zwaar verwaarloosde ponies....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

zwaar verwaarloosde ponies....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 20:58

zoals je op de komende foto's gaat zien zijn mijn pony's echt zwaar verwaarloosd Bloos Knipoog Haha! . Vooral mijn pony sluit zich hierbij aan...
Afbeelding
'ik ben zo zieluuuuug...' haal me hier weg... (Mi kan goed acteren want ze gaat nooooooit vrijwillig naar binnen toe: lang leve het buitenleven *LOL* )

Afbeelding
hier zijn ze nog zieliger..... Haha! (mooi gezicht: Diesel met een laagje sneeuw op z'n ruggetje... Lovers ) ook op deze foto vindt Mi zichzelf errug zielig.... Lips are sealed

Afbeelding
het olle wief vindt zichzelf zo zielig dat ze zich van de groep heeft verwijderd.... (we zien natuurlijk niet dat er altijd nog wat hooi op DAT plekje ligt Haha! )

p.s deze foto's zijn gemaakt toen de eerste sneeuw *LOL* in Nederland viel....

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:02

Wauw, de foto's zijn heel mooi geworden!! Dies raakt nog eens ingesneeuwd Knipoog Morgen gaat het weer meer sneeuwen volgens mijn vader Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 21:04

hee Marinke, hoe was 't rijden? heb nog een hele mooie foto van jij en Dies saampjes (jij met ogen dicht ).. neem m morgen wel mee..coole foto's trouwens he *LOL*

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:04

haha nou ze kunnen het wel hebben hoor die sneeuw.. mooi foto's en mooie paardjes

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:38

bloemkooltje schreef:
hee Marinke, hoe was 't rijden? heb nog een hele mooie foto van jij en Dies saampjes (jij met ogen dicht ).. neem m morgen wel mee..coole foto's trouwens he *LOL*


Met mijn ogen dicht....spaar me!!
Rijden was super! Haha!
Foto's zijn driedubbel super!!!