Ik ben te naief geloof ik...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Ik ben te naief geloof ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 14:41

Vandaag zat ik in een overvolle trein naar Zwolle.
Naast mij op het balkon kwam een buitenlandse jongen/man zitten.
Eerste vraag was of ik wist hoe laat het was. Tien voor 9.
Hij was een beetje zenuwachtig vertelde hij, want hij moest precies om 9 uur een telefoontje plegen, maar had geen telefoon bij zich, en het was echt heel belangrijk. Hij vroeg of ik toevallig nog beltegoed had. Nee dus.
Hij toverde een SIM-kaart uit zijn zak en vertelde dat daar nog wat beltegoed op stond.
Nou ja, toen heb ik maar aangeboden dat hij mijn telefoon kon gebruiken, met zijn SIM-kaart erin. Beetje gekletst en om 9 uur hebben we de SIM-kaarten verwisseld en heeft hij gebeld. Het was een kabaal in de trein en daarom liep hij een stukje weg toen hij aan het bellen was.
En pas TOEN kreeg ik de kriebels dacht: 'daar gaat mijn telefoon' Bloos
Ondertussen was hij uitgebeld en kwam de conducteur eraan, toen bleek ook nog eens dat hij geen kaartje had Schijnheilig Dus ja ik kreeg het een beetje benauwd Haha! Maar gelukkig kreeg ik dat op moment mijn telefoon terug om de SIM-kaarten weer te wisselen. Maar dacht je dat ik mijn frontje er weer af kreeg??? Dus we hebben samen aan die telefoon lopen sjorren Haha! want Zwolle kwam steeds dichterbij en daar moest ik eruit Maargoed, na 5 minuten ofzo kreeg ik eindelijk mijn telefoon open, kon ik de SIM-kaarten wisselen en was ik weer opgelucht *LOL*
Hij vond het erg lief van me dat hij mijn telefoon mocht lenen, maar 'dat moest ik niet zomaar bij iedereen doen hoor!!' Bloos Haha! Dus ik zei dat ik het inderdaad wel benauwd kreeg toen hij er mee wegliep. Dat ik dacht dat ik mijn telefoon kwijt was Schijnheilig Moest ie wel om lachen.
Oja en toen waren we in Zwolle en toen vroeg hij of hij misschien mijn telefoonnummer mocht omdat hij er nu zelf geen een meer had natuurlijk...

Jajajajaja *LOL* zo naief was ik nou ook weer niet!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:45

Haha! mooi verhaal.
Ik had ook weleens mijn telefoon uitgeleend en toen zat 'm ook wel te knijpen, maar toen kreeg ik 5 euro voor het gebruiken. Dat was ook wel weer wat overdreven. Dus toen heb ik maar weer 4 euro teruggegeven. Haha!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:45

Waarom heb jij altijd van die gekke dingen Haha! .

Wel apart, dat je wel een sim-kaart bij je hebt en geen telefoon Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:50

En blijven zeggen dat ze niet zo'n opwindend leven heeft *LOL* Jij maakt of allemaal rare dingen mee, of ik vergeet al die rare dingen Haha!
Ik had denk ik gezegd dat ik geen telefoon bij me had Bloos Schijnheilig Haha! Ik ben iemand die al gauw ergens wat achter zoekt Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 14:53

XoNo schreef:
Ik had denk ik gezegd dat ik geen telefoon bij me had Bloos Schijnheilig Haha!

Ja zulke dingen werken bij mij dus niet, want dan wordt ik binnen een minuut gebeld zodat ik alsnog met mijn mond vol tanden sta Bloos Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:57

volgens mij overkomt dit soort dingen alleen jou Marije *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:46

Ehhhh ik wil niet al te negatief doen hoor, maar doet je telefoon het nog? Is íe niet omgewisseld voor een kapot exemplaar ofzo? Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:50

Cody: ik heb mijn telefoon nagenoeg altijd op stil staan. Ik zit natuurlijk veel op school, werk en op de manege, en vind het dan irritant als ik dat ding af hoor gaan. En wanneer ik niet op school zit, aan het werk ben of op de manege zit, vergeet k om het geluid weer aan te zetten *LOL*
Dus bij mij werkt het regeltje 'Ik heb geen telefoon bij me' altijd Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:52

Ik zou dus ook mooi zeggen dat ik geen telefoon bij me had. Ik denk wel dat ik dan weer de pech zou hebben dat ik gebeld zou worden of een smsje zou krijgen Haha!

Wees maar blij dat je je telefoon nog hebt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 15:55

Sonja schreef:
Ehhhh ik wil niet al te negatief doen hoor, maar doet je telefoon het nog? Is íe niet omgewisseld voor een kapot exemplaar ofzo? Haha!

Ja hoor, hij doet het nog, ik heb zelf de SIM-kaarten verwisseld, en mijn paarse frontje had hij vast zelf ook niet op voorraad dus dat klopt ook allemaal als een bus *LOL*

Trouwens net zo naief: "Wilt u even een foto van ons maken?"
en weg is je camera Dat kan ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:01

OF hij had een kapot Nokiaatje (die hebben we immers massaal hier in Nederland) en heeft gewoon je eigen paarse frontje erop gemept... Haha!

