepoetst omdat het zo koud was. Je kunt duidelijk zien dat ze al haar gewicht op haar voorbenen plaatst. Dat is dus duidelijk de reden van haar peesontstekingen in haar voorbenen. Haar achterbenen zijn ook nog steeds gezwollen en het zal nog wel een tijd duren vooraleer dat zal beteren.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:24

Wat zonde toch van zo'n leuk beestje he, dat ze zo'n last van haar benen heeft....
Lief koppie heeft ze Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:27

Was ze wel goed toen je haar kocht?
Het lijkt erop dat het diertje enorme vergroeïngen heeft.
Kan me niet voorstellen dat dit van de laatste paar maanden is.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:30

Goed doorgaan met masseren, dat help de afvoer van afvalstoffen uit die benen en als je het nog niet zou doen, zou ik die voorbenen ook lekker masseren Lachen want die hebben nogal wat te verduren.

Is haar hoefje rechtsachter nou zo beschadigd of zie ik het verkeerd? Balen hoor dat je paardje zo beschadigd is door de onvoorzichtigheid van een ander Huilen

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:37

Wat een lieverdje zeg, er straalt zoveel goeds vanaf!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:23

Ik had ergens gelezen dat je schreef dat ze nooit meer te berijden zou zijn.
Maar als ik dit zo zie lijkt me dat ook erg logisch.

Veel sterkte met haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:23

Het ziet er idd niet erg goed uit.
Ik begreep uit je andere topic dat de DA ook niet verwacht dat het zich ooit helemaal zal herstellen en je haar nooit zal kunnen rijden.
Jammer, het is verder een heel leuk paardje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:27

Zo jammer dat een ander je paard zo kan verknallen. Je goede zorg baat misschien wel op den lange duur. Als bij jullie ook de zomer gaat komen, houd ze zich misschien wat meer in beweging en is ook goed voor de stofwisseling. Succes ermee.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 17:46

Er was niets aan de hand toen we DC kochten. Ze stond heel goed en had geen enkele problemen met haar benen. DC is vorig jaar en niet een aantal maanden geleden gesneden aan haar achterbenen door een metalen schuur of barn zoals we het hier heten. De laatste keer dat dit gebeurde was in juni verleden jaar. Dus ze heeft dit probleem al een tijdje. Haar achterbenen genezen goed alhoewel ze nog steeds gezwollen zijn maar het zijn de voorbenen die het namelijk niet echt goed doen. Ik blijf gewoon door masseren en als ze nooit bereden mag worden is dat ook goed. Ze blijft gewoon bij ons! Volgend jaar als het goed is van de DA zal ik haar laten dekken. Misschien dat ze in de toekomst bij de andere merries kan staan.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 18:38

Hoe oud is ze eigenlijk?
Ze kijkt wel heeel zielig op de foto...
En dit is dus alleen gekomen doordat ze zich aan haar achterbenen heeft opengehaald???
Er lijkt zo op de foto of er veel meer is gebeurd met dit beessie..

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:19

Dat ziet er eng uit zeg! Heeft ze geen pijn? Ze ziet er inderdaad wel een heel lief paardje uit ... ze kijkt zo schattig uit 'r oogjes! Op welke leeftijd beginnen ze in de USA al met dekken?

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, egnie, Juniores, Kopmeeuw, Maaaarije, maaaikkee, NorwayFjord, Raineri, Rubio, supervon78 en 127 bezoekers