zieke geest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

zieke geest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 17:27

Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:31

Getver! Wat een pervert zeg!

(mag hopen dat die merrie een volgende keer eens flink achteruit trapt }>)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:32

Gatverdamme...dit is inderdaad heeel erg ziek.. hoe kan zo iemand het in z'n hoofd halen...
Ik hoop voor jullie en de paarden dat ze em snel oppakken, of dat ie een keer heel hard geschopt wordt..

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:33

Gadverdamme, dan ben je toch ook knap ziek in je hoofd... Boos!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:34

Sommige mensen hebben ook echt geen verstand ! Ik hoop idd dat diegene zo'n trap krijgt dat die nooit meer kan lopen! Boos!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:34

FlairS schreef:
Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!


Meen je dat nou. Ik was er zaterdagochtend ook en toen vroeg ik al aan Stephany wat doet die stoel in Sound haar box. Toen vertelde ze dat het zo een zooitje was. Ik zei dat ik vrijdag om een uur of zeven was geweest en dat toen alle boxen nog dicht waren.

Gaterverdamme. Misselijk

Ik heb die stoel ernog uitgetild. Stom zaten natuurlijk vingerafdrukken op Boos!

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:35

Misselijk je zou zo'n vent toch Boos! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:39

Hoe kan zo iemand bij de paarden komen?? Dat vraag ik me dus af... is het gewoon een open stal waar iedereen bij kan?? Dan zal ik de stallen afsluiten met sloten enzo.. moet er niet aan denken dat er iemand zo aan mijn paardje zou zitten..

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:42

Dit vind ik echt zooooo erg! Bij ons in Enschede liep er ook zo'n gek. De meesten van jullie weten dat denk ik wel. Er zijn toen zelfs paarden en andere dieren doodgestoken. De politie heeft het onderzoek stopgezet omdat er geen aanknopingspunten meer zijn.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:42

Jeetje wat lopen er toch trieste figuren rond !
Dit soort mensen mogen ze van mij de doodstraf geven !

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:45

Nou ja zeg, dat er mensen zijn die dat een beest aan kunnen doen! Bah! Het is ongelooflijk... Ik hoop dat de dader gepakt wordt en de TBS krijgt! Dit soort zieke geesten moeten niet vrij rond mogen lopen...

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:02

Gatverdamme, je hebt echt zieke mensen hier in nederland.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:14

castreren zo iemand!!!!!!!!!!!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:21

Als ik zo iemand tegen zou komen he....grrr....

Dan ben je echt ziek in je hoofd zeg Boos!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:23

die mensen kun je toch gewoon *********:(

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:24

Gadver Misselijk Wat is er nou zo lekker aan een paard verkrachten?? Misselijk

Wat een viespeuk! Hoop dat ze hem pakken

Misselijk

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:48

paasei wat een ..lijer!!! echt gewoon té ranzig voor woorden!!
ze zouden z'n hele zaakie eraf moeten hakken!! echt waar!!
BLEH Misselijk

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:52

Zo'n viezerik hoort niet vrij rond te lopen!!

Hoe kan een mens nu zo'n zieke geest hebben dat hij zulke dingen doen.

Ik vind het walgelijk en ik hoop dat hij heel erg snel gepakt word of een doden schop van een paard krijgt.

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:54

maaikysammy schreef:
paasei wat een ..lijer!!! echt gewoon té ranzig voor woorden!!
ze zouden z'n hele zaakie eraf moeten hakken!! echt waar!!
BLEH Misselijk

met een bot roestig aardappelschilmesje, zo langzaam mogelijk

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 19:04

youngster schreef:
Hoe kan zo iemand bij de paarden komen?? Dat vraag ik me dus af... is het gewoon een open stal waar iedereen bij kan?? Dan zal ik de stallen afsluiten met sloten enzo.. moet er niet aan denken dat er iemand zo aan mijn paardje zou zitten..

Het is een stal langsde weg.Wij wonen ernaast en hebben 2 honden loslopen.Wat gaat er gebeuren als er brand uitbreekt en overal zitten sloten op Verward

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 19:09

spokey"]
[quote="FlairS schreef:
Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!


Meen je dat nou. Ik was er zaterdagochtend ook en toen vroeg ik al aan Stephany wat doet die stoel in Sound haar box. Toen vertelde ze dat het zo een zooitje was. Ik zei dat ik vrijdag om een uur of zeven was geweest en dat toen alle boxen nog dicht waren.

Gaterverdamme. Misselijk

Citaat:
Ik heb die stoel ernog uitgetild. Stom zaten natuurlijk vingerafdrukken op Boos!
[/quote]Wehebben zelf om 00.30 nog de waterbakken gecontroleerd en gevoerd!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:26

Gadver, die is echt gestoord

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:33

Iew Ieuw ieuw!!!!! Wat een vieze pervert zeg! Waarm trapt dat beest hem niet het ziekenhuis in??
Ik hoop dat jullie hem vinden...

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:51

GETVER hoe zielig kan iemand zijn!!! Arm paard! Vieze vuile ***LIJER!

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:54

dat arme paard ik hoop dat ze die vent te pakken krijgen!!!