kleine meisjes worden groot ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

kleine meisjes worden groot ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 19:47

Om te beginnen een foto van een paar maanden jonge Vanta.

Afbeelding


En hier is ze dan net een jaar oud geloof ik (nee ze staat niet vast aan de boom en ja, de electriciteit staat af Haha! )

Wat een schriel kipje hé, dat halsje ...

Afbeelding

En dit is ze nu, bijna 2 jaar oud. (wat gaat de tijd toch snel Dromen )
Het begint al een hele dame te worden. (moet enkel de manen nog eens bijwerken Haha! )

Afbeelding

Graag wat commentaar over wat jullie denken dat haar goede en slechte exterieur kanten worden (in hoeverre je dat dan van deze foto's kan zien)
en dat mag gerust eerlijk, ik zal niet bijten Knipoog


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 19:55

ik vind haar er mooi uitzien hoor.. leuk dat je zo lkaat zien hoe ze eerst was en hoe ze nu is... ze heeft nu weer wel een mooie brede hals he.. ik vind het een mooi beestje hoor Knipoog

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 19:55

De middelste foto vind ik niet echt mooi, maar die laatste is echt leuk, vooral zo'n lief koppie!

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:01

Loolapelooza schreef:

Het begint al een
hele dame
te worden. (moet enkel de manen nog eens bijwerken Haha! )

Graag wat commentaar over wat jullie denken dat haar slechte kanten


Als echte dame zal ze toch nog wat aan haar etiquette moeten veranderen denk ik Lips are sealed . Of had ze dit modderbad voor een betere huid genomen Schijnheilig ?

Nee hoor, heerlijk dat ze lekker kan doen waar ze zin in heeft. (Ik heb zo 3 schimmels staan, moet je nagaan Boos! Haha! ).

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:03


Ze is een mooi beestje!! Haha ik kan niks anders zege Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:38

Fries schreef:
Als echte dame zal ze toch nog wat aan haar etiquette moeten veranderen denk ik Lips are sealed . Of had ze dit modderbad voor een betere huid genomen Schijnheilig ?

Nee hoor, heerlijk dat ze lekker kan doen waar ze zin in heeft. (Ik heb zo 3 schimmels staan, moet je nagaan Boos! Haha! ).



Zij is normaal gezien ook een schimmel hoor, maar ik hou ni zo van witte paarden dus ik smeer ze zo nu en dan in met een hoop modder en dan heb ik het paard van m'n dromen Schijnheilig Haha! (geintje)

Ik heb trouwens ook een echte schimmel maar die heeft een identiteitscrisis....Kijk zelf maar->

Afbeelding

Ik leef met je mee want jij hebt dit probleem in het 3-voud Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:40

whaha jaah en anders ik wel Boos! heb ook een witte maar hihi ik heb nog geen foto van dat ie net gerold heeft maar die komt nog wel denk ik.. hihi maja als ze lekker kennen rollen dan is het goed toch??

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:50

Leuke foto's ! Die 2e is cool !

Jewel... :+:

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:01

Loolapelooza"]
Ik heb trouwens ook een echte schimmel maar die heeft een identiteitscrisis....Kijk zelf maar->
[/quote]

*LOL*

[quote="Loolapelooza schreef:
Ik leef met je mee want jij hebt dit probleem in het 3-voud Haha!


Zeker nu dankzij de sneeuw de hele omgeving spierwit is geworden, steekt er een lichtelijke depressie bij mij de kop op. De Friezen steken heel mooi gitzwart af, maar........... aan die schimmels is echt helemaal niks, maar dan ook niks wit te ontdekken Bloos . We staan op dit moment dan ook niet open voor onverwachte bezoekers Tong uitsteken .

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 21:11

Fries schreef:
Zeker nu dankzij de sneeuw de hele omgeving spierwit is geworden, steekt er een lichtelijke depressie bij mij de kop op. De Friezen steken heel mooi gitzwart af, maar........... aan die schimmels is echt helemaal niks, maar dan ook niks wit te ontdekken Bloos . We staan op dit moment dan ook niet open voor onverwachte bezoekers Tong uitsteken .


Ja, dan lijken ze net geel, ook al dacht je de dag ervoor (toen het nog niet gesneeuwd had) dat ze er zo proper uit zagen Boos!

Ach je kunt nog altijd zeggen dat het Palomino's zijn hé Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 21:13

Eszelon4ever schreef:
whaha jaah en anders ik wel Boos! heb ook een witte maar hihi ik heb nog geen foto van dat ie net gerold heeft maar die komt nog wel denk ik.. hihi maja als ze lekker kennen rollen dan is het goed toch??



Dacht ik ook ja, en als hij echt heel vuil is zoals op de foto dan laat ik hem gewoon een dag in de regen staan en smeer ik er wat shampoo op Haha!

