Wat een rot week!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 17:41

begin vorige week dinsdag al.1 van mijn tamme ratjes was ontsnapt.
Ik wil 'm pakken en hij schrok van mij.
Van de schrik viel ie aan en beet tussen duim en wijsvinger bijna door mijn hand heen.
bloeden als een gek natuurlijk bleef maar door de pleisters heen komen. pootje in 't verband naar m'n werk vanaf daar de dokter bellen.
Helaas kon niet gehecht worden maar na bijna 2 uur stopte het eindelijk met bloeden. de hechting kon niet vanwege de plek van de wond.
Het was heel erg diep dus dat was oliebol oppassen voor ontstekingen en een tetanusprik...
Hij had er gelukkig nog 1tje.
Was de naald lek! Dus kon ik zelf naar de apotheek om een nieuwe te halen.
Laat ik nou net een overgevoelige reactie geven op tetanus (ervaring mee)
Dus tegen de avond had ik van top tot teen spierpijn.
De volgend ochtend op weg naar m'n werk rijd iemand voor me een kat aan *huil* behalve dat het een verschrikkelijk gezicht was hoe dat beest door de lucht vloog details over de rest zal ik je besparen want ik was er echt beroerd van zat ik ook onder de katten haren en spikkels met bloed.
Fijn verder zit ik dus met geldprob. zie bercht bij tender.
Vandaag ging het echt lekker.
patient V. belt op dat ie knallende kiespijn had en nu wou komen. helaas voor patient V.
Heeft ie al 3 afspraken gehad waarvan ie er 2 niet is op komen dagen en vervolgens komt ie een jaar niet aangezien we het echt druk hebben is dat genoeg reden om iemand op straat te zetten. netjes gezegd dat ie opzoek moet gaan naar een andere tandarts. werd ie toch boos en hij kwam nu naar de praktijk nou woont hij in een andere grote plaats dus de tandarts dacht dat het wel mee zou vallen helaas een uur later kwam ie woeden binnen stormen ging als een gek te keer en vloog mij bijna naar de strot toen de tandarts bulderde dat ie op moest rotten.
brrr die vent ging tegenover 'm staan en heeft 'm bedreigt dat ie 'm op zou wachten etc. en mij zou ie ook nog wel eens tegen komen.uiteindelijk vertrok hij met een boel kabaal en sloeg zo hard de deur dicht dat de plafonplaten op sommige plekken afbrokkelde.
vervolgens heeft hij nog tot bijn 16.00 voor de deur in de auto ons op staan wachten.
De tandarts gaat morgen aangifte doen van bedreiging.
Op zich ben ik niet zo'n bang persoontje maar wel als je weet dat hij net na 8 jaar uit de bak komt en 8 jaar in de gevangenis daar moet je tegenwoordig heel wat voor doen...
Ik ben nu eindelijk gestopt met trillen maar wat ben ik me rot geschrokken...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:49

He jakkes he wat een klote week. Wat zou ik leip hebben zeg als er zo iemand voor me stond... *slik*
ga ff lekker rustig op de bank liggen of ff in bad, dan kom je ff tot rust! Ik snap goed dat je helemaal opgefokt bent... damn, eht niet gezellig!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:04

aaaah gatsie wat verrot zeg. Het zit je echt niet mee deze week. Veel sterkte ermee

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:35

he jeetje wat een schrik
*slik*
och meis toch wat moet jij geschrokken zijn!
nou hopelijk gaat de rest van de week wel beter enne je weet het he?als je wilt dat ik je dat inschrijfgeld van zaterdag voor mij terugbetaal moet je het zeggen he?dat weet je toch wel???

nou sterkte hoor lieffe nimmie!!!! Scheve mond\

soms is het beter om te zwijgen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:33

neeeeh das nie echt lekker neeh!!!!

gossie... wat n week zeg!!!

hopelijk komt vanaf nu de zon achter de wolken vandaan!!! Party!!

..... leeg .....

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:59

Ja dat is echt eng als je bedreigt word, k kan het weten..

I love to love!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:56

jemig de pemig wat een randdebiel!!!!!

jie hebt inderdaad heel wat voor je kiezen gekregen zeg!

Doe maar even rustig aan hoor! (jeetje, hier is mijn sorus weer niets bij!!!)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:06

Ai ai ai, wat een rotweek inderdaad... kom ik aan met mijn gezeik over poedersuikertoetsweken...Stelt dan ook niets meer voor!!! Maar goed, voor mij was het dus wel een rotweek! Wens je verder heel veel sterkte!!!Ilo.
ps. gewoon lekker met je paardje op buitenrit gaan en alles ff vergeten is mijn goede raad dan altijd!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:37

Gatver, dan schrik je je echt rot!

Dat alles zo samen kan komen in 1 week, nog eventjes en dan is het vakantie, flink bijtanken!!!! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fientj, Firebug, hagelslag, IASCrawler en 164 bezoekers