Tja Cody, we kijken nergens meer van op als het een topic van jouw hand is... *LOL* *LOL* *LOL*

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:04

Gewoon nooit uitlenen aan een vreemde. Op de vraag of je een telefoon hebt, zeg je gewoon ja...maar dat je 'm niet uitleent! Doei!
Nu heb je geluk...volgende keer niet...

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:05

HAHA! Tsjah het had gekunt dat hij er met je mobiel vandoor was gegaan. ik zou er niet eens van opkijkken,,,,,,,,,,,,,,,,,

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 16:09

Sonja schreef:
OF hij had een kapot Nokiaatje (die hebben we immers massaal hier in Nederland) en heeft gewoon je eigen paarse frontje erop gemept... Haha!

*LOL* jullie zijn wel héél goed van vertrouwen allemaal hè? Haha!
Dat bedoel ik dus met 'volgens mij ben ik te naief' Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:12

Ik vertrouw helemaal niemand, m'n eigen schaduw nog niet eens *LOL* *LOL* *LOL* Haha nee hoor, maar ik geef niet m'n telefoon aan 'n vreemde. Misschien heeft íe wel oormijt Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:20

Branca schreef:
Gewoon nooit uitlenen aan een vreemde. Op de vraag of je een telefoon hebt, zeg je gewoon ja...maar dat je 'm niet uitleent! Doei!
Nu heb je geluk...volgende keer niet...


En dan word je overvallen omdat je gezegd hebt dat je een telefoon bij je had Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:21

Gisteren vroeg een meisje in de trein of ik met een kortingskaart reisde (ja, want ik heb een trajectkaart voor mijn werk = tevens kortingskaart). Dan kon ze met me meereizen op de samenreiskorting. Tja, waarom niet? Haar kaartje-met-korting had ze overigens al wel gekocht Haha!.

Best leuk zitten praten over het concert waar ze naartoe ging, over de tijdschriften die ik bij me had en ik kreeg zelfs nog een stuk van haar Milka-reep. Ach ja, als ik toch iemand blij kan maken met het uitsparen van een paar euro waar ik zelf niets voor hoef te doen... Haha!

Maar mijn foon uitlenen... Kan me voorstellen dat je even een benauwd moment had toen hij ermee wegliep, maar gelukkig liep het goed af. En het gekke is: het zou mij ook best kunnen overkomen hoor, ik ben in zulke gevallen vaak te overdonderd om 'nee' te zeggen en realiseer me dan pas dat het niet zo slim is. Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:22

Oormijt *LOL* Ik leen ook niets aan een vreemde uit. Er is mij al zovaak gevraagd of ik beltegoed had...nee, dat heb ik standaard nooit Haha!
Tegenwoordig kun je niet meer zonder gebrek aan vertrouwen *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:24

Karin schreef:
Gisteren vroeg een meisje in de trein of ik met een kortingskaart reisde (ja, want ik heb een trajectkaart voor mijn werk = tevens kortingskaart). Dan kon ze met me meereizen op de samenreiskorting. Tja, waarom niet? Haar kaartje-met-korting had ze overigens al wel gekocht Haha!.


Is toch anders vind ik Lachen Dat zou ik gerust doen. Je hoeft immers niets van jezelf uit handen te geven, alleen naast iemand gaan zitten die misschien wel heeeeeel saai en onverzorgd is *LOL* Haha! Maargoed, die dingen kunnen ook heel leuk uitpakken natuurlijk, zoals in jouw geval. Dat meisje heeft wel lef overigens. Eerst een kaartje met korting kopen, en dan opzoek gaan naar iemand die die korting kan supporten *LOL*

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:25

Dat 'meereizen voor samenreiskorting' vind ik ook wel goed (alleen ben ik niet zo gezellig in de ochtend dus een conversatie krijgen ze er niet bij Haha!).
Maar mijn mobiel uitlenen..... No way!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:27

XoNo schreef:
Dat meisje heeft wel lef overigens. Eerst een kaartje met korting kopen, en dan opzoek gaan naar iemand die die korting kan supporten *LOL*


Dat bedoel ik maar. Haha!

Maar die jongen met die SIM-kaart had helemaal veel lef. Ik zou het toch echt niet in m'n hoofd halen om een wildvreemde in de trein te vragen of ik zijn/haar telefoon mag lenen...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 16:29

Dat samenreizen gebeurt inderdaad ook heeeeeeeel veel.
Mensen die idd een kortingskaartje kopen en dan iemand zoeken die met een OV reist.
ik dus bijvoorbeeld O:)
Ja dat heb ik dus ook al een aantal keren gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:29

En waarom moest hij precies ZO laat bellen? Misschien plande hij wel een bankoverval en straks gaat de FBI je nog tracen... *LOL*
Da's ook wat, heb je straks oormijt, een kapotte telefoon, en de FBI aan je broek..... *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:29

Hmm..

Voor dit soort fratsen heb ik dus gewoon een AUTO Haha!

Maar, wel een koele actie! Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:29

Haha, waarom verbaast mij dat niet, zus Haha!