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:13

Wow, die laatste foto, hoe vies kun je je krijgen om je baasje te pesten! Haha, slimme pony, die weet hoe hij aandacht kan krijgen!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:13

Leuk paardje! Alleen lijkt het op de laatste foto net zo alsof haar kont hoger is dan haar schoft vind ik...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 21:14

Feetje schreef:
Leuk paardje! Alleen lijkt het op de laatste foto net zo alsof haar kont hoger is dan haar schoft vind ik...



Ze is dan ook nog net geen 2 jaar oud Knipoog
Ze heeft nog een jaartje om de kont bij te trekken dus Tong uitsteken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:15

ahzo! (of is dat een one-liner Verward) Maar dat kan idd!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:25

Vind het een hele stoere pony, ik houd persoonlijk meer van pony's die wat hoger op de benen staan (ze lijkt op die laatste zulke korte pootjes te hebben)
Verder heel mooi beestje Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:28

Anna-Jelly schreef:
Vind het een hele stoere pony, ik houd persoonlijk meer van pony's die wat hoger op de benen staan (ze lijkt op die laatste zulke korte pootjes te hebben)
Verder heel mooi beestje Lachen


maar dat komt ook nog omdat ze bijna 2 is en dat van die kont ook hoor Knipoog

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:31

Loolapelooza"]
[quote="Fries schreef:
Zeker nu dankzij de sneeuw de hele omgeving spierwit is geworden, steekt er een lichtelijke depressie bij mij de kop op. De Friezen steken heel mooi gitzwart af, maar........... aan die schimmels is echt helemaal niks, maar dan ook niks wit te ontdekken Bloos . We staan op dit moment dan ook niet open voor onverwachte bezoekers Tong uitsteken .


Ja, dan lijken ze net geel, ook al dacht je de dag ervoor (toen het nog niet gesneeuwd had) dat ze er zo proper uit zagen Boos!

Ach je kunt nog altijd zeggen dat het Palomino's zijn hé Haha!
[/quote]

haha kijk eens op mijn profiel eerlijk gezegd vind ik de mijne niet echt geel hoor Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:40

Eszelon4ever"]
[quote="Loolapelooza"][quote="Fries schreef:
Zeker nu dankzij de sneeuw de hele omgeving spierwit is geworden, steekt er een lichtelijke depressie bij mij de kop op. De Friezen steken heel mooi gitzwart af, maar........... aan die schimmels is echt helemaal niks, maar dan ook niks wit te ontdekken Bloos . We staan op dit moment dan ook niet open voor onverwachte bezoekers Tong uitsteken .


Ja, dan lijken ze net geel, ook al dacht je de dag ervoor (toen het nog niet gesneeuwd had) dat ze er zo proper uit zagen Boos!

Ach je kunt nog altijd zeggen dat het Palomino's zijn hé Haha!
[/quote]

haha kijk eens op mijn profiel eerlijk gezegd vind ik de mijne niet echt geel hoor Knipoog
[/quote]

whahaha, dat heb ik ook!
dan denk je mooie sneeuwfoto's te kunnen maken en dan staat er zo'n geel paard op Boos!
mijn verzorgpony is ook erg goed in zich zwart maken!
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/LA0145(1).JPG[/img]
hier valt het nog wel mee maar normaal


Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:39

Wat ik nog even wou zeggen: Zijn schimmels die net in de modder hebben gerold eigenlijk niet heerlijk! Staan ze je gewoon doodleuk aan te kijken alsof het engeltjes zijn: Is er iets? Valt er iets te zien? Ik ben lief hè?! Andere paarden staan inmiddels .

Eerst denk je: Boos! , vervolgens Huilen en maar uiteindelijk Lovers .

Die uitdrukking is op bovengeplaatse schimmels ook te zien en dan voornamelijk de eerste herken ik een pony van mij heel goed in.

Bescherm de dieren tegen de beesten!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:49

leuke fotos Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 14:29

Anna-Jelly schreef:
Vind het een hele stoere pony, ik houd persoonlijk meer van pony's die wat hoger op de benen staan (ze lijkt op die laatste zulke korte pootjes te hebben)


Dat heb ik ook al eens aan het denken geweest, je bent de eerste die me dat zegt Lachen
Hopen dat dat bij groeit anders geef ik wel wat stampen onder der kont Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 14:31

Fries schreef:
Wat ik nog even wou zeggen: Zijn schimmels die net in de modder hebben gerold eigenlijk niet heerlijk! Staan ze je gewoon doodleuk aan te kijken alsof het engeltjes zijn: Is er iets? Valt er iets te zien? Ik ben lief hè?! Andere paarden staan inmiddels .

Eerst denk je: Boos! , vervolgens Huilen en maar uiteindelijk Lovers .


Dat laatste (die Lovers ) is wel pas ettelijke uren later hé Haha! (nadat je je arm hebt lam gepoetst Boos! )

ja schimmeltjes, het is iets apart hoor maar je blijft er wel van in conditie Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers